Тріумф AlfaRomeo у конкурсі «MotorKlassikAwards 2016»
Читачі німецького журналу “MotorKlassik” коронували новенький AlfaRomeoGiulia як “майбутню класику” в категорії «середнього розміру». AlfaRomeo 4C став переможцем в класі “coupé” втретє поспіль. Назва “Класичний автомобіль року” сходить до рідкісного AlfaRomeo 8C 2900B Touring 1930-х років – розкішного спортивного автомобіля.
Церемонія нагородження конкурсу «MotorKlassik 2016», організованого німецьким спеціалізованим автомобільним журналом із читацькою аудиторією понад 22 000 фахівців, більшість з яких є класичними власниками автомобілів, відбулася вчора ввечері в середньовічному замку Дейка, недалеко від Дюссельдорфа.
Опитування, розділене по категоріях моделей, мало на меті виявити, які нинішні автомобілі мають потенціал стати безсмертними символами – чи “FutureClassics”. Нагорода є важливим показником колекційних тенденцій автомобілів завтрашнього дня.
Чемпіонами в цьому році стали AlfaRomeo і Abarth, а їх виграшні моделі підтверджують вічну чарівність італійського дизайну і технологій, натхнених гонками. Це те, як думали читачі німецького журналу, обравши новий AlfaRomeo Giulia як “FutureClassic” в категорії “середнього розміру” і AlfaRomeo 4C в класі “coupé” втретє поспіль.. AlfaRomeo також отримав титул “Класичний автомобіль року” з Touring 8C 2900B, вкрай рідкісним спортивним автомобілем1930-х років і, можливо, одним з найкрасивіших автомобілів AlfaRomeo за всі часи.
Близько вісімдесяти років відділяють AlfaRomeo 8C 2900B від сьогоднішніх AlfaRomeo 4C і AlfaRomeoGiulia, але моделі все ще мають деякі важливі спільні риси. Наприклад, у всіх трьох кращі технології, розроблені для гонок на шосе. Це шасі і восьмициліндровий двигун AlfaRomeo 8C 2900B, зокрема, отриманий від успішних версій, які брали участь в змаганнях. Крім того, сучасні AlfaRomeo 4C і AlfaRomeoGiulia мають компоненти, спочатку розроблені для Формули-1.
Прикладом може служити кабіна з вуглецевого волокна (монокок), яка разом з широким використанням алюмінію і спеціальних композитних матеріалів, дозволяє AlfaRomeo 4C досягти порожньої ваги всього 895 кг, а співвідношення ваги до потужності менше 4 кг: рекорд навіть для суперкара.
Крім того, двигун AlfaRomeo 4C являє собою чотирициліндровий двигун з прямим уприскуванням з турбонаддувом з робочим об’ємом 1750 кубічних сантиметрів, який забезпечує 240 к.с.
Новий 2,9-літровий бензиновий двигун BiTurbo, розроблений для AlfaRomeo Giulia Quadrifoglio, є вищим виявом концепції “механіка емоцій”. Натхненний технологіями Ferrari і інженерною майстерністю, двигун повністю виготовлений з алюмінію і забезпечує потужність 510 к.с. і більше 600 Нм крутного моменту. Продуктивність приводить у захват: максимальна швидкість 307 км/год і розгін від 0 до 100 км/год всього за 3,9 секунди. Широке використання надлегких матеріалів (таких, як вуглецеве волокно, алюміній, алюмінієвий композит і пластмаса), а також установка ексклюзивних добавок, таких як активний спліттер (ActiveAeroSplitter), який створює притискну силу на високій швидкості, також взяті зі світу гонок.
Третій титул для AlfaRomeo 4C, другий успіх Abarth 595 і перша перемога AlfaRomeo Giulia додають до рекордів FCA розміщення бренду в верхній частині рейтингу “MotorKlassikAwards”. Титули, виграні в минулому, включають і ті, які AlfaRomeo 159 і AlfaRomeo 8C Competizione отримали в 2009 році, і ті, які Fiat 500 виграв в 2012 і 2013 роках. Варто згадати AlfaRomeo 6C 1750 1930-ті років, названий “Класичний автомобіль року” читачами журналу “KlassikAwards” у 2012 році.
