Alfa Romeo Logo

Models

FCA в замку Дік на зустрічі «Classic Days»


Щорічна зустріч «Classic Days», присвячена автомобілям минулих років, буде проходити з 3 по 5 серпня в середньовічному замку Шлосс-Дік, недалеко від Дюссельдорфа, Німеччина. FCA Heritage, відділ групи, присвячений збереженню і просуванню історичної спадщини італійських брендів FCA, візьме участь цьому важливому заході, і представить на своєму стенді кілька класичних моделей від брендів Alfa Romeo, Fiat і Abarth.

Серед чудових історичних автомобілів на виставці будуть дві перлини з Музею історії Alfa Romeo в Арезе, відомого як «Машина часу»: 33 TT 12 виробництва 1975 року та 155 V6 Ti DTM, випущений в 1993 році, якими під час параду будуть відповідно управляти дві зірки автоспорту: Артуро Мердзаріо і Крістіан Мензель. Саме з Артуро Мердзаріо за кермом 33 TT12 компанія Alfa Romeo виграла чемпіонат світу 1975 року.

Поруч з цими шедеврами минулого перший позашляховик в історії бренду і найшвидший в своїй категорії: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. На стенді також будуть представлені інші колекційні моделі – Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale випуску 1963 року народження, Alfa Romeo Giulia GTA випуску 1965 і Fiat 124 Sport Spider виробництва 1969 року, а також два захоплюючих сучасних автомобіля Abarth 695 Rivale і Fiat 124 Spider S-Design.

Alfa Romeo 33 TT 12 (1975)

Розроблений блискучим інженером Карло Кіті, Alfa Romeo 33 TT 12 Telaio Tubolare дебютував в Спа в 1973 році і здобув для бренду беззастережну перемогу на чемпіонаті світу 1975 року народження, вигравши сім з восьми передбачених гонок. Автомобіль особливо відзначивсяв гонці Targa Florio, в якій Ніно Ваккарелла і Артуро Мердзаріо добули десяту перемогу для Alfa Romeo в тій легендарній події.

Саме на дорогах Сицилії Alfa Romeo показав кілька кращих досягнень у своїй гоночній історії з десятьма абсолютними перемогами, трьома другими місцями, сім’ю третіми місцями і десятьма найшвидшими колами. Крім цього дивного результату, в історії бренду є ще два рекорди: за послідовні перемоги (6 перемог з 1930 по 1935 рік), а також за перший і другий фініші в одному році (п’ять разів). Це не кажучи вже про численні перемоги в класі з Giulietta SZ і Giulia GTA, TZ і TZ2.

Alfa Romeo 155 V6 Ti DTM (1993)

Знаменитий Alfa Romeo 155 V6 Ti DMT на початку 90-х змагався в Deutsche Tourenwagen Meisterschaft (DTM), безумовно, найпрестижнішому на той час гоночному чемпіонаті для автомобілів класу туризм. Протягом перших років конкуренція мала місце виключно серед німецьких конструкторів, поки в 1993 році Alfa Romeo не вирішила офіційно взяти участь з моделлю 155 V6 Ti під керівництвом Алессандро Нанніні і Нікола Ларіні ті з іншими автомобілями, які були довірені напівофіційним командам.

Дебют був гучним: 155 V6 Ti виграла обидва раунди в першій гонці в Зольдере (Бельгія). До кінця сезону Ларіні виграв цілих 10 з 20 гонок, які разом з двома перемогами Нанніні, а також численними почесними місцями на подіумах і хорошими позиціями двох італійських пілотів дали можливість Alfa Romeo отримати чемпіонський титул серед конструкторів, а Ларіні серед пілотів. Це був чистий шок для німців, яким довелося визнати перемогу на чемпіонаті DTM 1993 року італійського бренду в рік його дебюту на цих змаганнях найвищого рівня.

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Екстремальна продуктивність і передові технології чітко відповідають безпомилковому унікальному стилю Stelvio Quadrifoglio, найкращому втіленню італійського дизайну, вираженого в ключі Alfa Romeo внаслідок ідеального поєднання форми і змісту в чуттєвому, м’язистому кузові автомобіля. І не тільки це: Stelvio Quadrifoglio може похвалитися численними рекордами в своїй категорії, ставши по суті еталоном в сегменті компактних SUV класу преміум, а в вересні минулого року він встановив новий рекорд для свого класу на знаковій трасі Нюрбургринга: 7 хвилин 51,7 секунди. Stelvio Quadrifoglio оснащений ексклюзивним алюмінієвим бензиновим двигуном 2,9 V6 Bi-Turbo, який забезпечує максимальну потужність 510 к.с. і створює максимальний крутний момент 600 Нм. Цей силовий агрегат об’єднаний зі спеціально відкаліброваною восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка дозволяє перемикати передачі всього за 150 мілісекунд в режимі Race. У нього видатна продуктивність: розгін від 0 до 100 км/год всього за 3,8 секунди і найкраща в своєму класі максимальна швидкість 283 км/год . Але спортивний позашляховик Alfa Romeo також неймовірно ефективний з точки зору викидів і витрати палива завдяки своїй системі відключення циліндрів з електронним управлінням і функції «sailing», доступній в режимі Advanced Efficiency. І вперше бензиновий двигун 510 HP 2.9 V6 Bi-Turbo поєднується з інноваційною системою повного приводу Q4, гарантуючи неперевершену продуктивність, тягу, задоволення від водіння і безпеку у всіх ситуаціях.

Abarth 695 Rivale

Abarth 695 Rivale – це плід співпраці двох блискучих італійських компаній в області технологій, інновацій, уваги до деталей і пошуку продуктивності: Abarth і Riva, історичного бренду і всесвітньо відомого виробника яхт, що славиться своєю італійською елегантністю і стилем, які допомогли створити найвишуканіший Abarth за всі часи. Abarth 695 Rivale настільки ж витончений і унікальний, як моторна яхта Riva, і забезпечує видатні показники продуктивності, як і кожна спеціальна серія Abarth. Доступний в обмеженому тиражі в версіях седан і кабріолет, Abarth 695 Rivale можна впізнати через його ексклюзивну ліврею: двоколірне забарвлення з синього Riva Evening Blue і сірого Shark Grey з чудовим додаванням двох аквамаринових смужок, що біжать навколо пояса, аналогічних «лінії краси» на яхтах. Оздоблені сатинованим хромом дверні ручки, підпис «695 Rivale» на задніх дверях і задніх крилах, а також сатинований хромований молдинг на задніх дверях, що нагадує складні форми яхти, роблять цю модель ще більш безпомилковою завдяки стилістичній схожості з виглядом збоку нових яхт Riva. Весь цей гламур йде рука об руку зі звичайним прагненням до кращих показників продуктивності завдяки постійній технічній модернізації, яка є в кожному автомобілі Abarth: під капотом 695 Rivale ховається двигун 1368 куб. см, що забезпечує максимальну потужність 180 к.с. і крутний момент 250 Нм. Співвідношення потужності до ваги 695 Rivale як у справжнього суперкара (5,8 кг / к.с. при масі 1045 кг), і приголомшливі робочі характеристики: максимальна швидкість 225 км/год і 6,7″ для розгону від 0 до 100 км/год. Таким чином, автомобіль здатний задовольнити вишуканих клієнтів в пошуках елегантності, витонченості та продуктивності.

Fiat 124 Spider S-Design

Fiat 124 Spider S-Design – це спеціальна серія, для якої характерні динамізм і спортивність захоплюючого двомісного родстера від дома Fiat. Представлений з багатим «розкішним» рівнем обробки, він буде мати додаткові стильові деталі, які напевно завоюють шанувальників високої продуктивності і гострих відчуттів від водіння з відкритим верхом. Нова колекція включає в себе захисний брус, поліровану передню стійку і ковпаки дзеркал, а довершують естетичні відмінності 17-дюймові легкосплавні диски особливого дизайну, значок у формі італійського прапора в задній частині і спортивна червона клейка стрічка, яка підкреслює класичний бік, низький барицентр і відтягнутий назад салон. Це елегантний силует з пропорціями чистокровного спортивного автомобіля. І, як якщо б стилю було недостатньо, оснащення машини також вищого класу. 124 Spider S-Design завжди пропонує наступне обладнання в базовій комплектації: чотири подушки безпеки, автоматичний клімат-контроль, mp3-радіо з USB-портом і чотирма динаміками, шкіряні сидіння і рульове колесо, нижня частина передньої панелі і оздоблення приладової панелі з видимими швами , круїз-контроль і Keyless Go. Також представлені система захисту пішоходів Active Hood Lift System, хромована подвійна вихлопна труба і протитуманні фари.

І коли двигун заводиться, заводяться також і емоції: Fiat 124 Spider S-Design оснащений надійним 1,4-літровим 4-циліндровим турбодвигуном з технологією MultiAir, яка забезпечує потужність 140 к.с. і крутний момент 240 Нм, а також шестиступінчастою механічною коробкою передач і автоматичною коробкою передач. Робочі показники з механічною коробкою передач є винятковими: максимальна швидкість 215 км/год і 7,5 секунди для розгону від 0 до 100 км/год (214 км/год і 7,6 секунди в автоматичній версії).

Турин, 31 липня 2018 р.

Goodwod - Alfa 155 DTM_new