Alfa Romeo Logo

Models

Попередній перегляд – Формула 1 Гран-прі Бельгії 2018


13-й тур чемпіонату світу Формули 1 FIA з 24 по 26 серпня 2018 року

Хінвіл, 21 серпня 2018 року. Після двотижневої річної перерви в Формулі 1 команда Alfa Romeo Sauber F1 повертається на гоночну трасу з новим імпульсом енергії і мотивації – на цей раз це траса Спа-Франкоршам на Гран-прі Бельгії в Формулі 1 2018 року. Спа-Франкоршам, одна з найвідоміших і популярних гонок в календарі, ставить перед пілотами і командами різні виклики, з яких для Маркуса Ерікссона і Шарля Леклерка найбільш цікаві найрізноманітніші кутові повороти. Через часто непередбачувані погодні умови цей гоночний уїк-енд вимагає від команд високої гнучкості в тому, як вони справляються з постійно мінливими умовами. Команда з нетерпінням чекає повернення на трасу в другій половині сезону.

Маркус Ерікссон (машина номер 9):
«Ми вирушаємо в Бельгію на першу гонку після перерви. Ми повертаємося, отримавши новий заряд після приємного літа, і це здорово почати другу половину сезону на одній з кращих трас в календарі – Спа-Франкоршам. Це дуже серйозна і завжди відмінна траса для гонок. Після добре проведеної першої половини сезону це траса, яка повинна бути для нас вдалою. Непередбачувані погодні умови можуть додати додаткову непередбачуваність і зробити участь в гонці ще більш захоплюючою. Я з нетерпінням чекаю вихідних».

Шарль Леклерк (машина номер 16):
«Хоча було приємно побути у відпустці і проаналізувати першу половину сезону, це здорово знову повернутися до перегонів. Найголовніше – якомога швидше повернутися в ритм, а, що стосується команди, перегрупуватися і зосередитися на нашій мети, яка означає постійний рух вперед, як і в першій половині сезону. Траса Спа-Франкоршам дуже особлива. Коло дуже довге і на ньому багато різних кутів, що робить їзду цікавою. Я з нетерпінням чекаю можливості знову сісти за кермо».

 

Факти про трасу:
Траса Спа-Франкоршам з довжиною кола понад 7 км є найдовшою в календарі. Траса вимагає швидкісного проходження поворотів і швидкості на прямих ділянках, а отже аеродинамічній ефективності та вихідної потужності. Крім стійкості і реактивності автомобіля, важливими чинниками також є тяга і стійкість при гальмуванні.

180821_R13-Preview-Belgian-GP-EF_01_new