Формула 1 2018 Гран-прі Іспанії
5-й раунд чемпіонату світу Формули 1 FIA з 11 по 13 травня 2018 року
Хінвіль, 8 травня 2018 року. Після дуже успішної гонки на Гран-прі FIA Formula 1 в 2018 році, де Чарльз Леклерк фінішував шостим, а Маркус Ерікссон одинадцятим, команда Alfa Romeo Sauber F1 відправляється в Іспанію з новим мотиваційним імпульсом і впевненістю. У неділя 13 травня команда також відсвяткує особливий ювілей – першу перемогу Alfa Romeo в Формуле 1 в 1950 році в Сільверстоуні з Ніно Фаріна на Alfa Romeo 158.
Маркус Ерікссон (машина номер 9):
«Наша перша європейська гонка в цьому сезоні – п’ятий раунд в Барселоні. Це майже схоже на мій домашній трек, так як саме я, напевно, найбільше працював у Формулі 1, і це траса, на яку мені дуже приємно повернутися знову. Я завжди був тут сильний, маючи поул-позишн в GP2 і кілька хороших результатів у Формулі 1. Траса має хорошу комбінацію всіх різних типів кутів і дуже технічний останній сектор, який може допомогти в кваліфікації або поламати її, також як і на відрізках між заїздами на обслуговування. Зазвичай мене підтримує досить багато шведських фанатів, що робить це ще більш особливим для мене, і дає мені додатковий імпульс для гарного вихідного дня. Я з нетерпінням чекаю виходу в Барселоні».
Шарль Леклерк (машина номер 16):
«Я дуже задоволений тим, що вдалося досягти в останній гоночний уїк-енд в Баку, і йду до наступного раунду, відчуваючи себе позитивно. У мене хороші спогади про Барселону з минулого, і мені цікаво повернутися на трасу, де ми виконали зимовий тест на C37. Мені подобається траса Circuit de Barcelona-Catalunya. Управління шинами буде ключовим фактором, так як на цьому треку знос досить високий. В цілому це особливий трек, оскільки він дуже технічний і має всі типи кутів. Я з нетерпінням чекаю, коли знову сяду за кермо».
Факти про трасу:
Траса в Барселоні є однією з найбільш насичених для визначення якості автомобіля, так як вона поєднує в собі всі можливі кути. Перші два сектори характеризуються середніми і високошвидкісними кутами, тоді як в третьому секторі переважає технічна послідовність з більш низькими кутами швидкості, тому налагодження автомобіля завжди відіграє вирішальну роль. Притискна сила, добре збалансований автомобіль, а також тяга, є основними факторами для гарного часу кола.
