Alfa Romeo Logo

Models

Нові Alfa Romeo Giulia і Stelvio MY2020: задоволення від водіння виходить на новий рівень


Еволюція у трьох напрямках: технології, автономне водіння, підключення до систем зв’язку
Завжди на борту кожного автомобіля Alfa Romeo ви знайдете кращі технології, застосовані до цінної технічної спадщини, і неперевершені емоції від водіння, які характеризують кожне творіння бренду. Вибрати Giulia або Stelvio означає бажання не змінювати рішення, спрямовані на центральний характер місця водія і максимальну зручність в найширшому сенсі цього слова. На думку Alfa Romeo, вираз комфорту означає, що всі відчуття на борту седана або позашляховика будуть приємними, добре спланованими, безпечними: з цієї причини сісти на борт Giulia і Stelvio і влаштуватися, неважливо на передніх сидіннях чи на задньому дивані, дає відчуття, здатні створити зону динамічного комфорту, який огортає і рухається з безпекою, якістю і швидкістю.

Ця філософія крок за кроком супроводжувала розробку оновлених Giulia і Stelvio, які з 2020 року розвиваються в трьох взаємодоповнюючих аспектах, а саме: чудові двигуни, вишукані технічні рішення, динаміка водіння, що створює емоції водіння і стає орієнтиром для відповідних категорій і типово італійського дизайну. На тих же рівнях досконалості тепер також присутні якість інтер’єрів і бортових технологій, завдяки новим системам ADAS, автономному водінню, яке досягає рівня 2, новій інформаційно-розважальній системі, повністю оновленій і оснащеній підключенням до сервісів, і переробленому інтерфейсу людина-машина.

Новий інфотейнмент
На борту Giulia і Stelvio між людиною і автомобілем створюється симбіоз завдяки чутливому керму та динаміці водіння, яка тепер є безперечним еталоном в своїй категорії, ідеальному розподілу ваги і відгукам автомобіля, завжди щирим і захоплюючим. Це відмінні технічні характеристики, розроблені для створення у водія емоцій на кожній дорозі. А для того, щоб в повній мірі і без відволікаючих чинників насолоджуватися відчуттями від водіння, при яких пристрасть і безпека можуть співіснувати, взаємодія між людиною і автомобілем повинна бути повною. З цієї причини у нових Giulia і Stelvio MY2020 інтерфейс HMI розвинений до більш високого рівня, він стає все більш простим, зручним і інтуїтивно зрозумілим.

Перш за все автомобілі в базовій комплектації поставляються з новим 7-дюймовим TFT-екраном, розташованим в центрі приладової панелі в межах охоплення поглядом. Компонування екрану було змінене, щоб раціонально вмістити більше інформації і розмістити параметри щодо автономних технологій керування.

8,8-дюймовий центральний дисплей істотно змінився, перетворившись в сенсорний екран, і завдяки абсолютно новому компонуванню, з оптимізованою графікою відповідно до логіки віджетів, графічними компонентами, розробленими для інтуїтивного взаємодії з усіма функціями, які можна підлаштувати під себе відповідно до самих різноманітних потреб за допомогою простого перетягування. Тепер кожен користувач може створити свою власну домашню сторінку, в якій кожна функція автомобіля є додатком. Таким чином, за допомогою простої горизонтальної прокрутки ви можете організовувати екрани доступу, що відносяться до Alfa DNA, радіо, засобів масової інформації, телефону, навігатора, кондиціонеру, підключених сервісів і ADAS. Тобто взаємодія максимальна і індивідуальна, а водій може вирішити, чи вибирати функцію за допомогою поворотної ручки або на сенсорному екрані.

Сервіси Alfa Connect
Нові Alfa Romeo Giulia і Stelvio MY2020 оснащені Alfa Connect Services, інструментом, який пропонує розширені можливості підключення на борту і ряд корисних послуг для забезпечення безпеки і комфорту.

Доступні численні пакети: My Assistant пропонує виклик SOS, який в разі зіткнення або надзвичайної ситуації дозволяє пасажиру відправити виклик до центру обробки викликів за допомогою кнопки SOS на стельовому плафоні, або команду по радіо або через мобільний додаток із зазначенням місця розташування та ідентифікатором автомобіля. У разі ДТП дзвінок відправляється автоматично. У разі поломки автомобіля можна викликати службу допомоги на дорозі через координати автомобіля. Виклик може бути активований за допомогою кнопки «Assist» на стельовому плафоні або натисканням кнопки управління на дисплеї радіо або в мобільному додатку вашого смартфона. Таким же чином можна також безпосередньо звернутися до служби підтримки клієнтів, щоб попросити допомогу. У пакет також входить служба звітів, за допомогою якої клієнт інформується про стан свого Alfa Romeo за допомогою щомісячних звітів, що відправляються по електронній пошті. My Remote My Remote включає в себе різні послуги, в тому числі можливість віддаленого управління через смартфон / смарт-годинник певними функціями вашого автомобіля (відкриття / закриття дверей, мигання фарами), спілкування з цифровими голосовими помічниками Alexa, Google Home, визначення місця розташування автомобіля, перевірка деяких параметрів (швидкість і місце) і отримання повідомлення, якщо вони не дотримуються.

My Car дозволяє завжди тримати під контролем стан здоров’я та параметри автомобіля.

My Navigation включає в себе додатки для віддаленого пошуку пункту призначення і точок інтересу (POI) та оповіщення в режимі реального часу про стан руху, погоду і радари стеження за швидкістю. У пакет також входить послуга Send & Go, за допомогою якої клієнт може відправляти місце призначення на свій навігатор прямо зі свого смартфона або веб-порталу. Є також сервіс My Wi-Fi, який дозволяє обмінюватися інтернет-з’єднанням між кількома пристроями на борту, максимум до 8, My Theft Assistanceщо попереджає власника у разі спроби крадіжки або My Fleet Manager, призначений для управління автопарком. Багато з цих інструментів будуть доступні вже при запуску на ринок, в той час як загальна пропозиція буде доповнена та завершена протягом 2020 року.

Якість нових інтер’єрів
Італійський стиль Alfa Romeo висловлює простоту, здатну приховати складний творчий процес проектування: ергономічно і гармонійно розташувати лінії і прилади, організувати обсяги і простір, які оточують водія, є складною і тонкою роботою, а оптимізувати салон, розрахований за кількістю людей на борту, є ще більш важкою справою. Уважність, пошук і сучасне бачення дозволили підвищити якість за рахунок цілеспрямованих і істотних втручань: нова центральна консоль, повністю перероблена для розміщення великих і легко доступних відсіків для зберігання речей, на додаток до нової можливості бездротового зарядного пристрою. Важіль перемикання передач також новий, з шкіряним чохлом і яскравими вставками, як для тактильного, так і для візуального задоволення. На основі селектора триколірний підпис. Нарешті, поворотна ручка, керуюча інформаційно-розважальною системою, при кожному дотику дає відчуття точності і міцності. Кермо заслуговує окремої глави: у кожній комплектації є унікальні матеріали і деталі, розроблені для задоволеності водія, постійні стимули не відпускати кермо для того, щоб гладити дорогу шкіру, з перфорацією або без, та насолоджуватися чергуванням блискучих і хромованих вставок. Очевидно, що він також був перероблений з урахуванням функціональних можливостей пристроїв автономного водіння.

Нарешті, 7-дюймовий TFT-екран на приладовій панелі, 8,8-дюймовий сенсорний дисплей зі зміненим графічним компонуванням входить в базові комплектації всієї лінійки.

 

Рівень 2 автономного водіння
На нових Giulia і Stelvio MY2020 повний набір функцій ADAS (передові системи допомоги водієві), що дозволяє автомобілям пропонувати найвищий рівень автономного водіння з ідеальним балансом між задоволенням від водіння і системами допомоги. Йдеться про рівень 2, який за визначенням досягається, коли водій може доручити своєму автомобілю управління акселератором, гальмом і кермом при певних умовах за допомогою електронних систем, які вимагають постійного спостереження з боку водія, але допомагають йому, пропонуючи більший комфорт в довгих поїздках. Водій повинен в будь-якому випадку здійснювати безперервний контроль, не забираючи рук з керма.

Нижче наведені основні технології, які має лінійка MY2020:
Lane Keeping Assist: визначає, чи віддаляється автомобіль від смуги руху без ввімкнення покажчика повороту, і попереджає водія візуально і тактильно. Активно втручається, повертая автомобіль назад в смугу руху.
Active Blind Spot Assist: контролює задні сліпі зони, сигналізуючи про наближення транспортних засобів і коригуючи кермо, щоб уникнути зіткнення.
Active Cruise Control: автоматично регулює швидкість автомобіля, щоб підтримувати безпечну відстань від автомобілів попереду. У співпраці з системою розпізнавання дорожніх знаків дозволяє регулювати швидкість руху відповідно до встановлених меж для більш комфортної їзди.
Traffic Sign Recognition та Intelligent Speed Control: система використовує бортову камеру, розпізнає дорожні знаки і показує їх на дисплеї, попереджаючи водія про поточне обмеження швидкості.
Таким чином система пропонує водієві скорегувати швидкість до швидкості, визначеної системою: якщо водій погоджується, круїз-контроль автоматично встановлюється відповідно до нових обмежень.
Traffic Jam Assist e Highway Assist: На додаток до активного круїз-контролю, ці системи також контролюють бічне водіння, утримуючи автомобіль в центрі смуги руху в умовах інтенсивного руху (Traffic Jam Assistant) або на шосе (Highway Assist), також регулюючи швидкість на основі поточних обмежень швидкості.
Driver Attention Assist: контролює сонливість водія і при необхідності попереджає його.

Нова логіка модельного ряду
Такій настільки багатій і розвиненій пропозиції може відповідати тільки нова структура модельного ряду, здатна раціонально і чітко висловити все емоційні нюанси, типові для моделей Alfa Romeo, в тому числі за допомогою посилання на історичні назви.

Тому дуже легко знайти свій шлях у світі Giulia і Stelvio і вибрати модель, яка найкращим чином відображає ваші потреби і вашу індивідуальність. Відразу над моделями доступу стоїть комплектація Super, посилена ксеноновими фарами, з розміром обода більше, ніж у базового, з задніми датчиками паркування та інтеграцією з Apple Car Play і Android Auto, потім йдуть версії Business, задумані і розроблені для клієнта, який використовує автомобіль для виконання своєї роботи (навігатор і активний круїз-контроль – лише деякі зі стандартних компонентів цієї комплектації). Потім йдуть версії Sprint, які відрізняються помітною спортивною характеристикою в інтер’єрах і екстер’єрі, і Executive, де з’являються системи допомоги при водінні ADAS першого рівня. Потім лінійка розвивається в напрямку ексклюзивності і типово італійської елегантності з версіями Ti – історична абревіатура від “Turismo Internazionale”, яка завжди характеризувала найбагатші моделі, або в напрямку спортивної майстерності з версіями Veloce. Спеціальні двигуни і автономний рівень водіння (ADAS) представляють відмінну рису цих комплектацій. Нові версії Quadrifoglio MY2020 будуть доступні протягом наступного року.

Giulia
Кожному рівню комплектації відповідає чітка особливість: для Giulia вона починається з версії з 16-дюймовими колесами і тканинними салонами, які на Super є новими і пропонуються разом з 17-дюймовими легкосплавними колесами, ксеноновими фарами і інтеграцією Apple Car Play і Android Auto: коротше кажучи, повна і приємна версія. До неї наближається версія Business, призначена для клієнтів, які роблять автомобіль своїм офісом, і яка включає в себе навігатор, активний круїз-контроль і систему Keyless entry. За нею йдуть комплектації Executive з ADAS рівня 1, зі шкіряною і тканинною оббивкою, 18-дюймовими легкосплавними дисками, що ідеально підходять для вищих керівників корпоративних підприємств, і захоплююча спортивна версія Sprint, що відрізняється обробкою Dark Miron і алюмінієвими вставками. У верхній частині лінійки є подвійна душа: комфорт представлений Ti, з ADAS рівня 2, 18-дюймовими легкосплавними дисками, дерев’яними вставками і сидіннями з високоякісної шкіри, щоб задовольнити очікування тих, хто шукає розкіш на додаток до спортивності і витонченості. Спортивна душа проживає в Veloce, яка пропонує спеціально вироблені спортивні сидіння зі спеціальної шкіри, 19-дюймові легкосплавні диски Performance і системи ADAS, такі як Active Blind Spot, Driver Attention Assist, Traffic Sign Recognition і Lane Keep Assist.

Крім того, світ Giulia доступний з 2.2 турбодизельним двигуном потужністю 136 к.с. з заднім приводом і автоматичною коробкою передач. Поряд з новим Alfa Connect 8,8-дюймовим дисплеєм Multitouch і 7-дюймової панеллю приладів TFT є також системи допомоги водієві, такі як Autonomous Emergency Brake (автономний аварійне гальмо), Lane Departure Warning (попередження про вихід зі смуги руху) і круїз- контроль.
Починаючи з Super, також бензиновий 2.0 потужністю 200 к.с. і дизельний з заднім приводом 160 к.с., ксеноновими фарами і задніми паркувальними датчиками. До трьох вищезгаданих двигунів додається дизельний 190 AW для версій Business, який пропонує активний круїз-контроль, навігацію і інтеграцію з Apple CarPlay і Android Auto. Салон з техно-шкіри і тканини, ADAS рівня 1 і Pack Parking Assistance з передніми датчиками і камерою заднього виду для Executive. Характерною особливістю Sprint є вставки Dark Miron, а також спортивне кермо, яке відображає її характер. Виняткова елегантність на Ti, з дерев’яними вставками і високоякісною шкірою на передній панелі і сидіннями з підігрівом і електричним регулюванням, роздільним заднім диваном, хромованими рамками і алюмінієвими педалями. Назва Veloce, одна з найбільш знакових в Alfa Romeo, присвячена більш спортивній Giulia з потужними бензиновими двигунами потужністю 280 к.с. і повнопривідним дизельним двигуном потужністю 210 к.с., оснащеними спортивними сидіннями, вставками Dark Miron і 19-дюймовими легкосплавними дисками Performance з шинами Runflat, які відрізняються спереду і ззаду.

Stelvio
Stelvio пропонує 17-дюймові легкосплавні колісні диски і тканинні сидіння, 18-дюймові легкосплавні колісні диски, нову оббивку, а також інтеграцію Apple Car Play і Android Auto в Super і навігатор, активний круїз-контроль і Keyless entry для Business; інтер’єри з техно-шкіри і тканини, 19-дюймові диски  і перший рівень ADAS для Executive, в той час як Ti характеризується вставками з дерева і високоякисною шкірою як на сидіннях, так і на передній панелі, а також відрізняється новим елегантним контрастним кольором з Dark Miron (або, як альтернатива, з Grigio Vesuvio), який присутній також на спідницях, колісних арках і задньому бампері, для двоколірного ефекту, який викликає в пам’яті історичну модель, як наприклад 164.

Спортивність виражена в Sprint з 19-дюймовими колесами, алюмінієвими вставками і сидіннями з техно-шкіри і тканини, а кульмінацією є версія Veloce з 20-дюймовими алюмінієвими дисками і шкіряними спортивними сидіннями.

Крім того, світ Stelvio доступний з 2,2 турбодизельним двигуном потужністю 160 к.с. і заднім приводом. Новий Alfa Connect 8,8″ MultiTouch, нова 7″ TFT панель приладів і системи допомоги водієві, такі як автономне аварійне гальмо, попередження про вихід зі смуги руху, круїз-контроль і задні паркувальні датчики, входять в базову комплектацію.

Stelvio Super доповнює пропозицію адаптивними фарами Xenon 35 Вт, інтеграцією Apple Car Play і Android Auto і 18-дюймовими легкосплавними колісними дисками. Ті ж двигуни плюс 190-сильний двигун з повним приводом для Business, який пропонує в базовій комплектації незамінні для позашляховика системи, такі як активний круїз-контроль і навігатор, а також інтеграцію з Apple CarPlay і Android Auto, Keyless entry і другий задній порт USB. Салон з техно шкіри / тканини, 19-дюймові колеса і ADAS першого рівня характеризують Executive, в той час як на Ti – бензиновий двигун 2.0 потужністю 280 к.с. і дизельні 190 і 210 к.с., а також оснащення, яке відображає ексклюзивність версії, наприклад шкіряні сидіння і передня панель, дерев’яні вставки, хромовані віконні рами, алюмінієві педалі, кермо, форсунки і 8-позиційні сидіння з електропідігрівом. Спортивність Sprint виражається в шкіряному кермі, чорних гальмівних супортах, вставках Dark Miron для значків, trilobo «V», вихлопній системі, захисту днища і бензинових двигунах потужністю 200 к.с. і дизельних потужністю 190 к.с., доступних як з заднім, так і з повним приводом Q4. Ще більше потужності для Veloce, з бензиновими двигунами 280 к.с. і дизельними 210 к.с., і новими ексклюзивними естетичними деталями: на додаток до особливостей Dark Miron, характерними для спортивної душі Stelvio, Veloce пропонує нові ексклюзивні деталі в кольорі кузова, такі як нижня накладка заднього бампера, колісні арки і бічні спідниці. Усередині спортивні шкіряні сидіння з підігрівом і 6-позиційним електричним регулюванням і алюмінієві вставки.

Кольори визначають емоції, слідуючи традиції
Кожен автомобіліст, а також кожен майбутній автомобіліст, починаючи з самого раннього віку, закриваючи очі, представляє об’єкт своїх бажань в кольорі, що найбільш відображає його особистість. Навички водіння – більш зріла і технічна пристрасть, технологічний зміст відноситься до більш раціональної сфері, але блискуче розфарбування кузова вражає уяву і залишається відображеним в пам’яті, особливо якщо воно визначає ідеальні пропорції і динамічні форми, з чистими і витягнутими лініями, які сходяться на легендарному передньому trilobo.

З цієї причини дизайнери Alfa Romeo також розробили логіку кольорів з ще більш емоційним підходом, який групує розфарбування кузова по класах, а не просто за технологіями. Є чотири категорії: Competizione, з очевидною посиланням на спортивні традиції бренду; Metal, яка підкреслює динамічну душу бренду; Solid, для тих, хто шукає доступну конкретність; Old Timer, яка нагадує і переосмислює спадщину Alfa Romeo.
Лінійка Competizione складається з привабливих тришарових фарб Trophy White і Red Competition.
Фарби Metal включають зелений Verde Visconti (новий для Giulia), сірі Grigio Vesuvio, Grey Stromboli, Grigio Silverstone, Vulcan Grey, сині Blu Misano, Blu Montecarlo на додаток до нових синьому Blu Anodizzato і білому Bianco Lunare.

Лінійка Solid складається з White, Red Alfa і Black (ексклюзивно для Giulia). Тоді як нові кольори Old Timer представлені захоплюючим Ocra GT Junior і вишуканим Rosso 6C Villa d’Este, доступним з середини 2020 року.

Mopar® для нових Alfa Romeo Giulia та Stelvio MY2020
Mopar®, марка, яка має більш ніж 80-річну традицію, досвід і всебічне знання потреб клієнтів Fiat Chrysler Automobiles, супроводжує Alfa Romeo і її клієнтів в процесі водіння автомобіля, надаючи технічну допомогу та підтримку в плані продуктивності, безпеки і персоналізації. З цієї точки зору, можна оцінити ряд реалізацій і кастомізацій: для Giulia особливо виділяються: передня решітка, кришки дзеркал і задній карбоновий спойлер, карбонові накладки і підсвічування на порогах, ковпачки ніпелів з логотипом Alfa Romeo, спеціально розроблені 18-дюймові легкосплавні диски, підставка в підголівнику для планшетів та білі і червоні футляри для ключів; для Stelvio – сірі 4-спицеві легкосплавні 20-дюймові диски і спеціальна «color line» з Matt Miron, передня решітка, кришки дзеркал і захисна пластина заднього бампера. Завершують пропозицію вішалка для одягу, яка кріпиться до підголівника і спеціальні сірі і сині футляри для ключів.

Коротше кажучи, нові Giulia і Stelvio MY2020 будуть доповнені оригінальними аксесуарами, розробленими Mopar. Всі вони являють собою продукти найвищої якості, які гармонійно поєднуються з технічними та стилістичними особливостями різних моделей, що дозволяє повністю персоналізувати їх. Все це можливо завдяки тому, що кожен аксесуар розробляється завдяки безпосередній співпраці з інженерною платформою кожного автомобіля. Для Alfa Romeo Stelvio Veloce Blu Misano компанія Mopar вибрала «Carbon Pack» з карбоновими аксесуарами, такими як передня решітка і дзеркала заднього виду, оксамитові килимки з червоною строчкою, підставка для планшета, вбудована в підголівник і 20-дюймові легкосплавні диски. Giulia MY2020 бере участь в міжнародній прес-презентації в комплектації Sprint і з забарвленням кузова з Perla Moonlight з ексклюзивним естетичним набором Matt Miron, який включає в себе форму «V» передньої вставки, кришки дзеркал, дифузор і задній спойлер. Всередині спеціальні вішалки і килимки з червоною строчкою з написом «Giulia».

Leasys
Leasys – це компанія групи FCA Bank, яка розробляє і пропонує інноваційні послуги мобільності для приватних осіб, фрілансерів і підприємств. Пропозиція Leasys включає в себе рішення по оренді, від короткострокового до довгострокового, послуги обміну між користувачами за принципом «рівний рівному» через U-Go, а також автомобільну підписку з Leasys CarCloud, яка покриває всі потреби в мобільності: від однієї години до цілого життя. Вона була заснована в Італії в 2001 році, а з 2017 року вона розширила свою присутність і в Європі, і сьогодні вона працює в Іспанії, Франції, Великобританії, Німеччини, Бельгії та Нідерландах, керуючи більш ніж 70 000 клієнтів з парком з більш ніж 280 000 автомобілів. У 2021 року план зростання передбачає її присутність на 13 європейських країнах з парком з приблизно 450 000 автомобілів. У червні 2019 року було відкрито магазини мобільного зв’язку Leasys, розподілені по всій території Італії. Магазини, де клієнти можуть отримати доступ до всіх мобільних послуг, скоро будуть доступні в інших європейських країнах, де присутня Leasys.

 

I-Link від Leasys: персональний кар-шерінг

На крилах успіху U-Go від Leasys, представленого під час запуску на ринок Alfa Romeo Giulietta MY2020 в квітні, Leasys і FCA Bank для запуску нових Alfa Romeo Stelvio і Giulia MY2020 представляють нову послугу: I-Link від Leasys, призначену для зміцнення зв’язку між клієнтами Alfa Romeo і новими формами спільної мобільності. Нові ринкові тенденції останніх років говорять про два все більш поширені явища: відмова від власності, бажання споживача використовувати продукти і послуги безперервно, не будучи їх прямим власником, і економіка спільного використання (шерінг-економіка), завдяки якій клієнт може ділитися майном з іншими людьми , коли не використовує його. I-Link від Leasys з’явився в результаті зустрічі цих двох тенденцій, щоб задовольнити всіх клієнтів Alfa Romeo, готових спільно користуватися, які шукають нові мобільні рішення, інтелектуальні, інноваційні і перш за все технологічні, які виходять за рамки простої економіки. Світ спільного використання набуває нових нюансів, а спільне використання має не тільки публічну, але і приватну мету, що складається з людей, які є частиною свого кола родичів і друзів. За допомогою програми для обміну повідомленнями, такого як WhatsApp, Messenger або Viber, люди створюють групи, щоб ділитися своїм досвідом, своїми емоціями, своїм життям, але тільки з тими людьми, яких вони вибирають. I-Link заснований на тому ж принципі: ділитися автомобілем з невеликим співтовариством людей, а не з усіма. Дійсно, клієнти Leasys можуть ділитися своїм автомобілем з друзями і родичами, максимум до десяти, без необхідності обмінюватися ключами, завдяки простому використанню спеціального додатку, за допомогою якого можна буде геолокалізовути автомобіль, відкрити його, запустити його і закрити його. З I-Link організатор, власник прокату, створює своє власне співтовариство, як, наприклад, групу WhatsApp, і може також вирішити розділити щомісячну орендну плату з іншими учасниками, які користуються автомобілем. Додаток, на підставі часу використання автомобіля, робить розрахунок компенсації, яку кожен член спільноти повинен сплатити організатору. Кожен користувач після реєстрації може визначити місцезнаходження автомобіля по геолокації, зарезервувати його в залежності від доступності та відкрити його, просто підійшовши до свого смартфону і ввівши свій персональний код, що дозволяє уникнути фізичного обміну ключами. Крім того, кожен учасник програми може ознайомитися з даними, що стосуються його власного використання автомобіля. I-Link від Leasys – це ваш особистий кар-шерінг. Створіть своє співтовариство і вільно діліться своїми Alfa Romeo з ким завгодно. I-Link буде пропонуватися в якості додаткової послуги для рішень довгострокової оренди Leasys, конкретної альтернативи володінню автомобілем і парком автомобілів. На відміну від фіксованої щомісячної орендної плати, формула довгострокової оренди дозволяє вам мати в розпорядженні автомобіль або автопарк постійно в робочому стані без витрат на управління, адміністративні витрати і обслуговування, які традиційно пов’язані з володінням. Переваги довгострокової оренди: відсутність первинних інвестицій, непередбачених витрат, ризику девальвації і втрати часу. I-Link від Leasys з’явиться на італійському ринку в березні 2020 року і буде запущений в 2020 році також в інших країнах, де присутня Leasys.

Marelli та нова інформаційно-розважальна система
Завдяки своєму інтерактивному обладнанню Marelli демонструє новий Alfa Romeo 3d connect touch 8.8″. Ця інформаційно-розважальна система останнього покоління пропонує складний набір функцій і можливостей, включаючи інтерфейс HMI останнього покоління з дисплеєм TOUCH 8,8″ з високою роздільною здатністю, інтегрований в дизайн передньої панелі , що разом з поворотною ручкою забезпечує просте і інтуїтивно зрозуміле управління системою. Усередині дисплея два рівня віджетів дозволяють одному персоналізувати інтерфейс, а іншому мати прямий доступ до функцій через просте торкання. Крім того, завдяки технології «optical bonding», користувач отримує вигоду від чудового рівня відображення і читання на дисплеї. Оснащена удосконаленою системою розпізнавання голосу, яка також дозволяє здійснювати пошук по тексту в довільній формі, нова інформаційно-розважальна система забезпечує повний зв’язок з усіма мобільними пристроями (мобільними телефонами, смартфонами, планшетами з операційною системою Apple iOS і Android), а також через інтерфейси Touch Apple CarPlayTM, Android AutoTM і (в деяких азіатських країнах, таких як Китай) BAIDU CarlifeTM. Навіть функції управління кліматом (HVAC) тепер можна використовувати безпосередньо з сенсорного дисплея, а в новій версії інформаційно-розважальна система також надає інформацію про технічні характеристики, управлінні ресурсами Alfa DNA pro і статистикою водіння.

Безпека і комфорт на вищому рівні завдяки Bosch
Для нових Alfa Romeo Giulia і Stelvio MY2020 на додаток до тих, які вже присутні в автоматичному екстреному гальмуванні, компанія Bosch розробила функції ADAS: допомога в пробках, допомога при русі по шосе, інтелектуальне управління швидкістю, допомога при русі по смузі, активна допомога в сліпих зонах і розпізнавання дорожніх знаків, адаптивний круїз-контроль і попередження про вихід зі смуги руху. Системи Bosch допомоги в пробках і системи допомоги при русі по шосе діють на поздовжнє і поперечне керування автомобілем, впливаючи на прискорення, гальмування і рульове управління. Результатом є часткове автономне водіння (рівень SAE 2) як по прямій, так і по кривій, що робить подорож більш безпечною і комфортною. Логіка цих нових функцій була реалізована Bosch і стала можливою в основному завдяки інтегрованій роботі переднього радара середньої дальності, відеокамери і електропідсилювача керма – всі компоненти, що поставляються Bosch для обох моделей.

Alcantara®: вибір поєднання елегантності та спортивності
Alfa Romeo вибрала Alcantara®, щоб з’єднати елегантність інтер’єру і ДНК Giulia і Stelvio: співпраця двох престижних брендів, народжених в 1990-х роках і з часом об’єднаних в ім’я дизайну Made in Italy, найсучасніших технологій і стилю життя. У нових Giulia і Stelvio MY2020 Alcantara є обшивкою для центральної частини сидінь в комплектації Veloce Ti, забезпечуючи водієві високу ступінь стійкості навіть у разі бічних прискорень і, отже, точність при вході в поворот. Завдяки повітропроникності, зносостійкості і, перш за все, ідеальній адгезії, Alcantara® є кращим покриттям для всіх тих деталей, які в автомобілях, таких як Alfa Romeo, вимагають високих технічних характеристик і, в той же час, максимального комфорту. Присутність Alcantara® забезпечує рівень преміум в інтер’єрі, що характеризується елегантністю, шармом і сучасним стилем. Приємний дотик до матеріалу перетворює подорож в унікальні сенсорні і тактильні відчуття.

191120_Alfa-Romeo_Giulia-Stelvio-MY2020_01_HP_new