Alfa Romeo представила лінійку B-Tech під час захоплюючого заходу
Щойно завершився захід, організований Alfa Romeo, для запуску нової серії B-Tech, доступної в усіх представництвах Alfa Romeo. B-Tech супроводжує успіх Giulia, Giulietta і Stelvio, пропонуючи як естетичні відмінності завдяки ексклюзивним полірованим вставкам, так і технологічний контент, присвячений комфорту, безпеки і можливостям зв’язку. Таким чином продовжується постійна еволюція цих моделей, які виражають унікальну ідентичність бренда та дух італійської досконалості: B-Tech представляє численні нововведення, які роблять механічні твори Alfa Romeo ще більш насиченими та індивідуальними.
Історичні цінності в новому асортименті
Тема індивідуалізації була лейтмотивом заходу, організованого в Центрі стилю FCA – центрі досліджень форм і матеріалів і розпліднику нових тенденцій – де були задумані нові Alfa Romeo B-Tech.
Щоб порівняти автомобілі і визначити всі ключові тематичні області, властиві світу B-Tech, було проведено оригінальне ток-шоу за участю знаменитостей. Роберта Дзербі, глава бренду Alfa Romeo в регіоні EMEA, проілюструвала зростання продажів Giulia і Stelvio і вказала, що це ідеальний час для запуску спеціальних версій, які відображають ДНК Alfa Romeo як ніколи раніше. Насправді асортимент B-Tech відображає історичні цінності бренду Made in Italy, центральну роль водія і відчуття від водіння, дизайн і технологію, і випливає з потреб клієнтів: «Дизайн і технологія є двома ключовими елементами ідентичності Alfa Romeo, але вони також чітко відображають вимоги наших клієнтів, людей вимогливих, які люблять виділятися з натовпу, приділяють особливу увагу деталям і хочуть оточити себе найкращою технологією. B-Tech виводить Alfa Romeo на незвідану територію, але у відповідності до традиції», – сказала Роберта Дзербі.
Дизайн і технології
Дизайн завжди був відмітною рисою бренду Alfa Romeo, але на все більш конкурентному ринку, де все більш рішуче з’являються нові вимоги, дизайн повинен поєднуватися з кращими технологіями: на цю тему виступив Клаус Буссе, керівник відділу дизайну для Fiat, Abarth, Lancia, Alfa Romeo і Maserati, а також Клаудіо Нерви, керівник відділу розвитку. Клаус Буссе підкреслив той факт, що спеціальна серія Alfa Romeo відрізняється від будь-якої іншої спеціальної серії, оскільки вона виникла не шляхом додавання зовнішніх функцій, а шляхом підвищення індивідуальності бренду до нових висот, в той час як Клаудіо Нерви зосередився на обраних технологіях.
Giulia і Stelvio вже відповідають вимогам безпеки «NCAP 5-star», які включають в себе попередження про вихід зі смуги руху і екстрене гальмування при виявленні пішоходів. У випуску B-Tech також є адаптивний круїз-контроль, крок вперед в напрямку неінвазивної системи допомоги водієві «Alfa Style». Більш того, шикарна стандартна комплектація включає в себе інформаційно-розважальну систему AlfaTM Connect з 8,8-дюймовим екраном з високою роздільною здатністю, сумісним з системами Apple CarPlayTM і Android AutoTM і Alfa Connected Services. Також доступна навігаційна система TomTom з тривимірними картами для розпізнавання будівель і орієнтири. Візуалізація віджетів дозволяє відразу побачити радіоприймач і навігатор без відволікаючих чинників.
Giulietta B-Tech пропонує інноваційну інформаційно-розважальну систему Alfa Connect 7″ Radio від Alpine з інтеграцією Apple CarPlayTM і Android AutoTM, камеру заднього виду і датчики паркування, вхід USB-HDMI і Mopar® Connect. Завдяки Alfa Connect і Alfa Connected Services, автомобіль гарантує безперервний зв’язок. Завдяки наявності Apple CarPlayTM і сумісності з Android AutoTM, Alfa Connect гарантує повний, зручний і безпечний доступ безпосередньо на власний дисплей автомобіля до таких функцій смартфона, як музика, дзвінки і навігація.
Коротко про B-Tech
Щоб висловити і узагальнити суть бренду Alfa Romeo і лінійки B-Tech, бренд вибрав далекого від автомобільного світу художника, який запропонував на перший раз відобразити його через свої знімки за допомогою оригінальної, але елегантної і збалансованої мови. Галерея, присвячена серії B-Tech, дійсно має підпис Джованні Гастель. На сцені знаменитий міланський фотограф розповів про особливості нового досвіду, зосередившись на тому, як його досвід роботи в якості портретиста дозволив йому обробити механічні творіння Alfa Romeo інноваційним способом. Гастель, виділивши тематичні області, підкреслив особливості лінійки B-Tech, використовуючи незвичайну схему і змусивши, завдяки його майстерному почуттю композиції, говорити один з одним різні світи.
Де зустрічаються різні світи
Стиль – це абсолютна цінність, яка, мабуть, має непримиренні області, які все ще мають загальне схожість – концепція, яка явно випливає з роботи Гастеля і паралелей між світом моди і автомобільного дизайну. Чорний колір, який характеризує лінійку B-Tech, – це не просто деталь стилю, але і абсолютний спосіб зробити видимим невидиме і підкреслити технологічну і елегантну сутність Alfa Romeo. Гастель використовує кольори і об’єкти дизайну, накладаючи їх на автомобілі, щоб описати їх функціональність і естетику новим і неповторним способом. Робота над матеріалами і квітами, виконана Центром стилю і фотографом, знаходиться в гармонії з домінуючою тенденцією. На сцену був запрошений Еван Оренстен, співзасновник і виконавчий редактор Cool Hunting, цифрового видання, присвяченого інноваціям в галузі культури, дизайну і технологій для читачів, які є творчими професіоналами. Оренстен вийшов за межі автомобільного світу, щоб обговорити тенденції і бачення в світі дизайну, моди і способу життя. Він абсолютно ясно зазначив, що B-Tech висловлює домінуючу тенденцію моменту по відношенню до кузовів, в яких на 100% серце Alfa Romeo.
Досвід роботи в Центі стилю FCA
В кінці захоплюючого ток-шоу можна було милуватися Giulia, Stelvio і Giulietta B-Tech, також і в реконструкції Джованні Гастеля в комплекті з реквізитами і вогнями, зайти в віртуальну кімнату, в якій можна оцінити моделі в 3D і помацати рукою матеріали, які надихнули на вибір стилю, вираженого в лінійці B-Tech.
Центр стилю FCA ще раз зарекомендував себе як ідеальне місце для інноваційної, модної презентації і місце, де оригінальні ідеї та мови знаходять конкретне вираження.
«Любов більше не сліпа»
Щодо оригінальних мов, з 12 вересня на головних каналах в ефір вийшов новий ролик, присвячений Giulia і Stelvio B-Tech, створений для регіону EMEA агентством Ideal під керівництвом директора Ласло Кадара і виконаного Buddy Film. У ролику розповідається про те, як технологічна сутність нових Giulia і Stelvio B-Tech втілює ДНК Alfa Romeo – розробляти саму передову техніку, для якої в центрі уваги завжди знаходиться людина. А що може бути більш людським, ніж любов? Щоб розповісти про суть бренду, було вирішено оживити ці два автомобілі, показавши їх як партнерів, які заявляють про любов до глядача. Кадри супроводжують обмін люб’язностями, затримуючись на деталях дизайну і слідуючи за лініями кузова люблячими і розуміючими очима, як у грі поглядів між коханцями. Це створює діалог, в якому кожна технологічна особливість перетворюється для Alfa Romeo і її водія в обіцянку жити як ідеальна пара. Щоб було ясно, що, як і весь його інноваційний контент, B-Tech – це вибір, продиктований як серцем, так і розумом, і що, нарешті, з B-Tech «Любов більше не сліпа».
