«Alfa Romeo Stelvio Cup»: сильні емоції для справжніх шанувальників
Минулого тижня завершився другий випуск «Stelvio CUP», ексклюзивного заходу, присвяченого клієнтам Alfa Romeo, які зазнали захоплюючі відчуття при переході з висоти 2270 метрів від перевалу Стельвіо – самий високогірний перевал Італії – на нульову позначку на рівні моря в захоплюючому Монте-Карло, перлині Французької Рив’єри.
Спеціальний караван з більш ніж 70 автомобілів Stelvio, Giulia і 4C відбув з Борміо в Вальтелліні по захоплюючій автостраді 38, яка, звиваючись на більш ніж 20 кілометрів і з більш ніж 75 вузькими крутими поворотами, виходить до перевалу Стельвіо. І це була прекрасна можливість для того, щоб оцінити всі елементи, які зробили Alfa Romeo одним з найбажаніших брендів: чисто італійський дизайн, продуктивний двигун, ідеальний розподіл ваги, унікальні технічні рішення і краще співвідношення ваги і потужності в категорії.
Від перевалу Стельвіо захоплююча колона Alfa Romeo досягла Мілана – тут в далекому 1910 році почалася історія італійського бренду – а потім, у другій половині дня, ексклюзивного Монте-Карло на Французькій Рив’єрі, де жителі і туристи були повністю вражені красою і силою Stelvio Quadrifoglio і Giulia Quadrifoglio. Відзначені легендарним символом і оснащені 2,9-літровим бензиновим двигуном Biturbo потужністю 510 к.с., два «механічних творіння» висловлюють неперевершеність стилю на 100% «Made in Italy» і забезпечують найвищий рівень продуктивності, ефективності та безпеки.
Так завершився другий випуск «Stelvio CUP» – захоплюючої подорожі, під час якої всі присутні альфісти розповідали і слухали про свої пристрасті і пригоди – історії людей поколіннями, пов’язаних з брендом, і тих, хто тільки недавно шалено закохався в нього. Адже не всі бренди в світі здатні, з першого погляду, викликати відчуття продуктивності, високих технологій і задоволення від водіння, які готові охопити вас відразу після запуску двигуна.
