NEWS

«Passione Alfa Romeo»: захоплююче поєднання минулого і майбутнього в Швейцарії

25 September 2018

180924_Alfa_Romeo_Passione_Alfa_Romeo_01

Минулої суботи центр безпеки дорожнього руху Betzholz TCS в Хінвілі, недалеко від Цюріха, організував найбільший захід, присвячений ентузіастам Alfa, коли-небудь організований в Європі. Вражаюча демонстрація прихильності від альфістів з різних куточків і вікових груп – більше 400 Alfa Romeo і більше 5 000 учасників – це те, що зробило такий симпозіум таким унікальним.

Протягом дня, наповненого пристрастю до бренду з чудовим і неповторним минулим, який продовжує дарувати великі емоції, особливо в сезон повернення в Формулу 1, деякі щедрі колекціонери виставили свої незвичайні автомобілі, такі як 6C 1750 Supersport Spider Zagato 1929 і 33 Stradale, удостоєний нагород в 2018 році на конкурсі елегантності Вілла д’Есте.

Для того, щоб підняти ентузіазм прихильників, тут демонструвався шоукар команди Alfa Romeo Sauber F1 разом з автомобілями з Музею історії Alfa Romeo «Машина часу» в Арезе, а також кращими екземплярами з поточного виробництва.

Giulia Quadrifoglio NRING та Stelvio Quadrifoglio NRING

На майданчику Alfa Romeo Motorhome відвідувачі змогли помилуватися спеціальними серіями Nürburgring Edition – Giulia Quadrifoglio NRING і Stelvio Quadrifoglio NRING. Ці дві чудові моделі «full specs» з обмеженим тиражем будуть доступні в регіоні EMEA в кількості всього 108 одиниць на модель в честь 108-ї річниці бренду, яка відзначалася 24 червня. Вони святкують рекорди, встановлені двома автомобілями на знаменитій німецькій трасі Нюрбургрінг. Giulia Quadrifoglio «NRING» і Stelvio Quadrifoglio «NRING» представляють собою вершину переваги бренду з точки зору технічного змісту, продуктивності і стилю і приводяться в дію 510-сильними двигунами 2,9 V6 Bi-Turbo, об’єднаними вперше з новою системою повного приводу Q4. Stelvio, володар рекорду для свого класу завдяки крутному моменту 600 Нм, розгону від 0 до 100 км/год за 3,8 секунди і максимальній швидкості 283 км/год пройшов 20,832 км Північної петлі за 7 хвилин, 51,7 секунди. Giulia Quadrifoglio, з її абсолютно збалансованою вагою і максимальною швидкістю 307 км/год, зупинила секундомір на 7’32” – рекорд для серійних 4-дверних седанів.

Для повного задоволення клієнтів ці два автомобілі також пропонують відчути емоції від водіння в Нюрбургринзі, задумані для колекціонерів і постійних клієнтів, які будуть за кермом цих концентратів продуктивності і технологічної пишноти. У версіях «NRING» до характеристик лінійки Quadrifoglio доданий спеціальний вітальний комплект «Welcome kit».

Alfa Romeo 4C

Поруч з Giulia і Stelvio обмеженого тиражу були дві моделі Alfa Romeo 4C, Coupé і Spider, в спеціальних серіях «Competizione» і «Italia». Coupé має явний спортивний відбиток з сильним впливом світу гонок, в той час як у Spider, здатного подарувати сильні емоції, більш елегантний і витончений характер. Вони обидва приводяться в рух агресивним повністю алюмінієвим бензиновим двигуном 1750 Turbo 240 к.с. з інтеркулером і безступінчатим фазовим варіатором. Дві серії, обидві обмеженого випуску, виключно стилізовані. У Coupé кузов сірого кольору Vesuvio Matte Grey з зовнішніми карбоновими вставками і сидіння з шкіри та мікроволокна, прошиті червоною строчкою в тон з зі спортивним рульовим колесом. Спеціальна серія Spider «Italia» ідентифікується кузовом блакитного кольору Misano Blue, глянцевими чорними вставками на бампері і жовтими гальмівними супортами в тон зі строчкою сидінь, приладової панелі, рульового колеса і дверних панелей. Обидві версії комплектуються спеціальною вставкою з темного алюмінію на передній панелі і значком з номером на центральному тунелі.

Эмоції за кермом

Численна публіка, яка приїхала на захід, могла потім протестувати Giulia, Stelvio і 4C на дорозі за спеціальними маршрутами, створеними для тест-драйву: більш адреналінові тести з лінійкою Quadrifoglio і велике задоволення від їзди на борту Giulia і Stelvio з бензиновими і дизельними двигунами потужністю до 280 к.с. і автоматичними коробками передач.

Команда Alfa Romeo Sauber F1

«Alfa Romeo» повернулася в Формулу 1 після більш ніж тридцяти років відсутності в гонках завдяки технічному і стратегічного партнерству з Sauber, командою з вражаючим досвідом, головний офіс якої знаходиться в Хінвілі. Гоночний сезон дарує відчуття задоволення прихильникам і ентузіастам, які своєю підтримкою допомагають пілотам Шарлю Леклерку і Маркусу Ерікссону набирати очки чемпіонату. І остання новина – це підписання контракту з прославленим Кімі Райкконеном на наступні два сезони в підтвердження великих амбіцій команди також і щодо чемпіонату світу FIA в Формулі 1 в наступному році.

FCA Heritage

Alfa Romeo вписала чудові глави в історію автоспорту завдяки культовим моделям, які домоглися чудових гоночних тріумфів і зайняли місце в колективній уяві. Минуле бренду продовжує підживлювати найчистішу пристрасть «Passione Alfa Romeo», і тому захід не був би повним без чудових автомобілів, які зазвичай знаходяться в Музеї історії Alfa Romeo «Машина часу» в Арезе. Автомобілі, що розповідають історію минулого століття і охоплюють майже половину його часу, з 1930 по 1975 рік, представив FCA Heritage, відділ концерну, присвячений збереженню і просуванню історичної спадщини італійських брендів FCA, який доглядає за моделями в колекції компанії і моделями в колекціях клієнтів.

Alfa Romeo 6C 1750GS (1930)

Найстаріша модель – це чудова Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport 1930 року, символ Мілле Мілья, яка в 1930 році виграла гонку, зафіксувавши середню швидкість 100 км/год, під керуванням Нуволарі і Гуідотті, з шестициліндровим двигуном 1752 см3 з двома розподільними валами.

Alfa Romeo GP Tipo B P3 (1932)

Модель GP Tipo B P3 також має сильні асоціації з Нуволарі і вважається одним з кращих коли-небудь побудованих гоночних автомобілів. Він був розроблений Вітторіо Яно спеціально для змагань Гран-прі. Легкий і з двигуном з вісьмома циліндрами в ряд він виграв свою першу гонку Гран-прі Італії в 1932 році під керуванням самого «летючого мантуанця».

Alfa Romeo GP Tipo 159 Alfetta (1951)

В післявоєнні роки, після приголомшливого успіху 1950 року, коли чемпіонат світу в останній гонці виграв Джузеппе «Ніно» Фаріна, в 1951 році Alfa Romeo вирішила знову виставити на змагання Alfetta, яка після оновлень стала називатися Tipo 159 і змогла виграти чемпіонат світу під керуванням Хуана Мануеля Фанхіо.

Alfa Romeo 1900 Super Sprint (1954)

У 1954 році, щоб відповідати рекламному слогану, який визначив модель 1900 як «сімейний автомобіль, який виграє гонки», і для отримання більш потужного двигуна, Alfa Romeo збільшила отвір поршня на 2 мм, щоб забезпечити робочий об’єм до 1975 см3 (в порівнянні з оригінальними 1,884 см3) і посилити його продуктивність. Ці нові версії отримали ідентифікацію шляхом додавання слова «Супер» до назви і змагалися в категорії Gran Turismo впродовж 1950-х років.

Alfa Romeo 1750 GT Am (1970)

Ще одним всесвітньо відомим символом Alfa Romeo став 1750 GT Am, побудований в 1970 році. На відміну від моделі, яка продавалася в Європі, 1750 GTV – від якого народився GT Am (що означає «Америка») – відрізнявся системою механічного непрямого уприскування Spica, яка відповідала американським стандартам викидів, а також добре підходив для гонок. Володіючи агресивною зовнішністю і двигуном потужністю 220 к.с., автомобіль домігся великих успіхів на чемпіонаті Європи з GT з «летючим голландцем» Тойне Хеземансом, який виграв чемпіонат серед водіїв в 1970 році. Тут за його кермом був Іван Капеллі, який виграв за Alfa Romeo чемпіонат Європи Формула 3 в 1984 році на Martini MK42 з двигуном Alfa Romeo.

Alfa Romeo 33 TT 12 (1975)

33 TT 12 дебютував 5 травня 1973 на «Спа-Франкоршам 1000 км», коли чемпіонат світу серед компаній-виробників користувався великою популярністю і залучав старання кращих конструкторів. Назва «33» була введена в 1967 році і тепер стала легендою. Букви «TT» означали «Telaio Tubolare» (трубчаста рама), походили від його попередника 33 TT3 з двигуном V8, а «12» – це кількість циліндрів безпрецедентного трилітрового двигуна боксера потужністю 500 к.с., здатного розвивати швидкість 330 км/год. На «Passione Alfa Romeo» за його кермом був Артуро Мердзаріо, який виграв чемпіонат світу серед компаній-виробників на TT12 в 1975 році.

Останні новини від Alfa Romeo