Alfa Romeo Logo

Models

FCA Heritage на міжнародному автосалоні «Automotoretrò 2017»


FCA Heritage візьме участь в 35-му автосалоні «Automotoretrò», який буде проходити в Турині з 3 по 5 лютого разом з восьмим автосалоном «Automotoracing». У попередній раз дві автомобільні події залучили більше 65 000 відвідувачів, 300 водіїв, понад 1200 експонентів і 14 виробників автомобілів.
Виставковий простір буде представлено як реконструкцію гаража в стилі 1950-х років з предметами і інструментами, які прямо або побічно нагадують про технічну майстерність. У тому ж ключі будуть виконані зони обслуговування – офіси та місця зберігання, оформлені в двох великих ящиках, які ще раз запрошують нас в світ автомобілів. В процесі оформлення в центр уваги були поставлені основні елементи спадщини, про які розповідає стенд.

Кожен бренд представить два старовинних автомобілі, відповідно до критерію, який передбачає презентацію стандартної виробничої моделі поруч з прототипом або поруч з єдиним зразком, пов’язаним з автомобілем серійного виробництва. Цей підхід дозволить показати історичний і технічний зв’язок між двома машинами і оцінити в одному ключі стандартні автомобілі і найбільш виняткові раритети.

Alfa Romeo 2600 Sprint (1962)

Чіткий, різко окреслений дизайн 2600 Sprint вийшов з-під олівця Джорджо Джуджаро, який вже в 2000 році, передбачив деякі з характерних стилістичних особливостей, які мали досягти зрілості пізніше, в сім’ї Giulia GT. Єдиною істотною зміною моделі в порівнянні з її сестричкою з 2-літровим двигуном є повітрозабірник на капоті двигуна, що робить передню частину більш агресивною.

Двигун 2600 був 6-циліндровим рядним двовальним двигуном, повністю з легкого сплаву, робочим об’ємом 2584 см3. З трьома двокорпусними карбюраторами він досяг потужності 145 к.с. при 5900 об/хв і максимальної швидкості 197 км/год. Трансмісія мала п’ять передач, а дискові гальма спочатку встановлювалися тільки на передню вісь, і лише пізніше і на всі чотири колеса. Вага трохи збільшилася, але сила і неймовірна еластичність рядного шестициліндрового двигуна, виконаного для особливо приємних відчуттів від водіння, як це було підтверджено в газетах того періоду, які високо оцінили його плавний рух і відсутність вібрацій, роблячи поїздку м’якою і зручною. І тільки хороше можна сказати про його продуктивність і ходові якості: плавне, потужне, регульоване гальмування; м’які і зручні підвіски; бездоганне зчеплення з дорогою – всі унікальні особливості, які є результатом багаторічного досвіду, накопиченого Alfa Romeo в перегонах.

Деякі машини в спеціальній комплектації використовувалися силами правопорядку (добре відомі «Пантери»), тоді як спортивна кар’єра не уявляла ніякого інтересу, будучи стримуваною його великими розмірами, здоровенними двигунами і явним покликанням до Гран Туризмо, яке принесло йому величезний успіх у продажу.

Alfa Romeo 2600 SZ Prototype (1963)

Після презентації 2600 Sedan, Sprint і Spider перший дослідний зразок, розроблений Zagato, з’явився на стенді виробника автомобільних кузовів на автосалоні в Туріні в 1963 році. Колісна база була скороченою версією 2600 Spider, а кузов відрізнявся обтічною і мінімальною конструкцією з помітною, злегка втопленою задньої частиною, як у гоночних автомобілях. Передня частина автомобіля була також унікальна, завдяки обтічнику великого розміру.
Той же прототип – на цей раз в жовтому кольорі – був представлений не стенді Alfa Romeo на наступній виставці, але публіці довелося чекати автосалону у Франкфурті в 1965 році, щоб побачити машину в остаточному вигляді. Тут, представлена ​​модель отримала подальший розвиток: кузов був повністю перероблений, особливо в передній частині, яка отримала емблему більшого розміру, встановлену вище, фари стали більш вертикальної форми, капот двигуна з чіткими, але простими лініями, без повітрозбірників, частково захованих за ґратами бампера, і без шкіряних ремінців.

Прототип мав той же поздовжньо розташований, 6-циліндровий рядний двигун, як у 2600 Sprint, і потужність 145 л.с.

170201_Heritage_Automotoretro-2017_04_new