NEWS

Секрети динаміки водіння Alfa Romeo

04 December 2018

181123_Alfa-Romeo_Accademia-di-Guida-Alfa-Romeo

Вперше Alfa Romeo розкриває секрети своєї знаменитої динаміки водіння на чотирьох поглиблених технічних семінарах і сесіях на трасі, які були спеціально розроблені для тестування технологічних рішень Alfa Romeo. Нетрадиційні тести проводилися в Експериментальному центрі групи FCA в Балокко, де інженери і технологи проводять випробування самих інноваційних технологічних рішень, які роблять водіння спортивного седана Giulia і позашляховика преміум-класу Stelvio ще більш захоплюючим, також на самих потужних версіях Quadrifoglio.

Примітно, що Giulia Quadrifoglio і Stelvio Quadrifoglio, в авангарді дизайну Alfa Romeo, першими представили ці складні системи, згодом розширені на весь модельний ряд. Цей підхід «зверху вниз», унікальний в автомобільній промисловості, лежить в основі духу Alfa Romeo – це унікальна в світі формула, яка гармонійно поєднує в собі італійський дизайн, сучасні двигуни, бездоганний розподіл ваги, унікальні технічні рішення і чудове співвідношення ваги і потужності в кожному зі своїх механічних творінь.

Сісти за кермо Giulia або Stelvio означає увійти в новий вимір, де в центрі цих механічних шедеврів знаходиться водій, з його емоціями і його бажанням захоплюючого водіння. Це заслуга гострого керма, чутливого дроселя і швидкого відгуку коробки передач і гальм. До цього треба додати можливість вибору між заднім або повним приводом, що є більш, ніж просто даниною самим справжнім коріння легендарної Alfa Romeo, це також технічне рішення, що забезпечує високу продуктивність і приголомшливе задоволення. Тому захоплююче водіння за кермом Alfa Romeo є приємним сюрпризом навіть для самого вмілого і вимогливого водія.

Семінари і тренінги з водіння, щоб зняти вуаль таємниці з знаменитої динаміки водіння Alfa Romeo були організовані у форматі чотирьох семінарів, щоб детально обговорити, наприклад, інноваційний ступінь повного приводу з технологією Q4, призначеної для управління тягою автомобіля реактивно і прогнозовано, для забезпечення найбільш високих рівнів продуктивності, ефективності та безпеки. Іншими словами, система Alfa Romeo Q4 забезпечує всі переваги повнопривідного двигуна, плюс хорошу економію палива, швидкий відгук на дії водія і повне задоволення від водіння автомобілем із заднім приводом. Версії з системою повного приводу Q4 також можуть доповнюватися механічним самоблоківним заднім диференціалом Q2, доступним за запитом також у версіях з тільки заднім приводом. Самоблоківний задній диференціал підкреслює гнучкість і спортивну природу, забезпечуючи ідеальне зчеплення з дорогою для незабутніх вражень від водіння.

У центрі уваги також інша ексклюзивна система бренду Alfa Romeo – Інтегрована гальмівна система (IBS), електромеханічна система, яка поєднує в собі контроль стійкості з традиційним сервогальмом, що забезпечує миттєвий відгук гальма і, отже, скорочення гальмівного шляху, а також є значним внеском для оптимізації ваги. Гальмівна система також доступна з карбон-керамічними дисками на версіях Quadrifoglio.

Також великий інтерес представляє технологія AlfaTM Active Torque Vectoring, сучасна технологічна система, розроблена для досягнення оптимальної керованості як у спортивного автомобіля. Йдеться про дві муфти в задньому диференціалі, що дозволяють контролювати подачу крутного моменту на кожне колесо окремо. Таким чином, потужність передається на землю більш ефективно, навіть коли автомобіль досягає своїх динамічних меж. Це робить водіння автомобіля безпечним і захоплюючим в будь-який час, без необхідності у втручанні системи контролю стійкості. Система AlfaTM Romeo Active Torque Vectoring, як і всі інші активні системи управління, контролюється Chassis Domain Control: унікальним центральним «інтелектом» автомобіля, який Alfa Romeo створила на своїх власних алгоритмах для гармонійного і в реальному часі керування всіма електронними пристроями, які контролюють поведінку автомобіля, роблячи водіння надзвичайно природним, інтуїтивним і безпечним.

Нарешті, чотири семінари проливають світло на складні системи підвіски, найбільш розвинені в сегменті, оснащені ексклюзивною технологією AlfaTM Link – для переднього моста було вибрано підвіску зі здвоєним поперечним важелем з напіввіртуальною віссю керма (ексклюзив Alfa Romeo), яка оптимізує ефект фільтрації і дозволяє повертати швидко і точно. Для задньої підвіски була вибрана багатоважільна підвіска, в якій чотири з половиною важеля – патент Alfa Romeo, що забезпечує підвищену керованість в поєднанні з відмінним комфортом. Схема підвіски дозволяє системі бути дуже жорсткою при поворотах і в той же час дуже гнучкою в поздовжньому напрямку. Крім того, за запитом доступні активні підвіски AlfaTM Active Suspension з електронно керованою системою демпфірування, які миттєво адаптуються до умов руху, дозволяючи водієві вибирати водіння, більш орієнтоване на продуктивність або комфорт. Ще одним фактором неперевершеного задоволення від водіння є бездоганний розподіл ваги між двома мостами і чудове співвідношення ваги і потужності, що досягається за рахунок використання ультралегких матеріалів, таких як, наприклад, карбон для карданного валу у всьому модельному ряду.

Запатентована підвіска AlfaTM Link і динаміка автомобіля

Водити Alfa Romeo – це неповторне, незабутнє відчуття, завдяки унікальній системі підвіски.

У передній частині підвіска з подвійним поперечним важелем з напіввіртуальною віссю управління дозволяє водієві управляти швидко і точно завдяки відмінному зчепленню шин з дорогою і сильному відчуттю контролю.

В задній частині Giulia і Stelvio оснащені новою підвіскою AlfaTM, багатоважільною системою з алюмінію.
При проектуванні підвіски автомобіля основними необхідними особливостями є безпека, комфорт і оптимізація характеристик NVH (шум, вібрація і шорсткість). Однак для Alfa Romeo цього недостатньо: водій повинен відчути збудження, і він відчуває його завдяки виключному почуттю керма, високій чіткості управління і відмінним ходовим якостям.

З цих причин колектив Alfa Romeo відмінно попрацював над всією лінійкою Giulia і Stelvio, починаючи з версій Quadrifoglio. Це також дозволяє на менш потужних версіях двигунів отримувати відчуття як від більш екстремальних моделей.

Передня підвіска – запатентовані конструкції і рішення Alfa Romeo

Цілями, на які орієнтувалися на етапі проектування підвіски, були максимізація керованості і комфорту, щоб створити неповторне і незабутнє почуття керма, і уникнути реакцій на кермі від крутного моменту на версіях Q4. Для досягнення цих цілей була обрана система підвіски зі здвоєним поперечним важелем, замість McPherson, і дійсно така схема забезпечує найбільш точний контроль основних кутів підвіски, необхідних для максимального використання характеристик шин і, таким чином, забезпечення максимального зчеплення з дорогою. Передня підвіска Alfa Romeo на Giulia і Stelvio зі здвоєним поперечним важелем з напіввіртуальною віссю керма має такі елементи:

  • 1.     Верхній важіль управління;
  • 2.     Два роздвоєних нижніх важеля (важіль комфорту і керованості);
  • 3.     Важіль керма з поперечною тягою;
  • 4.     Коаксіальна конструкція амортизатора з пружиною;
  • 5.     Алюмінієва стійка з особливим вигином.

Унікальна особливість передньої підвіски полягає в тому, що є два окремі нижні важелі, які шарнірно з’єднані зі стойкою різними способами: це подвійне нижнє з’єднання (патент Alfa Romeo) виконує рух «ножиці», що зберігає почуття лінійності керма в будь-яких умовах. Результати, подібні цим, просто не можуть бути досягнуті за допомогою звичайної підвіски з одним нижнім з’єднанням.

Це рішення гарантує максимальне зчеплення з землею при будь-якій амплітуді підвіски, оптимізує швидку і точну дію керма в будь-яких умовах, гарантує почуття центру керма, типове при водінні автомобілів Alfa Romeo, і забезпечує лінійність відгуку навіть у граничних умовах, гарантуючи повну безпеку. Незрівняне почуття високої точності керма, якому немає рівних.

Електричний підсилювач керма з мотором, насадженим на зубчасту рейку, разом з надзвичайно прямим передавальним відношенням рульового механізму (12: 1) був розроблений так, щоб працювати в гармонії з особливостями підвіски і гарантувати лінійність крутного моменту на кермовому колесі по всьому діапазону бічного прискорення.

У порівнянні з нашими конкурентами, установка підвіски зі здвоєним поперечним важелем замість McPherson дозволяє нам досягти більш високої продуктивності з точки зору керованості і комфорту, але в той же час цей вибір передбачає більш високі витрати і більше деталей підвіски. Щоб зменшити вагу, все компоненти виконані з алюмінію. Деякі технологічні компоненти виконані з порожнього або кованого алюмінію.

Задня підвіска

Для заднього моста було вибрано рішення з чотирьох з половиною важелів. Ця запатентована Alfa Romeo схема, яка називається «AlfaTM Link», забезпечує надзвичайно точний контроль за характерними кутами коліс, що дає краще в своїй категорії поведінку на дорозі. Відмінна керованість в поєднанні з видатним комфортом. Схема підвіски дозволяє системі бути дуже жорсткою на поворотах і в той же час бути дуже гнучкою в поздовжньому напрямку. Результати фільтрації нерівних доріг дуже хороші, також завдяки використанню еластичних з’єднань з гідравлічною амортизацією.

Регулювання сходження може бути виконане з використанням запатентованого пристрою, який дозволяє жорстким точкам підвіски залишатися незмінними навіть при необхідності зміни сходження і розвалу. Це рішення не змінює еластокінетику підвіски, навіть якщо необхідно відрегулювати статичні кути – що не відбувається при традиційних рішеннях, прийнятих на інших автомобілях.

Поздовжній розмір підвіски є найбільш компактним в сегменті. Ця особливість дозволяє збільшити простір для задніх сидінь, не збільшуючи розмір автомобіля і зберігаючи колісну базу, яка відповідає розміру сегмента.
Компоненти підвіски виготовляються з використанням високоміцних матеріалів. 45% компонентів виготовлені з алюмінію, щоб зменшити вагу коліс в зборі і тим самим оптимізувати комфорт. Бічна жорсткість підвіски є кращою в сегменті.

Повний привід з технологією Q4

Гірський зигзаг, дорога з щебеневим покриттям, засніжена поверхня, поворот під проливним дощем – ось граничні ситуації і ідеальні місця для перевірки маневреності та потужності нових автомобілів Alfa Romeo.
Це заслуга насамперед системи Q4, яка забезпечує всі переваги повнопривідного автомобіля і в той же час гарантує всі задоволення від водіння автомобіля із заднім приводом, даючи унікальні емоції в поєднанні з чудовою динамікою водіння.

В основі системи Q4 лежить активна роздавальна коробка (ATC), яка контролює умови зчеплення з дорогою і дії водія в реальному часі для забезпечення максимальної продуктивності і, при необхідності, може передавати до 50% крутного моменту двигуна переднім колесам через надзвичайно компактний, легкий передній диференціал.
Поєднувати максимальну безпеку з максимальною продуктивністю в кожній ситуації водіння від гоночного треку до снігових доріг – ця амбітна мета надихнула на розробку проактивної системи повного приводу, розробленої для складних викликів, а підхід до елементів управління, реалізований колективом Alfa Romeo, посилив спортивний характер автомобіля і задоволення від водіння.

Основні рішення в сегменті в основному засновані на системах з постійним повним приводом, з низькою динамікою і з фіксованими значеннями розподілу крутного моменту (наприклад, 70% ззаду – 30% спереду в нормальних умовах), і як тільки одна з осей починає пробуксовувати, різниця швидкостей визначає інший розподіл крутного моменту між передньою і задньою осями (наприклад, 50% ззаду – 50% спереду), що досягається чисто механічними засобами.

У той час, як система Q4 на Alfa Romeo дозволяє автомобілю рухатися як чисто задньопривідний, але, якщо зчеплення шини з дорогою наближається до межі або в разі високих динамічних маневрів, вона може миттєво (за 150 мс) перевести до 50% крутного моменту двигуна на передню вісь, таким чином запобігаючи прослизання коліс і забезпечуючи максимальну роботу автомобіля і ефективність водіння.

Крім того, розподіл крутного моменту постійно модулюється з високою динамічною і граничною точністю відповідно до реального режиму тяги і команд водія: це означає краще управління в класі з точки зору тяги і курсової стійкості на поворотах.

Система Q4 гарантує, що тягове зусилля буде використано для максимальної продуктивності в будь-яких умовах, що збільшує керованість автомобіля і, при необхідності, в екстремальних умовах, зберігає його стійким ще до втручання електронної системи контролю стійкості.

Серед систем повного приводу «On Demand» (на вимогу) система Q4 являє собою стрибок між поколіннями: ентузіасти завжди знали, що традиційні повнопривідні автомобілі (AWD), як правило, в основному мають тенденцію до недостатньої повертаємості. Але система Q4 – спортивне серце Alfa Romeo – б’ється в іншому ритмі в кожному з режимів селектора DNA, створюючи максимальну емоційну привабливість такого динамічного режиму, коли управління тягою, розроблене колективом Alfa Romeo, дозволяє вам керувати автомобілем з чистим відчуттям водіння на задньому приводі в максимальній безпеці, яка гарантується наявністю приводу на всі чотири колеса.

Для того, щоб ще більше поліпшити динаміку і керованість автомобілів, Alfa Romeo створила унікальну особливість в своїй системі Q4: різні передатні відношення між передньою і задньою осями. Це дозволяє автомобілю навіть в варіантах без різних комплектів шин швидше виходити з поворотів завдяки більш швидкій стабілізації автомобіля (до -0,5 з проти кращих конкурентів на радіусі повороту 50 м при швидкості 70 км/год). Тому виїзд з повороту стає швидшим завдяки можливості прискоритися раніше, ніж автомобіль з повним приводом без цієї особливості, тобто який має однакові передатні відношення на передній і задній осях.
Для того, щоб мати можливість запропонувати цей рівень продуктивності, вся система була розроблена з використанням складних інноваційних особливостей: активна роздавальна коробка (ATC) була розроблена для швидкого і точного налаштовування крутного моменту, що передається на передню вісь, миттєво змінюючи його в залежності від тягового зусилля, команди водія і динамічної поведінки автомобіля.

Час відгуку є еталоном в даному класі: система може посилати майже 1000 Нм на передню диференціальну шестерню за менш ніж 150 мс і зменшувати крутний момент з 1100 Нм до 100 Нм всього за 120 мс.

Q4 може витримувати інтенсивну експлуатацію, наприклад, водіння на максимумі на гоночній трасі або на дорогах з поганим зчепленням поверхні, розсіюючи дуже велику кількість енергії в вузлі зчеплення без додавання зовнішніх систем охолодження. Це унікальна особливість на ринку, здатна гарантувати надзвичайно динамічне, тривале водіння без перегріву.

Система Q4 на Alfa Romeo активного розподілу крутного моменту (ATC) також має неперевершені рівні вхідного/вихідного крутного моменту в своєму класі, будучи здатна приймати вхідний крутний момент до 5000 Нм від трансмісії і видавати (відношення 1:1) до 1200 Нм на передній міст через ланцюгову передачу зі змащенням розбризкуванням, щоб гарантувати безшумність, ефективність і максимальну надійність.
Унікальний підхід до роботи зчеплення, що забезпечує в нормальних умовах водіння тільки на задньому приводі (RWD), забезпечує високу ефективність і зниження витрати палива в порівнянні з іншими повнопривідними (AWD) рішеннями на ринку.

Передній диференціал системи Q4 на Alfa Romeo надзвичайно компактний і легкий. Він також дуже ефективний завдяки особливим елементам дизайну, які були розроблені для зниження до мінімуму втрат на тертя. Маленький шедевр.

Загальне збільшення ваги системи повного приводу, включаючи півосі, становить менше 50 кг з маслом – еталонне значення для цього сегменту.

Механічний самоблоківний диференціал Q2

Повнопривідні версії Q4 можуть бути інтегровані з механічним самоблоківним заднім диференціалом, доступним за запитом також у версіях з тільки заднім приводом.

Самоблоківний задній диференціал підкреслює гнучкість і спортивну природу нових Alfa Romeo. Диференціал гарантує ідеальну тягу у всіх умовах і відчуття м’якого водіння. Він був спроектований з пакетом муфти зчеплення, компресійними кільцями і без попереднього натягу.

Механічний диференціал Q2 підкреслює маневреність автомобіля, дозволяючи використовувати його в максимальній безпеці. Система забезпечує:

  • поліпшені характеристики водіння завдяки блокуванню диференціалу;
  • більш високу стійкість автомобіля на поворотах на високій швидкості і більш високе бічне прискорення;
  • збільшення тяги автомобіля навіть в умовах різного зчеплення з дорогою на вісь;
  • виняткові стійкість і контроль при русі по прямій у всіх умовах зчеплення з дорогою;
  • максимальну безпека на мокрих або слизьких дорогах, постійний контроль коліс і зниження пробуксовування.

Управління доменом шасі, векторизація крутного моменту і активні підвіски

Всі автомобілі Alfa Romeo були розроблені для досягнення найкращих динамічних характеристик і забезпечення унікальних відчуттів від водіння. Для досягнення цього результату розробка платформи йшла за такими основними лініями: розподіл маси 50/50, задній привід як основна архітектура і максимальна легкість.
Відправною точкою було домогтися довершеності пасивних систем безпеки автомобіля: підвіски, рульове управління, диференціал, гальма. Однак все це не гарантує унікальну продуктивність в своєму класі: необхідний «мозок» для керування і координації всією системою управління на борту – від активних підвісок до векторизації крутного моменту. Все це координується системою Chassis Domain Control, розробленою Alfa Romeo з власними алгоритмами.

Це «другий мозок» автомобіля (після водія): це єдиний центральний блок, який гармонійно контролює всі електронні пристрої, що діють на дорозі в реальному часі, роблячи водіння надзвичайно природним, інтуїтивним і безпечним.

Філософія Alfa Romeo полягає в тому, що активні системи не повинні спотворювати відгук вдосконалених механізмів, але забезпечувати необхідну підтримку для максимальної продуктивності при максимальній безпеці у всіх умовах водіння.

Alfa CDC

Розроблений у співпраці з Magneti Marelli, AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) являє собою «мозок» автомобіля, який координує всю бортову електроніку.

Система управляє різними видами обладнання: селектор режимів роботи DNA, векторизація крутного моменту, система повного приводу (Q4), активний аероспліттер, активні підвіски. І вона видає кожному з них точне завдання для оптимізації продуктивності і задоволення від водіння.

Блок CDC, зокрема, керує всіма активними системами автомобіля в режимі реального часу на основі даних прискорення і рискання, виявлених датчиками, забезпечуючи максимальну продуктивність у всіх умовах і в безпеці. Він також відвертає критичні ситуації і управляє ними, заздалегідь інформуючи конкретні блоки управління, задіяні в електронній системі автомобіля: шасі, трансмісія, підвіска, гальмівна система, рульове управління, системи допомоги і диференціал на поворотах.

У технічній культурі Alfa Romeo системи управління повинні підкреслювати стиль, а не «сідати на місце водія», який вже там. Вони повинні покращувати механічну перевагу автомобіля, а не виправляти помилки.

Всі ці системи і пов’язані з ними власні стратегії управління були розроблені та реалізовані таким чином, щоб вони не були інвазивними і не досягали унікальних рівнів продуктивності і контролю. На будь-якій моделі Alfa Romeo тільки водій завжди приймає рішення, тому що Alfa Romeo дає віру в свої автомобілі і гарантує задоволення тих, хто їх водить.

Блок управління Chassis Domain Control, розроблений Alfa Romeo з власними алгоритмами, разом з чітко спортивною механікою, це максимальне використання цієї філософії на Giulia і Stelvio.

Векторизація крутного моменту

Однією з найбільш передових технологічних особливостей, розроблених колективом інженерів Alfa Romeo, є система Torque Vectoring (векторизація крутного моменту).

Це система, яка дозволяє задньому диференціалу змінювати потужність, розподілену на кожне колесо, покращуючи тягу і продуктивність. Ця технологія гарантує швидкий відгук керма і відмінну стійкість навіть на високих швидкостях і в екстремальних погодних умовах.
Система складається з двох електромеханічних муфт, вбудованих в задній диференціал; це дозволяє системі розподіляти крутний момент механічно на кожному з двох задніх валів незалежно, що спрощує водіння навіть в складних погодних умовах. Завдяки взаємодії з блоком CDC (Chassis Domain Control) ця система покращує маневреність, безпеку і тягу автомобіля.

Векторизація крутного моменту дозволяє максимально підвищувати маневреність автомобіля завдяки:

  • збільшенню максимального бічного прискорення і обмеженню швидкості;
  • компенсації недостатньої повертаємості
  • поліпшенню відгуку автомобіля на команди водія;

Гарантуючи максимальну безпеку у будь-яких умовах:

  • Поліпшення стійкості;
  • Допомога водієві в критичних ситуаціях;
  • Стабілізація поведінки автомобіля;
  • Підтримка водієві в збереженні повного контролю над автомобілем.

Колектив Alfa Romeo розробив підходи до управління векторизацією крутного моменту, засновані на широкому використанні найточніших і передових інструментів віртуального моделювання, симуляторах водіння, а потім завершив розробку за допомогою великих тестових кампаній для самих різних умов використання і зчеплення з поверхнею. Все це дозволяє збільшити бічне прискорення на 4%, знизити на 17% недостатню повертаємість і приблизно на 20% підвищити маневреність.

І останнє, але не менш важливе: вплив на продуктивність автомобіля – максимізація характеристик шин в плані зчеплення з дорогою. Завдяки векторизації крутного моменту можна оптимізувати сили, що виникають при взаємодії шин з дорогою.

Еліпс площі контакту шини:

Активна підвіска

Завдяки високорівневому управлінню блока CDC, активні підвіски забезпечують амортизувальне зусилля не тільки пропорційно швидкості (як в пасивному амортизаторі), але також в залежності від положення селектора DNA і стану дороги.

DNA в положенні N: Положення «Natural» дозволяє поліпшити керованість у порівнянні з пасивними амортизаторами. У той же час, автомобіль відчуває себе м’якше і комфортніше, якщо їхати на нерівних дорогах.

DNA в положенні D: Положення «Dynamic» дозволяє вдосконалити керування; в той же час комфорт не погіршується в порівнянні з звичайними умовами.

Керовані амортизатори, доступні в базовій комплектації на версії Quadrifoglio і в якості опції на усіх інших версіях, додатково зменшують поздовжню качку при гальмуванні, а калібрування системи Skyhook мінімізує динамічний градієнт бічного хитання і коливання кузова.

Інтелектуальна гальмівна система

З початку своєї історії Alfa Romeo характеризується спортивним характером, присвяченим гоночним трасам і гонкам. У клієнта, який управляє Alfa, завжди має бути відчуття і усвідомлення того, що він керує автомобілем високої продуктивності, який відрізняється від прямих конкурентів більш високим рівнем спортивності.

Як досягнутий цей результат? Це досягається завдяки підходу «зверху вниз», в якому найбільш ефективний автомобіль в лінійці Quadrifoglio є еталоном навіть для версій з менш потужним двигуном.

Для досягнення максимальної продуктивності при гальмуванні робота велася над двома основними компонентами гальмівної системи: основною системою і системою управління. Інженери Alfa Romeo працювали протягом всієї розробки, щоб інтегрувати дві системи і максимізувати їх продуктивність в тому, що стосується двох основних компонентів гальмівної системи:

Система на основі Brembo

Щоб максимізувати скорочення непідресорених мас, вся лінійка Alfa Romeo має передню гальмівну систему з алюмінієвими супортами. У порівнянні з традиційним чавунним плаваючим супортом алюмінієвий супорт важить близько половини, на користь загальній масі автомобіля і зменшенню непідресорених мас, що сприяє поліпшенню контакту колеса з дорогою. Конструкція алюмінієвого супорта є результатом оптимізації роботи, в якій переслідуються наступні цілі:

  • Менше матеріалу для максимальної жорсткості корпусу супорта.
  • Оптимізація конструкції для забезпечення комфорту.
  • Дизайн: алюмінієвий супорт надає автомобілю спортивний вигляд.

Зокрема, в версіях модельного ряду для задоволення вимог компактності і жорсткості були розроблені зовсім нові супорти, починаючи з чистого аркуша і з подальшою розробкою та оптимізацією.

Для версій Quadrifoglio з гальмівною системою справа пішла ще далі. Щоб досягти поставлених цілей з точки зору ваги і продуктивності на трасі, на початку проектування алюмінієві супорти були прийняті як для передньої, так і для задньої осі. Екстремальне використання на трасі призвело до створення карбонкерамічної системи для Stelvio і Giulia, щоб максимально використовувати динаміку автомобіля. Карбонкерамічні диски не тільки забезпечують більшу стабільність коефіцієнта тертя навіть при високих температурах, а й істотно сприяють зменшенню маси автомобіля – в порівнянні з чавунними дисками, CCM важить майже на 5 кг менше із загальною економією 20 кг.

Екстремальне використання гальмівних характеристик пов’язане не тільки з гальмами, але і з їх інтеграцією з іншими системами; підтримання в системі більш низьких температур означає, що автомобіль зможе максимально використовувати свої динамічні можливості і підняти свої граничні можливості на трасі в плані тривалості. Для досягнення цієї мети, передній аероспліттер (активний аеродинамічний), крім мети створення притискної сили, був спроектований таким чином, що створюваний ним повітряний потік в поєднанні з відповідною геометрією теплового екрану подавав додатковий потік для нормальної конвекції, що сприяє продовженню терміну служби і ефективності системи.

Система електричного керування гальмівною системою Brake by Wire – IBS

Головним нововведенням, яке Alfa Romeo представила в модельному ряду, є система електричного управління гальмами Continental MKC1.

Нова система активації – світова прем’єра в автомобільній промисловості, і в даний час жоден інший автомобіль не випускається з цією системою. Основними перевагами системи є:

  • Компонування: використання цієї системи означає помітне зменшення компонентів всередині моторного відсіку, замінюючи одне окреме обладнання блоком, що складається з насоса, гальма з підсилювачем і ESP. Крім відповідності філософії зменшення маси, яка з самого початку була вихідною точкою проекту Giorgio, скорочення компонентів дозволяє зробити все більш компактним всередині моторного відсіку, гарантуючи меншу масу звису і роблячи автомобіль більш маневреним.
  • Вага: насос, гальмо з підсилювачем і блок ESP важить набагато менше, ніж MKC1 (близько + 50%)

 

  • Відокремлення педалі від гальмівної системи: електричне управління гальмівною системою відокремлює педаль гальма від гідравлічного ланцюга супортів. Основними перевагами цього рішення є:
    1. Налаштування почуття педалі гальма: почуття педалі гальма – це те, як водій відчуває здатність автомобіля сповільнювати рух. У традиційних системах навантаження і скидання швидкості досягалися шляхом балансування механічних компонентів системи (насос супорта і гальма з підсилювачем) з межею, яка змінювалася в залежності від температури і не залежала від швидкості. В системі «brake by wire» почуття зусилля створює симулятор, який повністю налаштовується індивідуально. Відгук на команду скидання швидкості можна відрегулювати в залежності від умов водіння; відгук педалі можна зробити менш агресивним для розслабленого водіння в міському русі або більш агресивним в умовах руху на трасі; це підвищує гнучкість системи і її потенціал використання.
    2. Стійкість почуття педалі при використанні для спорту: з системою «brake by wire» можна зменшити хід педалі, який залежить від екстремального перегріву системи на трасі, через що має місце поступове збільшення ходу педалі.
    3. Підвищення продуктивності: створення тиску через лінійний привід забезпечує градієнт тиску і значно менший час блокування коліс, ніж в традиційних системах. Ця функція забезпечує оптимальне управління динамікою колеса, що призводить до значного зменшення гальмівного шляху.

Останні новини від Alfa Romeo