Alfa Romeo Logo

Models

«Історії Alfa Romeo», десятий епізод – Giulia і Stelvio відображають 110 років італійської досконалості


Alfa Romeo повертається в Нюрбургрінг

Це один з тих днів, коли небо над Нордшляйфе виглядає як вражаючий намальований фон. Величні хмари стоять над зеленою короною траси. Повітря, свіже і сухе, ідеально підходить для того, щоб сісти за кермо. Через два місяці після презентації Giulia Quadrifoglio покликана продемонструвати свої якості на треку, який багато разів бачив перемоги Alfa Romeo на «Grüne Hölle» – «зелене пекло» Нюрбургрінга.

Очевидно, прізвисько було винайдено сером Джекі Стюартом в 1960-х роках, і воно не могло бути більш підходящим. Траса здається спроектованою самим дияволом: більше 70 поворотів, які чергуються між прямими ділянками і підйомами зі спусками з перепадом висот 300 метрів.

У стартовій зоні Giulia Quadrifoglio готова. Її не готували спеціально, не ставили шини «slick», у неї немає штанги стабілізатора бічної стійкості: це саме та машина, яку може купити кожен. Якби не шолом, навіть пілот – в джинсах і тенісці – здавався б звичайним водієм. Немає зелених вогнів, щоб дати старт, і в кінці кола її не чекає картатий прапор, але адреналін такий же, як в гонці: є рекорд, який потрібно побити.

Пілот переводить селектор Alfa DNA в режим «Race» і починає розганятися. Він розслабляється через 7 хвилин і 32 секунди по тому. Час неймовірний: на сім секунд менше попереднього рекорду 2015 року.

Трохи більше року тому Stelvio робить ще краще: в кінці кола секундомір зупиняється на 8 секунд менше попереднього рекорду категорії.

Giulia і Stelvio – це найшвидший седан і позашляховик на одній з найскладніших трас у світі. Навряд чи хто-небудь повторить їх рекорди.

Хто такий Джорджо?

Вперше ім’я Giorgio з’являється в галузевій пресі в 2013 році: можна прочитати про те, що ось-ось народиться нове покоління Alfa Romeo, і Giorgio – це платформа, на якій воно буде побудоване. Соціальні мережі в захваті. Багато хто задається питанням, звідки з’явилося ім’я. Найромантичніші припускають, що це в честь Тацио Джорджо Нуволарі. Інші уявляють собі особистий вибір Серджо Маркіонне. Ніхто ніколи не повідомить справжню причину. Не викликає сумнівів те, що Джорджо буде заднім і повним приводом, і що у нього будуть дуже амбітні цілі.

Компанія планує великі інвестиції в платформу і завод Кассіно, призначені для розміщення виробництва нових моделей. Перш за все, вона організовує свої кращі технічні ресурси в спеціальному «мозковому центрі». Вона просить запрошених проектувальників залишити осторонь старі правила і звички, мислити нестандартно, «вірити, мріяти і творити».

 

Хто такі скунси?

Робочі групи проекту Giorgio, ізолюють себе від решти компанії, щоб зосередитися виключно на новій платформі. Корпоративний жаргон дає їм прізвисько, яке вони з гордістю приймають. Щоб дізнатися це ім’я і його походження, ми повинні повернутися на сімдесят років назад.

Кларенс Леонард «Келлі» Джонсон не був проектувальником Alfa Romeo, але нас все ж цікавить його історія. Келлі – авіаційний інженер компанії Lockheed Martin, і в 1943 році йому було доручено спеціальний проект: розробити з нуля винищувач, здатний змінити небо в роки Другої світової війни. Завдання нездійсненне, але він погоджується за умови, що йому дадуть карт-бланш у цьому процесі. В кінці встановленого періоду – і навіть за тиждень до нього – він представляє «падаючу зірку XP-80», перший американський реактивний винищувач. Його команда називалася «Skunk Works» (скунс працює).

Робочі групи Giorgio і для себе, і для всієї компанії стають «скунсами». Вони теж починають «з чистого аркуша», у них дуже стислі терміни і дуже амбітне завдання: повернути водія в центр усього, запропонувавши відчуття від водіння, гідні цінностей і традицій Alfa Romeo. Саме на їх роботі було засновано нове покоління продукції бренду.

 

Запуск Giulia в новому музеї Alfa Romeo

Версія, яка найкращим чином висловлює якості платформи Giorgio, є самою спортивною з усіх – це Giulia Quadrifoglio. Компанія вирішує прийняти підхід «зверху-вниз» і представити її першою.

Це довгоочікуваний запуск, і він повністю засекречений: пресі заздалегідь не повідомляються ні фотографії, ні технічні характеристики. І навіть назва.

Нова Giulia відкривається світу 24 червня 2015 року: особливий день з багатьох причин. Тому що це день народження бренду – 105-й. Тому що народилася машина, яку з нетерпінням чекали фанати. І тому, що у Alfa Romeo знову є свій будинок: майстер Андреа Бочеллі вітає Giulia в залах оновленого Історичного музею в Арезе, виконуючи арію «Нехай ніхто не спить» з опери Пуччіні «Турандот». Минуле і майбутнє зустрічаються.

 

Нова Giulia

Завдання, які продукт повинен вирішити, написані в історії бренду: передові і інноваційні двигуни, ідеальний розподіл ваги, унікальні технічні рішення, краще співвідношення ваги і потужності в категорії – і, звичайно, незвичайний дизайн з безпомилковим італійським відбитком.

Двигуни Giulia повністю нові і повністю алюмінієві. Бензиновий 6-циліндровий Bi-turbo на Quadrifoglio забезпечує 510 кінських сил при 600 ньютон/метр, сенсаційні значення для середнього чотирьохдверного седана. Маси і матеріали призначені для забезпечення ідеального розподілу ваги: ​​50/50 між двома осями.
Інноваційних технічних рішень безліч: весь автомобіль – це новий проект. Передня підвіска має подвійний поперечний важіль з напів-віртуальним рульовим мостом, щоб зробити кут підвіски більш керованим і отримати оптимальне зчеплення з землею: два нижніх важеля нагадують рух «ножицями», який створює відчуття лінійності при будь-яких умовах завдяки рекордному передаточному числу (менше 12: 1). На задньому мосту представлена ​​нова схема Alfalink™ – багатоважільна система з «чотирма з половиною важелями»: дуже жорстка в поворотах і в той же час гнучка в поздовжньому напрямку. Обидва рішення «made in Alfa Romeo».

 

Легка і завжди під контролем

Щоб забезпечити для Giulia найкраще співвідношення ваги і потужності, в усіх частинах автомобіля використовуються надлегкі матеріали: алюміній (для блоку циліндрів і головки двигуна, деталей кузова і підвісок); алюмінієво-пластиковий композит (для задньої хрестовини); карбонове волокно (для трансмісійного вала, капота, даху, а також для конструкції передніх сидінь). Незабарвлений кузов важить всього 322 кг. Групі з електроніки було доручене завдання підвищити безпеку і задоволення від водіння, але не відбираючи свободу у тих, хто буде сидіти за кермом. Для цього колектив Giorgio розробляє спеціальні системи з чіткими особливостями Alfa Romeo: від повного приводу Q4 (який включається автономно тільки при необхідності), до інтегрованої гальмівної системи (яка управляє гальмівними пристроями і контролем стійкості), від диференціала Linear Slip (який покращує відгук на поворотах), до системи векторизації крутного моменту (яка розподіляє потужність на задні колеса запрограмованим чином, покращуючи тягу і готовність рульового управління). Координує всі функції «супер мозок», представлений ексклюзивним Chassis Domain Control.

Неординарні динамічні якості автомобіля посилюються напруженим і цільним дизайном, який розкриває його італійський характер в елегантній гармонії обсягів, а його технічну перевагу в видатних аеродинамічних результатах (Cx = 0,25).

 

Що спільного у Giulia та Quadrifoglio

Щоб створити свої ультра-спортивні версії, майже всі автомобільні будинки збагачують базову модель, часто міняючи конструктивні елементи для поліпшення ваги і продуктивності. Ці машини виробляються на окремих лініях, а в багатьох випадках сторонніми постачальниками. Навпаки, Giulia походить від Quadrifoglio – і не тільки естетично: ці два автомобіля мають загальну архітектуру, використання легких матеріалів, більшу частину механіки, навіть конвеєр на заводі в Кассіно. Результат унікальний для ринку: кожна Giulia, починаючи з перших двигунів, має однакове розподіл ваги між передньою і задньою частиною, однакову жорсткість на кручення, ті ж системи рульового управління і підвіски, що і у спортивних автомобілів вищого класу.

 

Stelvio: перший автомобіль Alfa Romeo, який також є позашляховиком

Платформа Giorgio створена не тільки для Giulia. Прийшов час і для Alfa Romeo випробувати сегмент Utility Vehicles, найбільш динамічний і відкритий для новинок. А в лютому 2017 року народився Stelvio, перший позашляховик в історії марки. Завдання не просте: зробити автомобіль здатним рухатися з великою швидкістю по снігу і ґрунтових дорогах, не втрачаючи нічого в плані продуктивності, керованості і контролю над дорогою. Іншими словами: позашляховик, який їде як спортивний седан. У порівнянні з Giulia, у ньому підлога вище, і позиція водія більш висока. Збільшується простір, доступний для пасажирів і багажу. Хід підвіски більше, щоб забезпечити правильний дорожній просвіт на ділянках без асфальту. Також і колія трохи ширше, щоб збільшити стійкість. Але архітектура і механіка залишаються тими ж, також як і лінійка двигунів і електронних систем. Результатом є автомобіль, який має «душу Alfa Romeo в кузові позашляховика». Комбінація, яка дивує всіх і дарує унікальні емоції від водіння.

 

Елегантна спортивність

Giulia і Stelvio представляють перевагу в своїх сегментах з точки зору продуктивності і динамічного відгуку. Основна технічна оснащеність знаходиться і залишається на передньому краї. Тому в цьому модельному році для цих двох автомобілів дизайнери Alfa Romeo перемикають свою увагу на умови перебування на борту, які повинні бути все більш приємними, безпечними і підключеними. Бренд збирається повернути собі традиційну територію: «елегантна спортивність». Концепція, яку ми бачили в повторюваних історіях Alfa Romeo кожної епохи: це не хвастощі класом «premium» тих, хто виставляє напоказ бездушне багатство, а скоріше ідеальний баланс між формою, функціональністю і задоволенням від водіння. Запуск Giulia і Stelvio MY20 знаменує собою черговий крок в цьому напрямку.

 

Giulia і Stelvio – Модельний рік (MY) 2020

На нових Giulia і Stelvio найпередовіші рішення поставлені на службу комфорту і типово італійського задоволення від життя. Інтер’єри цих двох автомобілів перепроектовані, щоб далі поліпшити якість і елегантність. Можливість підключення стає головною темою завдяки інформаційно-розважальній системі з 8,8-дюймовим сенсорним екраном і простоті використання зі смартфона. Пропозиція щодо телематики доповнюється набором послуг від Mopar для віддаленого управління автомобілем. Ще важливіше інновації в області техніки водіння. Нові ADAS (вдосконалені системи допомоги при водінні) відзначають перехід з першого на другий рівень автономності: системи не просто інформують того, хто знаходиться за кермом, але стають активними в разі необхідності, підвищуючи безпеку автомобілів.

 

Самі відмічені нагородами моделі Alfa Romeo

За п’ять років Giulia і Stelvio стали автомобілями Alfa Romeo, які отримали більш всього нагород за всю історію: були присуджені 170 міжнародних нагород, присвячені інноваціям або стилю, як спеціалізованими виданнями, так і ЗМІ загальної спрямованості, за які голосували експерти або безпосередньо клієнти. Починаючи з «Eurocarbody of the Year» 2016 року, присвяченого кращому проекту в області автомобільної архітектури, і продовжуючи отримувати численні нагороди за стиль і дизайн. Шафи з призами заповнені, але призи продовжують прибувати: серед них «Performance Car of the Year 2020», який експерти журі «What Car?» призначили Giulia Quadrifoglio третій рік поспіль, після порівняння її зі спортивними автомобілями всіх сегментів ринку. Мотивація – вірне джерело гордості для дизайнерів Alfa Romeo: «високопродуктивний автомобіль, яким можна управляти кожен день».

news_20200622