Alfa Romeo на шоу «Auto e Moto d’Epoca 2016»
Найважливіша виставка класичних автомобілів буде проходити в Падуї з 20 по 23 жовтня. Виставка в Падуї завжди була головною визначною пам’яткою для любителів і колекціонерів також завдяки продажам дуже великої кількості автомобілів.
33-тя виставка «Auto e Moto d’Epoca» буде відкрита найближчим часом. Alfa Romeo і Abarth представлять дорогі класичні автомобілі та новітні моделі з їх діючих лінійое – це найкращий спосіб ще раз продемонструвати унікальний характер цих легендарних брендів і історію їх автомобілів і дизайнерів, гонок і двигунів, які відзначили технічний прогрес і автоспорт в ХХ столітті.
Це буде слушною нагодою представити www.fcaheritage.com, новий портал, повністю присвячений любителям і власникам класичних автомобілів FCA. Сайт має намір стати онлайн вітриною новоствореного відділу спадщини FCA і місцем відвідування для всіх, хто цікавиться історією, подіями та заходами, що стосуються класичних автомобілів італійських брендів групи. Додаючи логотип «Heritage» до брендів Alfa Romeo Classiche, Fiat Classiche, Lancia Classiche і Abarth Classiche, веб-сайт буде ще одним виразом намірів FCA координувати всю діяльність в області історичних автомобілів як єдиного цілого, не відмовляючись від особливостей, які характеризують історію і традиції кожної марки.
Бета-версія сайту, створена як проект у постійному розвитку і підсумована в гаслі «Пристрасть не підвладна часу», вже готова до запуску. Вона буде поповнюватися з плином часу статтями, фотографіями, відео і технічною інформацією, розповідаючи історії легендарних людей і моделей, які вписали ряд найважливіших сторінок в італійській і світовій автомобільній історії. У проекті братимуть участь власники класичних автомобілів в якості головних героїв статей, присвячених їм, і посланників зовсім нової платформи FCA Heritage.
Крім того, відвідувачам сайту буде запропоновано підписатися на інформаційний бюлетень Heritage Newsletter FCA, щоб бути в курсі діяльності і послуг, що надаються різними брендами, як наприклад, мерчендайзинг, натхненний історією брендів, звертатися за сертифікатами і користуватися спеціалізованими реставраційними послугами.
Alfa Romeo
Участь Alfa Romeo в заході в Падуї буде сфокусована на темі вічної елегантності, всього того особливого, що робить всі моделі Alfa Romeo унікальними і завжди прекрасно впізнаваними. Тут вічна елегантність представлена класичними автомобілями, які відзначені міжнародним визнанням Alfa Romeo в преміум-сегменті в період з 1920-х до кінця 1940-х років. Чотири справжні перлини, які ілюструють розвиток легендарного шестицилиндрового двохвального двигуна на різних машинах, будуть відправлені до Падуї з музею в Арезе.
Кузови седан, купе, псевдокабріолет і кабріолет цих автомобілів були зроблені або безпосередньо Alfa Romeo або відомими міжнародними виробниками автомобільних кузовів. У музеї бренду в Арезе є виставка, присвячена цим «майстрам стилю» і їх взаєминам з Alfa Romeo. Це буде можливістю помилуватися майстерністю великих італійських виробників автомобільних кузовів, які поставили Alfa Romeo на вершину естетичних, аеродинамічних та інженерних вишукувань. Виставка триватиме до 10 січня. Для більш детальної інформації: link.
Поруч зі старовинними моделями публіка побачить нову Giulia, сучасну парадигму стилю Alfa Romeo, виконану зі 100-відсотковою майстерністю італійського виробництва, яка тільки що виграла бажану нагороду «Auto Europa 2017 року». Автомобіль на виставці оснащений 2,2-літровим дизельним двигуном, здатним видавати 180 к.с. при 3750 об/хв і максимальний крутний момент 380 Нм при 1750 об/хв.Зроблений на заводі Pratola Серра на лінії, присвяченій Alfa Romeo, цей двигун з наддувом повністю виготовлений з алюмінію, а його особливості включають в себе наступне покоління Multijet II з розподіленим уприскуванням палива (IRS) і робочий тиск 2000 бар. Ці особливості одночасно виражаються в неймовірно швидкому відгуку, незрівнянній продуктивності і паливозберігаючому режимі. Найвитонченіше задоволення від водіння і комфорт також забезпечується за рахунок використання зрівноважувального проміжного вала.
Відповідно до теми виставки, представлена модель буде мати розкішний пакет, створений, щоб доповнити чарівність Giulia і персоналізувати її в міру необхідності. Пакет включає в себе шкіряні сидіння в чотирьох кольорах (чорний, бежевий, тютюновий і червоний), оббиті шкірою передню панель і дверні панелі, підігрів передніх сидінь з електричним регулюванням у восьми положеннях, підігрів керма, вставки з натурального дуба або горіха на передній панелі, центральному тунелі і дверних панелях, 7-дюймову кольорову приладову панель, хромовані зовнішні рамки вікон і дзеркала заднього виду на електричному приводі.
На виставці представлені наступні класичні автомобілі Alfa Romeo: 6С 1500 Sport (1928), 6C 1750 Gran Turismo (1929), 6C 1900 (1933) і 6C 2500 Freccia d’Oro (1947).
6C 1500
6C 1500 з’явився завдяки можливості поширювати автомобіль навіть серед середнього класу населення, що змусило Alfa Romeo спроектувати автомобіль середнього розміру, але з блискучими робочими характеристиками. Заснована на моделі 6C 1500, яка була представлена на Міланському автосалоні в 1925 році, модель 6С 1500 Sport була оснащена шестициліндровим 1,487-літровим двигуном, двома верхніми розподільчими валами, клапанами під кутом 90° і напівсферичними камерами згоряння. Alfaне перша, хто міг похвалитися такою компоновкою, але вперше така вишукана система пропонувалася на серійному автомобілі. Це рішення зробило автомобіль яскравим і гнучким. Він розвивав потужність 54 к.с. і досягав максимальної швидкості 130 км/год, що надихало багатьох власників використовувати свої автомобілі в змаганнях, зміцнюючи свою репутацію в сегменті Gran Turismo.
Автомобіль на виставці – це двомісний кабріолет з відкидним заднім сидінням. Його кузов був розроблений Джеймсом Янгом, одним з найактивніших британських виробників автомобільних кузовів для шасі Alfa Romeo. Загальний обсяг виробництва моделі склав 171 одиницю.
6C 1750 Gran Turismo
Установка форсованої версії легендарного двигуна Alfa Romeo дозволила отримати видатну продуктивність, високу надійність і простоту в обслуговуванні, що зробило 1750 Gran Turismo особливо популярним у публіки. Його двигун 1752 см3 мав систему газорозподілу з двома верхніми розподільними валами з прямим регулюванням клапанів через подвійну пластину на різьбі, що дозволяло швидко регулювати зазор штовхачів. Він розвивав 55 л.с. при 4400 об/хв і, хоча 6C 1750 не розроблявся як гоночний автомобіль, він успішно брав участь у змаганнях з елегантності Concours d’Elegance і спортивних заходах. Він виграв третю гонку Мілан – Сан-Ремо і прийшов восьмим в Mille Miglia в 1931 році.
І знову багато виробників кузовів з міжнародним ім’ям вибрали шасі з тих 920, які були виготовлені для своїх виконань. Кузов псевдо кабріолет (кузов купе з дахом із сталевого листа обшитого тканиною) автомобіля для виставки був виконаний в майстерні Touring в Мілані, яка через кілька років налагодить особливо жваве співробітництво з Alfa Romeo, завдяки знаменитому патенту «Superleggera».
6C 1900 Gran Turismo
Представлений на автосалоні в Мілані в 1933 році, 6C 1900 отримав раму від останніх зразків 6С 1750, коробчастого перерізу з отворами для полегшення замість традиційних поздовжніх брусів. Передні пружини встановлювались на зовнішній стороні лонжеронів на втулках Silentbloc, тоді як ззаду фрикційні амортизатори регулювалися з місця водія за допомогою гідравлічного приводу. Двигун – в перший раз з головкою з легкого сплаву –був доведений до 1917 см3 шляхом збільшення отворів з 65 до 68 мм і збільшення ходу до 88 мм. Гнізда клапанів були бронзові і запресовані, і була додана пружина повернення клапана, додатковий сегмент, і міцні шатуни. Двигун 68 к.с. розвивав при 4500 об/хв. У 1933 році робота проводилася в технічному центрі Alfa Romeo, і у більшості з 197 вироблених автомобілів корпуси були виконані безпосередньо компанією Alfa. Автомобіль на виставці –це двовіконний, суцільнометалевий седан, зроблений Alfa Romeo і розроблений у співпраці з Carrozzeria Castagna з Мілана. Цікаво, що на боці був рідкісний значок «Carrozzeria Alfa Romeo».
Багато змін в порівнянні з 6C 1750 стосувалися комфорту, безшумності і економії палива, роблячи 6C 1900 GT більше автомобілем для туристичних поїздок, ніж для гонок.
6C 2500 Freccia d’Oro
Під час Другої світової війни були початі численні проекти для автомобіля, який буде побудований після її закінчення, але, коли в 1946 році було відновлено виробництво на напівзруйнованому бомбардуваннями заводі, вибір був продовжувати виробництво моделі 6С 2500 1939 року завдяки доступності багатьох компонентів. Потім в 1947 році з’явився стильний і спортивний, з двома дверима, двосекційний седан з суцільнометалевим кузовом, звареним на шасі із позначкою «Carrozzeria Alfa Romeo»: це була «Freccia d’Oro» («Золота стріла»). 2443-Його літровий рядний 6 вертикальний поздовжній передній двигун розвивав 90 л.с. при 4600 об/хв і максимальну швидкість 155 км/ч. Обладнаний вертикальним поздовжнім передньо розташованим рядним 6-циліндровим двигуном 2443 см3, він мав 90 к.с. і при 4600 об/хв розвивав максимальну швидкість 155 км/год. Перемикання передач було на кермі. Було випущено 680 екземплярів, а в 1949 році був зроблений невеликий рестайлінг автомобіля, потужність якого зросла до 93 к.с.
