NEWS

Виставка «Myto Alfa Romeo» відкривається в музеї техніки в Зінсхаймі

19 September 2019

190918_Heritage_Technik-Museum-Sinsheim_01

Сьогодні в другій половині дня відбудеться церемонія відкриття «Myto Alfa Romeo», ретроспективи, повністю присвяченій історії міланського виробника, обраної музеєм «Technik» в Зінсхаймі для відкриття нового виставкового залу площею 3000 квадратних метрів, вибір, який підтверджує пристрасний інтерес в Північній Європі, і зокрема в Німеччині, до «механічних творінь» Alfa Romeo і її дивовижної людської, технологічної і гоночної спадщини. На виставці виставлено близько 40 продуктів, які символічно представляють італійський бренд, заснований в 1910 році, який став однією з найвідоміших світових проявів італійської досконалості. Експонати на виставці взяті з музею історії «Машина часу» в Арезе і з приватних колекцій. Протягом 12 місяців роботи виставки деякі з них будуть циклічно замінюватися іншими реліквіями, які також мають велику історичну цінність.

Коли виставка відкриється, на ній буде представлено великий вибір творів з колекції FCA Heritage – відділу, який зберігає і просуває історію італійських брендів групи FCA, – і з музею історії Alfa Romeo: не тільки легендарні гоночні автомобілі, такі як Alfa Romeo SE048SP або Alfa Romeo 1900 C2, на прізвисько «Disco Volante» («Літаюча тарілка»), а також чудові зразки кращого італійського дизайну, такі як Alfa Romeo 6C 2500 Super Sport з кузовом від Touring. Поруч з ними зразки техніки, такі як двигун Формули 1 або інноваційна система повного приводу Q4, прийнята для Alfa Romeo 156. Природно, весь виставковий зал розповідає історію Alfa Romeo і ілюструє її дизайн, включаючи еволюцію логотипу за перші 109 років історії бренду. Не може бути кращого місця для цієї дивовижної ретроспективи, ніж Музей «Technik» в Зінсхаймі – розташований недалеко від Мангейма і відкритий в 1981 році, музей є домом для однієї з найбільших в Європі колекцій автомобілів, літаків і транспортних засобів усіх видів, і привертає більше мільйона відвідувачів щороку.

 

Alfa Romeo 6C 2500 Super Sport (1947)
Народжений в 1939 році разом з іншими версіями 6C 2500, як і його попередники, першокласний Super Sport повинен був раптово перервати свою кар’єру в зв’язку з початком Другої світової війни і отримати другий сплеск слави відразу ж після війни.
До 1946 року Super Sport продавався тільки в вигляді шасі, залишаючи покупцям придбання кузова, хоча існували «стандартні» версії, що випускалися декількома виробниками кузовів, історично близькими до Alfa Romeo. Однак з відновленням робіт після війни в офіційному прайс-листі з’явилася офіційна версія кузова, спроектована і виготовлена компанією Touring. Хоча зв’язок з пізніми версіями тридцятих років все ще було видно, дизайн моделі зазнавав безперервну, постійну еволюцію, і на зорі 50-х зовнішній вигляд автомобіля повністю змінився. Рівень якості, з іншого боку, був надзвичайно високим і незмінним в усьому, з сучасним якістю виготовлення і матеріалами.
Шестициліндровий двигун на 2500 кубічних сантиметрів видавав 105 к.с. (81 кВт) за допомогою трьох карбюраторів.

 

Alfa Romeo 1900 C2 «Disco Volante» (1952)
У 1952 році, після відходу з Формули 1, Alfa Romeo розглянула різні варіанти свого майбутнього участі в гонках. Її керівник відділу розвитку Ораза Сатта Пуліга і інженери-конструктори досліджували потенціал Alfa Romeo 1900 з метою використання цієї моделі в якості основи для гоночного автомобіля, щоб конкурувати в категорії Sport, також у відповідь на наполегливий заклик Макса Хоффмана, каліфорнійського імпортера марки, який просив Alfa Romeo придумати «баркетту», яка б підійшла для гонок в США. Вони модифікували двигун, надавши йому алюмінієвий блок і довівши його обсяг до двох літрів. Це збільшило потужність до 116 кВт (158 к.с.), а максимальна швидкість перевищила 220 км/год. Було прийняте на озброєння шасі з трубчастої сталевої просторової рами, тоді як кузов був виготовлений компанією Carrozzeria Touring з алюмінію з надлегкою конструкцією. Першими в 1952 році були побудовані три двомісні спайдери вагою в спорядженому стані всього 824 кілограми. За свій футуристичний стиль модель отримала прізвисько «Disco volante», тобто «Літаюча тарілка».

Автомобіль на виставці є єдиним шасі з кузовом купе.

 

Alfa Romeo SE048 SP (1989) та двигун V1035 (1990)
У 1989 році Alfa Romeo готується до участі в Чемпіонаті світу серед спортивних автомобілів (World Sportscar Championship) у співпраці з компанією Abarth, яка, в максимальній секретності, розробляє прототип на основі регламенту так званої групи C. Шасі було з карбону, а кузов – з композиту карбону і кевлара. Випробування проводилися з різними двигунами, включаючи атмосферний V10 з робочим об’ємом 3,5 літра (код V1035), який Alfa Romeo спочатку розробила в 1986 році для команди Ligier Formula 1. Автомобіль був названий SE048 SP – з використанням звичайної системи кодових імен Abarth – але ніколи не використовувався в гонках, оскільки Alfa Romeo скасувала свою участь в чемпіонаті світу серед спортивних автомобілів, почасти через відсутність інтересу з боку FIA. Тим часом, шасі було оснащено двигуном V12 від Ferrari.

Тягова система Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4 (2004)
У 2004 році Alfa Romeo призначила знак «Q4» своїй постійній повнопривідній системі зі змінним розподілом потужності через центральний диференціал Torsen. Тягова система Q4 використовувалася в Alfa Romeo 156 Crosswagon, варіанті Sportwagon з додатковим кліренсом 6,5 см. У цій моделі при нормальній роботі тягова система Q4 направляла більше потужності на задню вісь: під час прискорення до 80% крутного моменту передавалося на задні колеса. Однією з переваг системи Q4 була її сумісність з електронними системами безпеки, в тому числі із захистом від ковзання (ASR) і контролем стійкості (яку Alfa Romeo назвала VDC).
Модель «в розрізі», що демонструється в Німеччині, оснащена електродвигунами і лампами для пояснення роботи механіки, була зроблена для кампанії з виведення на ринок.

Модель Alfa Romeo 155 V6 TI для аеродинамічної труби (1992)
З Alfa Romeo 155 V6 TI італійський бренд успішно брав участь в німецькому чемпіонаті German Tourism Championship (DTM) і в наступних гонках серії ITC в 90-х роках. Автомобіль дебютував на трасі в 1993 році, коли Alfa Romeo виграла чемпіонат DTM проти сильних німецьких конкурентів, а гонщик Нікола Ларіні переміг серед пілотів. Alfa Romeo 155 V6 TI має атмосферний бензиновий двигун V6 з робочим об’ємом 2,5 літра, який в 1993 році видав потужність близько 309 кВт (420 к.с.). Представлена модель, яка відтворює автомобіль в масштабі 1: 4, використовувалася в аеродинамічній трубі для аеродинамічних випробувань.

Останні новини від Alfa Romeo