NEWS

Alfa Romeo демонструє легендарну RL Super Sport «Targa Florio» на Zoute Grand Prix 2019

07 October 2019

191002_Heritage_Alfa-Romeo-RL-Super-Sport_HP

Маючи унікальну в світі спортивну спадщину, брнед Alfa Romeo знову братиме участь у традиційному Гран-прі Zoute з моделлю, яка ознаменувала його історію. Йдеться про автомобіль 1923 року випуску Alfa Romeo RL Super Sport «Targa Florio», взятому напрокат у музеї історії Alfa Romeo.

Лінійка Alfa Romeo RL дебютувала в 1921 році і зуміла надійно поєднати блискучі ходові якості з бойовим духом. Модель була оснащена шестициліндровим рядним 3-літровим двигуном. Представлена в 1922 році, RL Sport випускалася паралельно з RL Normale.

Шестициліндровий двигун об’ємом 2916 см3 в версії Normale розвивав потужність 56 к.с., в той час як версія Sport з її характерним радіатором у формі V мала трохи більший робочий об’єм 2994 см3 завдяки діаметру циліндра 76 мм замість 75 мм (з тим же ходом 110 мм) і дещо вищу ступінь стиснення (5,5: 1 замість 5,2: 1) з потужністю до 71 к.с. Завдяки своїй укороченій колісній базі і малій вазі, Sport досягала максимальної швидкості 130 км/год, в порівнянні з 110 км/год для Normale.

Коли в 1925 році були представлені 6-а і 7-я серії, Sport був замінений на Super Sport з двигуном потужністю 83 к.с. Рядний шестициліндровий 3-літровий двигун складався з з чавунного моноблока і головки, бокового распредвала з зубчастої передачею, двох клапанів на циліндр, двох карбюраторів і запалювання з магнітом високої напруги. Super Sport також мав гальма з більшими барабанами (діаметром 420 мм), чотириступінчасту коробку передач плюс задню передачу з центральним важелем управління, і, як і його попередник, досягав максимальної швидкості 130 км / год.

Всього між 1922 і 1927 роками було випущено 2631 екземплярів Alfa Romeo RL, в тому числі 392 Super Sport: 304 машини 6-ї серії в 1925 році і 88 машин 7-ї серії в період з 1926 по 1927 рік.

Ареною, на якій Alfa Romeo RL досягла свого найбільшого тріумфу, була гонка Targa Florio, де вона отримала два перших місця в 1923 році (в конфігурації двомісний спайдер). Переможцем став Уго Сівоччі, а третій RL вийшов на четверту позицію. Автомобіль Сівоччі був першим, пофарбованим зеленим листом конюшини на білому тлі, який згодом став відмінною рисою гоночних автомобілів і спортивних моделей Alfa Romeo. Багато гонщиків вигравали з RL: Джуліо Масетті, Антоніо Аскарі, Джузеппе Кампарі і молодий Енцо Феррарі.

Фінал Targa Florio в 1923 році був блискучим. У складі Alfa Romeo було п’ять RL під керуванням Антоніо Аскарі (батько майбутнього чемпіона світу F1, Альберто), Джузеппе Кампарі, Джуліо Масетті, Енцо Феррарі і Уго Сівоччі. На четвертому і останньому колі траси Madonie Аскарі вийшов з пагорбів на першій позиції, але на розі Cerda Station, приблизно в 200 м від фінішної лінії, його машина різко зупинилася через технічну несправність. За допомогою механіків, які з ентузіазмом залізли в машину, Аскарі вдалося пройти фінішну лінію першим, але комісари попросили його повернутися назад і закінчити гонку без кого-небудь іншого на борту. Сівоччі, який йшов другим, вступив в бій і здобув першу з десяти перемог Alfa Romeo на Targa Florio, а також першу міжнародну перемогу міланського конструктора.

У першому випуску Mille Miglia в 1927 році Alfa Romeo виставила п’ять RL Super Sport, в тому числі два в офіційній команді під керуванням Бріллі Пері-Пезенти і Маріноні-Рампоні, і три з приватними екіпажами. Всі машини RL SS виступили дуже добре, причому Гастоне Бріллі Пері дістався до Риму лідером, але був змушений зійти з траси в Сполето. В результаті кращий результат, досягнутий новим Alfa Romeo RL Super Sport, був сьомим в загальному заліку для Мерканті (який виступав під псевдонімом «Frate Ignoto», тобто невідомий монах), партнером якого став Карло Соцці, який також зайняв третє місце в своєму класі. Інша приватна пара Гутерман-Мунарон фінішувала дев’ятою з 77 команд, які почали гонку в Брешії.

 

Музей історії Alfa Romeo
Відкритий знову 24 червня 2015 року, під час всесвітнього анонса нової Alfa Romeo Giulia, музей історії Alfa Romeo «Машина часу» приймає відвідувачів з 10 до 18 годин щодня. Більш детальна інформація доступна на веб-сайті www.museoalfaromeo.com. Музей є домом для самих значних експонатів в історичній колекції Alfa Romeo і є серцем справжнього «центру брендів», з книгарнею, кафе, Центром документації, трасою для презентацій історичних машин, місцями для проведення заходів і виставковим залом, в ідеальному зв’язку між минулим, сьогоденням і майбутнім. Він був відкритий в 1976 році і приймав відвідувачів тільки за попереднім замовленням. Після виведення з експлуатації виробничого заводу в Арезе і подальшої втрати керівної ролі Центру музей був закритий в 2011 році. В рамках глобального плану перезапуску Alfa Romeo Музей в Арезе – символічне місце для історії компанії – був визначений як опора відродження бренду.

В кінці 2013 року архітектора Бенедетто Камерана попросили запропонувати новий проект, який би інтегрував мети відродження при збереженні існуючої конструкції. Проект почався влітку 2014 року, і менш ніж за 12 місяців FCA Partecipazioni здійснила важливий реставраційний проект, який охоплював всю будівлю.

Будівля відрізняється червоним дашком, який йде через весь комплекс і прокреслює шлях від стоянки до музею – як червона стрічка, яка веде до початку виставки з новим ескалатором.

Ця останнє архітектурне доповнення, яке чітко видно з автомагістралі завдяки його яскравому «альфа-червоному» відтінку, є символом відродження музею: сучасна особливість, створена в архітектурному контексті 1970-х років, яка забезпечує необхідний зв’язок між минулим і сьогоденням.
На виставці представлені моделі, які внесли не тільки великий внесок в розвиток бренду, але і в розвиток автомобілізму в цілому. Від першого автомобіля, ALFA., 24 к.с., до легендарних моделей-переможців в гонці Mille Miglia, таких як 6C 1 750 Gran Sport під керуванням Таціо Нуволарі, 8C Touring і Formula 1 Gran Premio 159 ‘Alfetta 159′ під керуванням Хуана Мануеля Фанхіо; від Giulietta, культової моделі 1950-х років, до 33 TT 12.

Сама суть бренду була зведена до трьох провідних ліній: Часова шкала, що представляє безперервність виробництва; Краса, яка включає в себе стиль і дизайн; Швидкість, яка є коротким викладом технології. Кожна тема представлена в музеї на спеціальному поверсі.

 

Про FCA Heritage: цей відділ, створений в 2015 році, розробив цілий комплекс послуг, призначених для колекціонерів і любителів автомобілів італійських брендів концерну. Сайт, присвячений спадщині групи, www.fcaheritage.com, доступний на кількох мовах. Будучи онлайн-вітриною відділу спадщини FCA і місцем зустрічі для всіх, хто цікавиться історією, подіями та ініціативами, присвяченими класичним моделям італійських брендів в групі FCA, сайт дозволяє фанатам або власникам класичних Fiat, Abarth, Lancia і Alfa Romeo дізнатися про доступні послуги, підписатися на спеціальну розсилку і відправити запит на сертифікат походження в режимі онлайн. Власники класичних автомобілів чотирьох італійських брендів також можуть скористатися послугами реставрації та сертифікації автентичності, які може надати відділ FCA Heritage.

Останні новини від Alfa Romeo