Alfa Romeo Logo

Models

ALFA ROMEO – КОРОЛЕВА НА MILLE MIGLIA 2015


Alfa Romeo є Золотим спонсором історичного святкування “найкрасивішої гонки в світі”, яке почнеться і закінчиться в Брешії. Серед зареєстрованих 464 автомобілів виділяються два ексклюзивних автомобіля з музею історії Alfa Romeo : “1900 Sport Spider” (1954) і “750 Competizione” (1955).

Поряд з ними нова Giulietta Sprint, яка віддає дань знаковій моделі 1954 року. На честь EXPO +2015 захід планується у Вілла Реале в Монці, однією з штаб-квартир у регіоні Ломбардія, а пізніше на сусідньому Національному автодромі.

Як Золотий спонсор, Alfa Romeo буде брати участь у випуску 2015 року історичного святкування Mille Miglia, “найбільш красивою гонки в світі” – відповідно до відомого визначення Енцо Феррарі – яка почнеться з Брешії в четвер, 14 травня і закінчиться в неділю, 17 травня, після проходження через деякі з найбільш мальовничих місць Італії.
Бренд демонструє два офіційні автомобілі з музею історії Alfa Romeo – “1900 Sport Spider” (1954) і “750 Competizione” (1955), два ексклюзивні високопродуктивні родстери . Варто пам’ятати, що автомобілі Biscione перемогли одинадцять разів в Mille Miglia – рекорд успіху, який ніколи не буде побитий. А цього року він відзначає 80-річчя перемоги Пінтакуда і Делла Стуфа з Tipo B “P3″, спеціально підготовленого до події 1935 року, за яким в рейтингу шли інші п’ять інших автомобілів Alfa Romeo.

Трохи гонки і трохи пригод, на тридцять третьому випуску “Freccia Rossa” будуть представлені 464 автомобілів, привезені командами з 42 країн, які мають пройти складною трасою у 1760 км. Регулярна гонка складається з 84 спеціальних тестів, включаючи 76 традиційних тестів і 8 на середню швидкість. Модель,  яку багато хто вважає “найпрестижнішим пересувним музеєм у світі” також зупиниться у Вілла Реале в Монці, штаб-квартирі в регіоні Ломбардія, і на Національному автодромі з нагоди Експо-2015, на якій Fiat Chrysler Автомобілі та CNH Industrial є офіційними глобальними партнерами. Таким чином, є ще одна причина, щоб зберегти цю престижну зустріч, яка кожного року збирає тепло і захоплення публіки – явна ознака того, що ці автомобілі все ще викликають сильні емоції, навіть у молодих людей, які заповнюють площі.

Більш конкретно, “1900 Sport Spider” є гоночним родстером, оснащеним 4-циліндровим двигуном DOHC “1900”, з сухим картером, потужністю 138 к.с., який дозволяє автомобілю розвинути 220 км/год, завдяки його масі 880 кг і особливо ефективній аеродинаміці. “1900 SS” оснащений 5-ступінчастою коробкою передач і заднім мостом De Dion – ходові якості і керованість автомобіля на сучасному рівні, і він має гарне зчеплення з дорогою. Дизайн був реалізований Бертоне – компактний і фундаментальний, він передає “динамізм” типовий для всіх автомобілів Alfa Romeo.

Друга представлена машина – це “750 Competizione”, який також є гоночним родстером, створеним в 1955 році для участі в категорії до 1,5 літрів. Модель “750”, чиє ім’я включає код-тип майже сучасного “Giulietta”, розроблений з використанням 4-циліндровий двигуна DOHC  з легким сплавом “Giulietta”, з об’ємом, збільшеним до 1488 см3 і з “подвійним перемикачем”. Максимальна потужність доходить до 145 к.с. (при 9500 об/хв), що дозволяє досягати швидкості в 220 км/год. Силовий агрегат встановлений в передньо-центральній позиції, щоб оптимізувати розподіл ваги. При водінні “750 Competizione” гнучкий і чуйний, неймовірно ефективний на високих швидкостях. Стиль кузова, який відрізняється від усіх інших автомобілів Alfa Romeo з першої половини 1950-х років, розробив Маріо Боано.
Поряд з цими раритетами з історичного музею Alfa Romeo, також пройде на параді між автомобілями минулого і тими, які виробляються в даний час, Giulietta Sprint. Відмінна естетика, захоплюючі ходові якості і топ-технологічне обладнання, роблять цю нову версію природним спадкоємцем історичної Giulietta Sprint, що 60 років тому завоювала прихильників по всьому світу. Саме Giulietta в 1950-х роках вперше зробила реальністю мрію автоаматорів володіти Alfa Romeo. Сьогодні черга нової Giulietta Sprint підхопити естафету і віддати належну дань знаковій моделі 1954 року, засновниці цілого класу автомобілів і одному з символічних продуктів з написом “Зроблено в Італії”.

NEWS 2 IMAGE