Alfa Romeo Logo

Models

Тріумф FCA на 11-му Міжнародному фестивалі «EuBea 2016»


Завдяки своїм брендам Alfa Romeo і Fiat, група FCA була одним з лідерів, домігшись перемоги в 4 з 14 категорій міжнародного фестивалю «EuBea2016», а також –  серед всіх автомобільних концернів –FCA став кращим в номінації «Кращий корпоративний клієнт». На організованому групою ADC Group конкурсі нагороджуються кращі проекти, відібрані журі, яке складається з представників підприємств і асоціацій європейської індустрії подій.

На конкурсі 2016 року бренд AlfaRomeoзайняв перше місце в категорії «B2B», а також став лауреатом в категорії «Запуск на ринок продукту / послуги», завдяки Alfa Romeo Giulia і Giulia Quadrifoglio– Механіка емоцій, презентації спортивного седана, який втілює в собі справжній вияв духу Alfa Romeo. Презентація для міжнародної преси відбулася в травні минулого року, в Експериментальному центрі в Балокко перед більш ніж 500 журналістами і блогерами, які моглипротестувати його на трасі і, таким чином, оцінити всі елементи, які зробили Alfa Romeo найбажанішим брендом: неповторний італійський дизайн, потужні двигуни, оптимальний розподіл навантаження, унікальне технічне рішення і краще співвідношення потужності до ваги.
Відчуття від водіння посилював браслет NASA, який був на руці кожного журналіста, щоб оцінити електричну активність їх шкіри, кров’яний тиск і частоту серцевих скорочень під час тест-драйву. Крім того, використовувалася спеціальнапрограма додаток, щоб порівняти емоційні дані від журналістів з телеметричними даними від робочих показників Giulia. Справжній hotlap, щоб показати зв’язок між емоціями і продуктивністю. Так само як в телевізійному Гран-прі, коло за колом, журналісти змогли побачити відео зйомки самих себе на трасі і пережити ще раз емоції, які вони зазнали на борту Alfa Romeo Giulia.

Престижні нагороди фестивалю «EuBea2016»були отримані слідом за недавніми нагородженнями на 13-му фестивалі «BEA – BestAwardsEvent» в італії. Бренди Fiat і AlfaRomeo домінували на цьому заході з проектами «Casa 500» і двома «Giulia – Механіка емоцій» і «Ми –Giulietta».

161014_alfa-romeo_giulia-media-drive_01_slider