Alfa Romeo Logo

Models

Автомобілі Alfa Romeo минулого і сьогодення виходять на сцену в Гудвуді


З 12 по 15 липня в англійському графстві Західний Сассекс пройде «Фестиваль швидкості в Гудвуді», одне з найпрестижніших подій у міжнародному календарі автоспорту. Участь у Фестивалі також прекрасні історичні автомобілі Alfa Romeo, а також моделі поточного виробництва, щоб підтвердити нерозривний зв’язок між символами минулого і моделями, які сьогодні втілюють нову парадигму бренду. Більш того, захід буде включати в себе дебют у Великобританії версії з правим кермом найшвидшого позашляховика в своєму класі Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, який в четвер пройде по знаменитому підйому на пагорбі Гудвуда.

Гоночне ДНК: повернення в Формулу 1 і спеціальна серія Nürburgring Edition

Не тільки Stelvio Quadrifoglio: численні шанувальники, які зберуться на цей захід, також зможуть помилуватися на стенді Alfa Romeo найкращим з того, що є в сьогоднішньому виробництві, а також шоу-каром команди Alfa Romeo Sauber F1, яка в даний час бере участь в чемпіонаті світу FIA.

Також будуть представлені дві чудові моделі з обмеженим тиражем, доступні в регіоні EMEA у кількості всього 108 примірників кожної, в честь 108-го дня народження бренду, який відзначався 24 червня. Це спеціальні серії Nürburgring Edition Giulia Quadrifoglio «NRING» і Stelvio Quadrifoglio «NRING», присвячені рекордам, які два автомобіля встановили на знаменитій німецькій трасі.

Giulia Quadrifoglio «NRING» і Stelvio Quadrifoglio «NRING» представляють собою вершину переваги бренду з точки зору технічного змісту, продуктивності і стилю і оснащені двигунами 2,9 V6 Bi-Turbo 510 к.с. Stelvio, володар рекорду для свого класу, показав крутний момент в 600 Нм, розгін від 0 до 100 км/год за 3,8 секунди і максимальну швидкість 283 км/год і пройшов 20,832 км Північної петлі «Нордшляйфе» за 7 хвилин, 51, 7 секунди.

Ці дві машини також пропонують приємні і ексклюзивні відчуття для клієнтів, в тому числі відчуття від водіння в Нюрбургринзі, передбачених для колекціонерів і найвідданіших клієнтів, які сядуть за кермо цих концентратів вищої якості і технологій. Крім того, як і у версій Quadrifoglio, моделі «NRING» надають спеціальний комплект «Welcome kit» і повний комплект екіпіровки.

На додаток до чудового оснащення, яке завжди відрізняє кожну модель Quadrifoglio, в спеціальній серії «NRING» також додані карбоно-керамічні гальма, спортивні сидіння Sparco® з червоною строчкою і корпусом з карбону, рукоятка автоматичної коробки передач з карбоновою вставкою, рульове колесо зі шкіри і алькантари, також зі вставками з карбону. З карбону виготовлені передня решітка та кришки дзеркал заднього виду, а також вставки на бічних порогах. Варто згадати тоновані вікна, адаптивний круїз-контроль, високоякісний аудіо-пакет Harman Kardon і інформаційно-розважальну систему AlfaTM Connect 3D Nav з екраном 8,8”, Apple CarPlayTM, Android AutoTM і DAB. Giulia представляє новий карбоновий дах, а у Stelvio панорамний дах з електричним приводом. Обидві машини мають килимки з червоним логотипом, розроблені Mopar. І нарешті, обидві машини мають оригінальну сіру ліврею Circuit Grey, доступну тільки на цьому обмеженому тиражі.

На честь народження нового обмеженого випуску, версії NRING матимуть спеціальний «Сертифікат автентичності», випущений FCA Heritage, відділом, який рекламує історичні досягнення італійських брендів групи FCA. Рішення забезпечити ці спеціальні випуски «Сертифікатами автентичності», які видаються, як правило, тільки для історичних автомобілів, відразу дає їм статус «Instant Classic» (сучасна класика).

Найкраще з поточного виробництва

Поряд зі спеціальною серією Nürburgring Edition присутні Stelvio Quadrifoglio в чорній лівреї Vulcano Black, Giulia Veloce Ti і Giulietta Veloce. Alfa Romeo Giulia Veloce Ti, в червоній лівреї Competizione Red з 280-сильним турбо-бензиновим двигуном в поєднанні з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач і системою повного приводу Q4 є прекрасним втіленням технічної і автомобільної переваги лінійки Giulia. Перевірений часом код «Ti», що означає «Turismo internazionale» (міжнародний туризм), завжди був зарезервований для найрозкішніших, передових, екстремальних версій. Giulia Ti, сама ексклюзивна версія в лінійці, вдало поєднує спортивний «смак» Giulia Veloce з привабливим стилем, багатим стандартним оснащенням і новітніми технологіями, як саме і версія Quadrifoglio, з якою у них кілька загальних стилістичних особливостей. Вражає, що стиль Giulia недавно отримав «Compasso d’Oro ADI», найпрестижнішу в світі нагороду за дизайн.

Giulietta Veloce – сама спортивна версія в лінійці Giulietta: вона оснащена двигуном 1750 Turbo Petrol 240 к.с. і автоматичною коробкою передач TCT. Окрім кузова синього кольору Misano Blue цю високопродуктивну версію відріюняють спортивні бампери з червоними вставками Alfa зовні, обробка кольору глянцевий антрацит на ручках, окантовці протитуманних фар, ковпаках дзеркал і решітці радіатора у формі «V», широкий засклений люк у даху, посилена гальмівна система Brembo з червоними супортами, поліровані 18-ти дюймові легкосплавні диски з 5 спицями і подвійна вихлопна труба. Ця сильна спортивна індивідуальність також відбивається всередині, завдяки спортивним сидінням зі шкіри та Alcantara з вбудованим підголівником, контрастними червоними швами і спортивним шкіряним кермом.

Колекція FCA Heritage

Фестиваль швидкості в Гудвуді є однією з найбільших в світі автомобільних подій, і в цьому році він відзначає свій двадцять п’ятий ювілей в прекрасній сільській місцевості Західного Сассекса. У цьому заході візьмуть участь понад 600 автомобілів і мотоциклів, що відтворюють дивовижну історію їзди на автомобілях і мотоциклах, крім того будуть присутні деякі з найбільш легендарних особистостей з цих видів спорту, а також всесвітньо відомі знаменитості. Фестиваль був би неповним без FCA Heritage, відділу компанії, присвяченого збереженню та просуванню історичної спадщини італійських брендів FCA, який бере участь з двома дорогоцінними екземплярами Alfa Romeo зі своєї колекції, демонструючи непорушний зв’язок, що зв’язує велику історію з великим майбутнім. Відвідувачі зможуть помилуватися двома моделями з Музею історії Alfa Romeo в Арезе (Мілан): 1750 GT Am і 1900 Sport Spider.

Alfa Romeo 1750 GT Am

  • Максимальна потужність: 220 к.с.
  • Максимальна швидкість: 240 км/год
  • Рік виробництва: 1970

1750 GT Am був офіційно затверджений для гонок GT на базі версії 1750 GT Veloce, побудованої для ринку США – звідси «Am», що означає «для Америки». На відміну від моделі, що продається в Європі, модель 1750 GTV і з якої народився GT Am відрізнялася системою непрямого механічного уприскування Spica, яка відповідала американським стандартам викидів, а також добре підходила для гонок. На відміну від Giulia Sprint GTA і пізніших версій GTA 1300 Junior, «GT Am» мав сталеву обшивку кузова і клепані колісні арки зі скловолокна, які надавали автомобілю дуже агресивний вид. Були також виконані серйозні зміни в двигуні, що давало йому потужність 220 к.с. при 7500 об/хв і дозволяло GT Am розвинути швидкість 240 км/год.
GT Am домігся великих успіхів на європейському чемпіонаті GT, коли головний водій автомобіля, «Летючий голландець» Тойне Хеземанс, виграв титул Водіїв в 1970 році.

Alfa Romeo 1900 Sport Spider

  • Максимальна потужність: 138 к.с.
  • Максимальна швидкість: 220 км/год
  • Рік виробництва: 1954

За всю історію було побудовано тільки два 1900 Sport Spider, і вижив єдиний, який знаходиться в колекції FCA Heritage, з кузовом, розробленим Бертоне. Він був побудований під наглядом Ораціо Сатти і Джузеппе Буссо. Механізми автомобіля походять від «1 900 Super Sprint»: двигун з двома верхніми розподільними валами мав такий же чавунний блок циліндрів, що і купе, але об’єм двигуна був піднятий майже до двох літрів (1 997,4 куб. см) для гоночних цілей. Коефіцієнт стиснення був збільшений до 9:1, добавлене ​​змащування з сухим картером і збільшена потужність до 138 к.с. Автомобіль був оснащений передніми підвісками з подвійним поперечним важелем із задньою віссю De Dion, рішення, прийняте двадцятьма роками пізніше на седані «Alfetta».

180706_Alfa_Romeo_Stelvio_Quadrifoglio_NRING_new
Потрібна допомога? Спілкуйтеся з нами в чаті