Формула 1 2018 Гран-Прі Ролекс Угорщина – Гонка – неділя
Погода: сонячна і суха, повітря 32-35°C, траса 47-57°C
Це був невтішний результат для команди Alfa Romeo Sauber F1 на Гран-Прі Угорщини 2018 року. Починаючи з P14 (Маркус Ерікссон) і P16 (Чарльз Леклерк), обидва гонщики увійшли в гонку готовими пробиватися в центр групи. На жаль, на першому колі Гран-Прі Шарль Леклерк потрапив в інцидент і його автомобіль отримав пошкодження, які зажадали від нього негайного виходу з гонки. Маркус Ерікссон також став учасником інциденту в першому колі і виявився в хвості гонки. Він намагався відновити позицію на трасі, на якій обігнати дуже важко. Маркус зробив все можливе, щоб поліпшити місце під час гонки і в кінцевому рахунку закінчив на позиції P15.
На тесті в Будапешті, який пройде 31 липня та 1 серпня 2018 року, Маркус Ерікссон виступить в перший день, а Антоніо Джовінаццо в другий день.
Команда Alfa Romeo Sauber F1 йде на літню перерву Формули-1, утримуючи P9 (18 очок) в чемпіонаті конструкторів. Шарль Леклерк в даний час знаходиться на P15 (13 очок), а Маркус Ерікссон на P17 (5 очок) в чемпіонаті водіїв.
Маркус Ерікссон (машина номер 9):
C37 (шасі 03/Ferrari)
Результат: 15-й. Почав на ультрам’яких шинах, після 6 кіл перейшов на середні шини
«Це була важка гонка, я втратив позицію після зіткнення на першому колі і потрапив на задню частину сітки. Продовжувати звідти було дуже важко. Я намагався обігнати машини, які йшли попереду, але це дуже складна траса. Коли автомобіль безпеки з’явився на ранніх етапах гонки, ми вирішили зайти в бокс і перейти на середні шини. Це був хороший хід, і нам вдалося відіграти кілька позицій. На жаль, більшого не вдалося. В цілому, для нас це була не найкраща гонка, але ми проаналізуємо її і повернемося ще сильнішими. У мене є ще день тестів на цьому тижні, і після цього я піду на літню перерву. Я з нетерпінням чекаю моменту, коли проаналізую цей сезон, щоб повернутися ще більш сильним».
Шарль Леклерк (машина номер 16):
C37 (шасі 02/Ferrari)
Результат: зійшов з дистанції. Почав на м’яких шинах
«Трохи не пощастило, щоб закінчити останню гонку перед літньою перервою таким чином. Незабаром після старту я застряг між двома іншими автомобілями, які завдали ушкодження моїй машині. В результаті я повинен був зійти з перегонів. З іншого боку, сезон був позитивним. Ми домоглися більшого прогресу, ніж очікували, і я багато чому навчився і набрав кілька очок. Я з нетерпінням чекаю своєї літньої перерви і буду використовувати цей час, щоб розслабитися і потренуватися перед другою половиною сезону».
Фредерік Вассер, керівник команди:
«Для нас це був не найкращий день. Обидва наших гонщики потрапили в інциденти на першому колі, що визначало результат їхнього виступу. Шарль потрапив в зіткнення під час стартового етапу і пошкодив автомобіль. Ми змушені були дати йому команду зупинитися і вийти з гонки. Маркус також потрапив в інцидент на першому колі гонки і в результаті втратив всі позиції. Після цього йому було складно продовжувати боротьбу, і він закінчив гонку на P15. В цілому, поки сезон був позитивним. І Маркус, і Шарль заробили очки, і ми домоглися прогресу в командному плані. Ми впевнені, що продовжимо робити теж саме після літньої перерви, а я з нетерпінням чекаю другої половини сезону».
