Alfa Romeo Giulia стала лауреатом 25-го випуску «Compasso d’Oro ADI»
Alfa Romeo Giulia виграла 25-й випуск «Compasso d’Oro ADI», найпрестижнішу нагороду світового дизайну. Створена в 1954 році, нагорода Compasso d’Oro ADI призначається на основі попереднього відбору, проведеного Асоціацією промислового дизайну (ADI), що формує комітет експертів, дизайнерів, критиків, істориків і спеціалізованих журналістів, які постійно працюють з року в рік зі збору інформації та оцінки кращих продуктів. Giulia, як і кожен автомобіль Alfa Romeo, народжена з ідеального балансу спадщини, швидкості і краси, що робить її найвищим виразом італійського стилю в автомобільному світі. Вона включає в себе всі відмітні риси типового італійського стилю і унікальних елементів Alfa Romeo: бездоганне відчуття пропорцій, простота і чудова якість поверхні, з інноваційним дизайном, який при цьому залишається вірним всесвітньо визнаній традиції.
Пропорції випливають з технічної архітектури всього автомобіля і є її прямим наслідком, а стилістичні деталі як би виліплені на механічній частині. Нова Giulia характеризується зменшеним переднім звисом, довгим капотом і довгими передніми крилами, відтягнутим салоном з опорою на провідний міст, м’язистими задніми крилами, які також візуально виділяють точку, де потужність прикладається до дороги. Подовжений хвіст, типовий для автомобілів з приводом на задні колеса, врівноважує пропорції і гарантує достатню системну здатність. Цей загальний профіль визначається установкою поздовжнього переднього двигуна і приводом на задні колеса. Двигун і механічні компоненти розташовані так, щоб забезпечити відмінний баланс мас. Через це компактний корпус стоїть на великій колісній базі. Ці пропорції породжують динамічну форму еліпса, якщо дивитися в плані. Крім того, закруглені кути і огинальні стійки дають автомобілю стрункість, створюючи «краплеподібний» профіль, що нагадує Giulietta Sprint, один з найкрасивіших автомобілів за всі часи.
Другий аспект італійського стилю – «простота», здатна приховати те, що насправді є одним з найскладніших творчих процесів в промисловості – проектування автомобіля. Це стиль, який скриває довгу складну роботу за простими, природними лініями, які б підкреслювали елегантність форм і вишуканий смак «Made in Italy». Дизайн Alfa Romeo завжди виражався через чітко окреслені лінії, що плавно переходять в чисті і рельєфні поверхні. Знову ж, нова Giulia може похвалитися сильною індивідуальністю, створеною кількома простими, вишуканими елементами – лінія, витіснена уздовж боків, яка проходить через двері і охоплює ручки, і, звичайно ж, легендарний передок в формі трилисника (trilobo), найвідоміша і впізнавана підпис в автомобільному світі. Ще одна особливість – це якість, яка радує око і приємна на дотик і створює в автомобілі багаті і гармонійні віддзеркалення через обсяги. Зовні форма нової Джулії рельєфна і нагадує велику кішку, увічнену в стрибку.
Водій є важливим компонентом дизайну нової Giulia, який надихнув на її дизайн. Інтер’єр автомобіля викликає задоволення від водіння завдяки чистоті і простоті: відчувається наявність неінвазивної технології серед приладів, орієнтованих на водія. Тунель діагональний, передня панель трохи вигнута, а рульове колесо, на якому зібрані основні елементи управління, є маленьким і прямим, відповідним для всіх стилів їзди. Все має обрамлення з високоякісних матеріалів, відібраних на основі їх тактильного і візуального вплив, і ретельно зібраних з великою майстерністю.
Престижна нагорода була вручена в Castello Sforzesco – Cortile della Rocchetta, де публіка змогла помилуватися моделлю Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, найпотужнішим седаном, коли-небудь створеним брендом для використання на дорогах, і ексклюзивним 4C Spider спеціальної серії «Італія».
Перша модель оснащена бензиновим двигуном V6 BiTurbo потужністю 510 к.с. і 600 Нм, повністю виготовленим з алюмінію, здатним прискорюватися від 0 до 100 км/год всього за 3,9 секунди. Найкраще в своїй категорії співвідношення вага-потужність – 2,99 кг/к.с. – забезпечується завдяки широкому використанню таких матеріалів, як карбон, також для даху, капота, переднього спліттера, заднього нольдера і вставок бічних порогів. Поруч з Giulia стоїть 4C Spider «Italia». Цей спеціальний випуск має синій кузов з Misano Blue з глянцевими чорними вставками на бампері – ексклюзивно на 108 автомобілях цієї версії для колекціонерів. Ззовні залучають знакові 5-спицеві колеса Alfa Romeo, 18-дюймові спереду і 19-дюймові ззаду, а також жовті гальмівні супорти, що перегукуються з прошивкою на сидіннях, приладовій панелі, рульовому колесі і дверних панелях. На бічній частині красується спеціальний стікер «Spider Italia» в трьох кольорах італійського прапора. У стандартну комплектацію 4C Spider «Italia» входять центральні подвійні вихлопні труби Akrapovič з режимом «dual mode» і карбоновоб обробкою. Завершує обладнання система Alpine premium Hi-Fi з сабвуфером, значком з номером на центральному тунелі і алюмінієвою вставкою на передній панелі з написом «Italia».
