Alfa Romeo Logo

Models

Світова прем’єра: Alfa Romeo Stelvio


Останнє творіння Alfa Romeo дебютує сьогодні на автосалоні в Лос Анджелесі в версії Quadrifoglio, яка запущена під назвою Stelvio і є першим позашляховиком бренду в більш ніж віковій історії.
Створена, щоб стати точкою відліку для сегмента, нова модель втілює справжній дух Alfa Romeo, що включає п’ять компонентів, які роблять її одним з найпривабливіших у світі торгових брендів на автомобільній сцені: неповторний італійський стиль, інноваційні, найсучасніші двигуни, бездоганний розподіл ваги, унікальні технічні рішення і видатне відношення потужності до ваги.

Розроблений в престижному інженерному центрі Alfa Romeo в Модені, в самому серці італійської Motor Valley, позашляховик Stelvio буде випускатися на нещодавно відремонтованому заводі Кассіно на виробничій лінії, присвяченій виключно останнім моделям Alfa Romeo, в тому числі приголомшливій Giulia, яка відкрила в 2015 році нову еру завдяки революційному дизайну, спортивній керованістю і новим технологіям. Сьогодні ті ж самі компоненти, адаптовані до нового класу автомобіля, тепер повернулися на новаторському Stelvio SUV, який пропонує неповторний спортивний стиль Alfa Romeo, продуктивність топ-класу і технічні і технологічні рівні устаткування без аналогів в сегменті преміум невеликих SUV.

Починаючи з його назви, новий позашляховик Alfa Romeo гарантує захоплюючі відчуття від водіння і повинен здивувати навіть прискіпливих і досвідчених водіїв. Перевал Stelvio – це найвищий гірський перевал в Італії (і другий за величиною в Європі), а 20-кілометрова дорога, яка перетинає його, може похвалитися більш ніж 75 поворотами, захоплюючими дух видами і запаморочливо швидким підйомом висоти аж до 2758 метрів. Протягом багатьох років, чемпіони велосипедного та автомобільного спорту тут мірялися тут силами, створивши з цього маршруту повноправну спортивну легенду. Будучи важливою транспортною артерією в воєнні роки минулого століття, ця звивиста дорога стала великою туристичною визначною пам’яткою. Для того, щоб впоратися з нею найкращим чином, можливо, розділивши її зі своїми близькими, є лише один позашляховик, який дозволяє в повній мірі насолодитися цими унікальними відчуттями, завдяки його прекрасному поєднанню задоволення від водіння, італійського стилю і універсальності – це Alfa Romeo Stelvio.

Стиль Alfa Romeo, який вражає красою і чистотою ліній

Alfa Romeo Stelvio являє собою ідеальне поєднання спадщини, швидкості і краси – це справжня чарівна алхімія, яка є невід’ємною частиною історії бренду, починаючи з більш ніж ста років тому. Для досягнення такого поєднання, як зараз, так і в минулому, потрібен талант, щоб об’єднати три спеціальні складові італійського дизайну: пропорції, простота і високоякісна обробка поверхонь. Ці ж компоненти дали життя Giulia – ​​яка є новою віхою Alfa Romeo і джерелом натхнення в майбутньому цього бренду – і були всебічно перероблені з метою їх адаптації до абсолютно іншого розміру, яким є позашляховик SUV.

Пропорції Stelvio, зокрема, висловлюють силу, динамізм і компактність, про що свідчать його скромна довжина 468 см, висота 165 см і ширина 216 см.
Вид збоку підтверджує враження, де загальна лінія нагадує компактний автомобіль, починаючись від передньої частини і розвиваючись у напрямку до задньої частини, з салоном, який замикається на спеціально нахилене заднє скло, над яким встановлено спойлер, який забезпечує найкращі аеродинамічні показники, що є вирішальним фактором для автомобіля з такими робочими характеристиками.

 

Стиль Alfa Romeo також знаходить своє вираження в високоякісній обробці поверхонь, яка включає в себе створення багатих, гармонійних відображень завдяки обсягам. Кінцевим результатом є скульптурна форма, яка на флангах Stelvio, наприклад, призводить до виникнення різких контрастів між поверхнями, на які падає світло, і тими, які залишаються в тіні. При цьому «мускулатура» боків автомобіля підкреслюється його передніми і задніми крилами.
Версія Quadrifoglio, представлена ​​в Лос-Анджелесі, також має пофарбовані в колір кузова бічні спідниці з карбоновою вставкою, яка ще більше підкреслює спортивний характер автомобіля. Ці особливості, в поєднанні з переднім і заднім бамперами і потужними стильними колісними арками, всі в тому ж кольорі, що і кузов, роблять Stelvio Quadrifoglio в цьому сегменті більше спортивним седаном, ніж традиційним позашляховиком SUV.

Третій аспект стилю Alfa Romeo – це «простота», за якою ховається один з найскладніших творчих процесів в галузі: проектування автомобіля. Саме стиль повинен приховати довгу, складну роботу за простими, природними лініями, які підкреслюють струнку елегантність форм і вишуканість смаку виробу «Made in Italy». І цей же підхід пронизує всю історію дизайну Alfa Romeo, який завжди висловлювався через чисті, тугі лінії. Ось чому Stelvio має таку сильну індивідуальність, яку створюють декілька обраних елементів, таких як трилисник спереду, який є, мабуть, найвідомішою і впізнаваною відмінністю в світі автомобілів.
Передня частина Stelvio Quadrifoglio також втілює в собі сильний натяк на силу і агресивність, завдяки, головним чином, специфічним вентиляційним отворм для интеркулерів і класичним отворам навколо щитоподібної решітки в поєднанні з «мускулистим» облицюванням поверхонь.
Також і задня частина Stelvio відразу ж впадає в очі завдяки його спортивному зовнішньому вигляду, що можна бачити по нижній частині, де виділяються чотири вихлопні труби, і особливо по його «обрубаному хвосту» – стилістичне рішення, яке надає моделі унікальний і неповторний характер, а також є даниною історії Alfa Romeo: насправді, ця риса була присутня на деяких з найпрестижніших моделей, пов’язаних з пошуком швидкісних рішень, і на деяких з його гоночних автомобілів.

Таке ж спортивне натхнення можна побачити в чистому без надмірностей інтер’єрі Stelvio SUV, навколо водія, що демонструє група всіх елементів управління на рульовому колесі, яке було спроектовано невеликим і простим, щоб адаптуватися до всіх стилів водіння. І не тільки це. Місце водія було «виліплене» навколо водія з діагональною консоллю і злегка хвилястою передньою панеллю; і «зшито», як одяг, з ретельністю ручної роботи і з дорогих матеріалів – вуглецеве волокно, породи дерева і тканини вибиралися відповідно до їх візуальної і тактильної приємності і з’єднані таким чином, щоб дати відчуття артистичності роботи людини.

 Вражаючі якості 510-сильного бензинового двигуна 2.9 V6 BiTurbo Petrol Engine

Найсучасніші інноваційні двигуни – це ще одна відмітна ознака справжнього Alfa Romeo. Ось чому Stelvio Quadrifoglio оснащений унікальною силовою установкою з точки зору технології та продуктивності – бензиновий двигун 510 HP 2.9 V6 BiTurbo з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач.

Черпаючи натхнення з технологій і технічних ноу-хау Ferrari, 6-циліндровий бензиновий двигун BiTurbo виконаний повністю з алюмінію, щоб зменшити вагу автомобіля, особливо на передній осі.

Більш того, незважаючи на феноменальний крутний момент і потужність, бензиновий двигун 2.9 BiTurbo потужністю 510 к.с. також неймовірно ефективний з точки зору витрат палива, завдяки електронній системі відключення циліндрів. І як всі двигуни наступного покоління Alfa Romeo, бензиновий агрегат 2.9 V6 Biturbo на Stelvio Quadrifoglio, окрім продуктивності, також відрізняється справжнім ревінням Alfa Romeo.

І, нарешті, автоматична 8-ступінчаста коробка передач ZF має спеціальну калібрування, яке дозволяє виконати перемикання всього за 150 мілісекунд в режимі Race. Передача також оснащена блокувальною муфтою, яка забезпечує водієві відчуття зачеплення після того, як передача вмикається. Крім того, автоматична коробка передач може, в залежності від режиму, обраного за допомогою селектора ДНК AlfaTM Pro, оптимізувати плавність, комфорт та зручність водіння, де б ви не знаходилися, в тому числі в місті, а також дозволяє додатково поліпшити економічність витрати палива і викидів CO2. У базовій комплектації також алюмінієві підрульові перемикачі на кермі.

На додаток до цього двигуна потужністю 510 к.с., ексклюзивного для версій Quadrifoglio, серед інших двигунів в лінійці Stelvio є бензиновий двигун 2.0 Turbo потужністю 280 к.с. з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Це 4-циліндровий, повністю алюмінієвий двигун, який дає вихідну потужність 280 к.с. при 5250 об/хв і максимальний крутний момент 400 Нм при 2250 об/хв. Тобто, на додаток до електрогідравлічної системи приводу клапанів MultiAir, серед особливостей цього двигуна виділяється система наддування «2 в 1» і пряме впорскування з системою високого тиску 200 бар, які виражаються в особливо швидкому відгуку на команди дросельної заслінки протягом усього періоду експлуатації і чудовій паливній ефективності.

Інноваційні, ексклюзивні технічні рішення

Відповідно до технічних традицій Alfa Romeo, допомога електроніки ніколи не повинна бути нав’язливою, а лише полегшувати водіння, яке саме по собі є захоплюючим завдяки пристрасно і скрупульозно розробленому шасі і системі підвіски. Модель Stelvio Quadrifoglio, представлена ​​в Лос-Анджелесі, підтверджує цю філософію, оскільки вона є унікальною і привабливою щодо конструкції, але як і раніше пропонує численні новітні системи, щоб зробити відчуття від водіння – які вже гарантовані закладеною технічною досконалістю автомобіля – ще більш захоплюючими.

AlfaTM DNA Pro

Stelvio Quadrifoglio також оснащений новим селектором Alfa DNA Pro, який змінює динамічну поведінку автомобіля відповідно до режиму, який вибирає водій: : Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (енергозберігаючий режим) і Race (ідеальний для максимальної швидкості).

Повний привід з технологією Q4

Stelvio Quadrifoglio оснащений інноваційною системою приводу на всі колеса з технологією Q4, призначеною для управління розподілом тяги в режимі реального часу з тим, щоб забезпечити першокласну продуктивність, ефективність і безпеку. Коротше кажучи, система Q4 на новому позашляховику Alfa Romeo надає всі переваги повного приводу, плюс хорошу економію палива, швидкість відгуку і повне задоволення від водіння автомобіля з заднім приводом.

Архітектура системи Q4 включає в себе активну роздавальну коробку і передній диференціал, призначений для відповідності конкретним технічним вимогам Alfa Romeo, що дозволяє швидко управляти високими рівнями крутного моменту, при дуже компактній і легкій конфігурації. У роздавальній коробці використовуються передові технології активного зчеплення, щоб забезпечити чудову динамічну їзду в поєднанні з хорошою економією палива. Інтегрований привід Next-Gen забезпечує високу швидкість відгуку і точний розподіл крутного моменту відповідно до режиму, обраного за допомогою селектора Alfa DNA Pro.

Система Q4 безперервно відстежує безліч параметрів для оптимізації розподілу крутного моменту між двома осями в залежності від того, що автомобіль робить і який ступінь зчеплення коліс з дорогою. Ця технологія може передбачити неминучу втрату зчеплення з дорогою за допомогою обробки даних, одержуваних від датчика бокового та поздовжнього прискорення, датчика кута повороту рульового колеса і датчика повороту автомобіля навколо вертикальної осі. У нормальних умовах, Stelvio Quadrifoglio з системою Q4 діє як автомобіль з заднім приводом, зі 100% крутного моменту, переданого на задню вісь. У міру того як колеса наближаються до своєї межі зчеплення з дорогою, система передає до 50% крутного моменту на передню вісь через спеціальну роздавальну коробку. Для забезпечення максимальної швидкості відгуку при розподілі крутного моменту система використовує підвищене механічне прослизання (до 2,5%) між двома осями, що виражається в кращому в категорії контролі над автомобілем з точки зору тяги і курсової стійкості на поворотах.

AlfaTM Torque Vectoring

У поєднанні з повним приводом Q4 вперше, технологія Alfa Romeo векторизації крутного моменту оптимізує розподіл тяги Stelvio Quadrifoglio і підсилює його спортивний характер. Два зчеплення в задньому диференціалі дозволяють контролювати доставку крутного моменту на кожне колесо окремо. Так потужність передається на землю більш ефективно, навіть коли ви керуєте авто на межі її динаміки. Це робить Stelvio безпечним і приємним при водінні в будь-який час, не чекаючи втручань системи контролю стійкості.

Система підвісок з ексклюзивною технологією AlfaLinkTM 

Для переднього моста Quadrifoglio Stelvio була обрана підвіска з подвійними поперечними важелями з напів-віртуальної віссю рульового управління, що оптимізує ефект фільтрації і дозволяє виконувати поворот швидко і точно. Це ексклюзив Alfa Romeo, який, зберігаючи постійну пляма шини на землі при проходженні поворотів, здатний забезпечити високі бічні прискорення. У будь-якій ситуації і при будь-якій швидкості водіння Alfa Romeo Stelvio завжди залишається природним і інстинктивним. Задня вісь представляє багатоважелеве рішення – патент Alfa Romeo – яке одночасно забезпечує високу продуктивність, задоволення від водіння і комфорт. Амортизація забезпечується за допомогою електронних модулів управління, які адаптуються в кожен конкретний момент до умов водіння і дозволяють вибирати режим, більш орієнтований на швидкість або комфорт.

Інтегрована гальмівна система (IBS) і вуглецево-керамічні диски

Після дебюту на Giulia унікальна інтегрована гальмівна система (IBS) Alfa Romeo тепер використовується на Stelvio Quadrifoglio. Ця інноваційна електромеханічна система поєднує в собі контроль стійкості з традиційним сервогальмом, щоб гарантувати миттєву реакцію гальма і короткий гальмівний шлях, при цьому значно сприяючи оптимізації ваги. Гальмівна система Stelvio Quadrifoglio включає алюмінієві компоненти і вуглець-керамічні диски.

AlfaTM Chassis Domain Control 

Система AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) діє в якості «мозку» Stelvio Quadrifoglio, і координує всі електронні системи автомобіля. Вона керує роботою різних технологічних систем – таких як новий селектор AlfaTM DNA Pro, повний привід Q4, система векторизації крутного моменту AlfaTM, активна підвіска і система ESC – і збільшує продуктивність і задоволення від водіння. В основному, система CDC адаптує геометрію шасі в реальному масштабі часу, динамічно регулюючи картування режимів AlfaTM DNA Pro на основі даних прискорення і обертання, вимірюваних датчиками. Критичні ситуації запобігаються і управляються за допомогою інформування конкретних блоків управління, що беруть участь в електронній системі автомобіля заздалегідь: шасі, трансмісії, системи підвіски, гальмівна система, рульове управління, гідропідсилювач керма і диференціал на поворотах.

 

Контент, розроблений у співпраці з Magneti Marelli

Як і інші моделі лінійки Alfa Romeo, Stelvio позашляховик оснащений безліччю систем, розроблених у співпраці з Magneti Marelli – від освітлювальних приладів до силових агрегатів, підвісок і вихлопних систем і нового блоку розважально-інформаційної системи Connect 3D Nav 8.8″ – як ще одне підтвердження довгого і взаємовигідного співробітництва між Alfa Romeo і відомим міжнародним лідером в області розробки і виробництва високотехнологічних автомобільних систем і компонентів.

Чудовий розподіл ваги і ідеальне співвідношення потужності до ваги

Однією з основних завдань при проектуванні Stelvio Quadrifoglio було домогтися максимального задоволення від водіння. Основний внесок в це визначають оптимальний розподіл ваги між двома осями і оптимальне співвідношення потужності до ваги. Перший з них зажадав уважного підходу до мас і матеріалів, що було досягнуто за рахунок відпрацювання макета нового позашляховика Alfa Romeo і розподілу всіх найважчих компонентів, настільки ближче до центру, наскільки це можливо. Ідеальне співвідношення потужність-маса, тим часом, досягається за рахунок використання ультра-легких матеріалів, таких як вуглецеве волокно для приводного вала і алюмінію для двигуна, підвісок, гальм, дверей, колісних арок, капота і задніх дверей. Зниження ваги не впливає на чудовий опір крученню автомобілі, що гарантує довговічність, акустичний комфорт і чудову керованість навіть при екстремальних напруженнях.

news_20161117_161116_alfa_romeo_stelvio_quadrifoglio