Alfa Romeo Giulia та Stelvio: «позачасовий дизайн»
Нові Giulia та Stelvio дебютують. Ці дві відзначені нагородами моделі завоювали міжнародне співтовариство завдяки перевагі торгової марки — ідеальному розподілу ваги, найкращій у своєму класі динаміці руху, першокласним технологічним рішенням і двигунам — і позачасовому дизайну, який перетворює будь-який автомобіль Alfa Romeo на довговічний «твір мистецтва, що рухається». Сьогодні відмінний погляд Alfa Romeo на красу італійського дизайну став ще більш спокусливим та сучасним в обох моделях, а стилістичні втручання були зроблені на їхній передній частині, щоб створити чітке та сильне сімейне відчуття з Tonale. Нові Giulia та Stelvio будуть доступні з лютого 2023 року.
Новий «вигляд»
Передня решітка радіатора, де розміщено логотип, і нижні решітки двох головних повітропроводів, що виділяються на передніх панелях New Giulia та Stelvio, отримали унікальну обробку, яка забезпечує сучасну інтерпретацію відомої та виразної решітки «Trilobo». Насправді фари є головною новинкою на передній частині. Починаючи з сьогоднішнього дня, фари «3+3» дебютують на обох моделях з новими адаптивними матричними фарами Full-LED. Це створює сильне сімейне відчуття з Tonale і водночас нагадує про одну з відомих особливостей бренду, яку представляли культові Alfa Romeo SZ Zagato та концепт-кар Alfa Romeo Proteo. Три модулі становлять унікальну передню частину New Giulia і Stelvio та забезпечують денне світло, динамічний сигнал повороту, що забезпечує найкращі умови освітлення завдяки впровадженню двох складних технологій: «Система адаптивного переднього освітлення», яка постійно регулює фари ближнього світла в залежності від швидкості та умов керування, а також “Технологія сегментації далекого світла без відблисків”, яка в умовах поганого освітлення автоматично визначає обидва напрями руху, щоб не засліплювати інші автомобілі; і, нарешті, пристрій “Ласкаво просимо і до побачення”, функція, яка включається щоразу, коли водій закриває або відкриває автомобіль. Все це означає більшу ефективність — з точки зору тривалості та економії енергії — та більшу безпеку завдяки меншому навантаженню на очі та підвищеному комфорту водіння. Компонування групи задніх світлодіодних ліхтарів, які забезпечують ідеальне поєднання стилю та витончених технологій, також було змінено, щоб підкреслити спортивний характер обох моделей. Зокрема, у New Giulia є нові задні ліхтарі зі скла з прозорим покриттям, а в New Stelvio — димчасте скло з глянсовим чорним покриттям.
Нова, повністю цифрова панель приладів
Нові Giulia та Stelvio оснащені найсучаснішими технологіями, щоб забезпечити комфорт і зв’язок, водночас забезпечуючи фірмове задоволення від водіння Alfa Romeo. Найзначніше оновлення можна побачити на панелі приладів з її історичним «телескопічним» дизайном. Він включає в себе новий, повністю цифровий 12,3-дюймовий TFT-екран, на якому можна отримати доступ до всієї інформації про автомобіль і параметрів, пов’язаних з технологіями автономного водіння. Крім того, кластер можна переконфігурувати за допомогою трьох компоновок: Evolved, Relax і Heritage. Evolved представляє майбутнє дизайну Alfa Romeo і використовує центральну частину екрану, незважаючи на те, що його два бічні квадранти залишаються на місці. Relax фокусується на комфорті, не містить детальної інформації про автомобіль і не використовує два квадранти. На створення Heritage надихнули культові моделі бренду шістдесятих та сімдесятих років із характерними деталями, такими як перевернути цифри на кінці спідометра.
Технологія NFT і «Alfa Connect Services»
Нові Giulia та Stelvio оснащені гнучким та інтуїтивно зрозумілим людино-машинним інтерфейсом (HMI), щоб усі функції були під рукою. Крім того, інформаційно-розважальна система гарантує контент, функціональні можливості та «Послуги Alfa Connect», які пропонують широкий спектр корисних служб безпеки та комфорту, призначених для оновлення «Over the Air» – через бездротовий зв’язок. Наприклад, функція «My Remote» включає різноманітні сервіси, як-от можливість керування деякими функціями автомобіля (відчинення/зачинення дверей, мигання вогнів) на відстані за допомогою смартфона/розумного годинника. Відсьогодні технологія NFT (Non-Fungible-Token) доступна на New Giulia та Stelvio — світовому ексклюзиві в галузі автомобілів, який італійський бренд почав із Tonale, а сьогодні доступний для всього модельного ряду. Технологія заснована на концепції «блокчейн-карти», зашифрованому та незмінюваному цифровому реєстрі, де записується основна інформація про кожен автомобіль. Ця відмітна зовнішня функція, проста у використанні та екологічна, ще більше підкреслює інноваційний характер Alfa Romeo. На основі вибору клієнта NFT генерує сертифікат, у якому записуються дані про термін служби автомобіля. Цей сертифікат може бути використаний для гарантії належного збереження автомобіля та, таким чином, для підтвердження його залишкової вартості. Сертифікат NFT є додатковим джерелом довіри, яке допомагає власнику/торговому посереднику, а також переконує покупця у виборі вживаного автомобіля.
Динаміка руху – найкраща в сегменті
Динаміка руху Alfa Romeo New Giulia та Stelvio знову є найкращою у своєму класі у відповідних сегментах. Вони забезпечують глибокий досвід водіння в автентичному дусі Alfa Romeo, що означає правильний баланс між італійським дизайном, найсучаснішими двигунами, ідеальним розподілом ваги, особливими технологічними рішеннями та чудовим співвідношенням ваги/потужності. Суть нинішніх і минулих моделей Alfa Romeo походить від цієї «чарівної» формули, яка, починаючи з Tonale (символу метаморфози бренду), розвивалася, щоб переосмислити спортивність 21-го століття, щоб включити сталість. Щоб вийти на новий рівень ефективної та високопродуктивної спортивності, глобальний італійський бренд може покластися на свою відому досконалість. Усе, що потрібно – це сісти в New Giulia та Stelvio, щоб зрозуміти, що ти збираєшся потрапити в водіння майбутнього.
Легкість і маневреність: бездоганна та спортивна динамічна поведінка Giulia та Stelvio підтримується широким використанням надлегких матеріалів, таких як алюміній (наприклад, що використовується в основі двигунів) та карбон (наприклад, що використовується для приводного валу), які були взяті безпосередньо зі світу гонок.
Повний привід з технологією Q4: призначений для реактивного та прогнозованого керування тягою автомобіля, щоб забезпечити найвищий рівень продуктивності, ефективності та безпеки. Технологія Q4 гарантує всі переваги повного приводу і, одночасно, гарантує зниження споживання палива, реактивність і задоволення від керування задньопривідним автомобілем. Серцем системи Q4 є активна роздавальна коробка (ATC), яка контролює умови зчеплення здорогою та дії водія в режимі реального часу, щоб забезпечити найкращу продуктивність.
Система Q4 від Alfa Romeo дозволяє автомобілю рухатися як чисто задньопривідному автомобілю і, якщо зчеплення шин з дорогою наближається до межі тяги, або за спеціальним запитом водія, вона може миттєво передати до 50% моменту, що крутить, двигуна на передні колеса менш ніж за 150 мс, тим самим запобігаючи пробуксовці коліс і забезпечуючи максимальну продуктивність автомобіля та ефективність керування.
Механічний самоблокувальний диференціал Q2: У комплектації Veloce можна інтегрувати повний привід Q4 з механічним самоблокуванням Q2, який доступний також у версіях лише з заднім приводом. Диференціал обмеженого тертя покращує маневреність і спортивність, гарантуючи ідеальне зчеплення з дорогою для більшої стабільності автомобіля на поворотах на високій швидкості та високого бокового прискорення, а також максимальну безпеку на мокрій або слизькій дорозі, постійно контролюючи колеса та зменшуючи пробуксовку.
Підвіска Alfa Link: Водіння автомобіля Alfa Romeo – це незабутнє відчуття. Це також завдяки ексклюзивній архітектурі підвіски Alfa Link™. Для передньої частини було обрано подвійну поперечну підвіску з напіввіртуальною віссю керування (ексклюзив Alfa Romeo), що оптимізує ефект фільтрації та дозволяє керувати швидко й точно для безкомпромісної керованості. На задній частині було обрано багатоважільне рішення з чотирма з половиною важелями (патент Alfa Romeo), які забезпечують покращену керованість у поєднанні з чудовим комфортом. В якості ексклюзиву спеціальної серії Competizione представлена активна підвіска Alfa™ з електронно керованою системою амортизації, яка миттєво адаптується до умов водіння, дозволяючи водієві вибрати керованість, більш орієнтовану на продуктивність або на комфорт.
Інтегрована гальмівна система (IBS): електромеханічна система, яка поєднує контроль стабільності з гальмівною системою, гарантуючи миттєву реакцію гальм, обмежуючи гальмівний шлях і дозволяючи суттєво оптимізувати вагу. Використання системи гальм за проводами дозволяє помітно зменшити кількість компонентів у моторному відсіку, замінивши єдине обладнання блоком, що складається з насоса, силових гальм і ESP, що гарантує меншу консольну масу та більшу маневреність автомобіля.
Крім того, екстремально пряме кермо, яке поєднується з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач ZF з алюмінієвими пелюстками перемикання передач, забезпечує неперевершену керованість на поворотах. І, останнє, але не менш важливе, для ідеального балансу між задоволенням від водіння та системами допомоги нові Giulia та Stelvio пропонують повний набір функцій ADAS (Передові системи допомоги водієві) для другого рівня автономії водіння. Це означає, що водій може дозволити автомобілю керувати акселератором, гальмом та кермовим колесом у певних умовах за допомогою електронних систем, які потребують постійного контролю з боку водія. Ці системи підтримують водія та забезпечують більший комфорт під час далеких поїздок. Однак водій у будь-якому випадку повинен зберігати постійний контроль над автомобілем, завжди тримаючи руки на кермі.
Проста та інтуїтивно зрозуміла лінійна стратегія
У нових Giulia та Stelvio використовується нова логіка лінійки, представлена Tonale, яка робить конфігурацію автомобіля клієнтом ще простішою. Насправді доступні дві комплектації — Super і Ti — кожна з яких має відмінні характеристики, щоб задовольнити найвибагливіших клієнтів. Комплектацію Super, початкову модель для унікального досвіду Alfa Romeo, можна налаштувати за допомогою пакету Sprint, який включає різноманітні спортивні опції. Тим часом комплектація Ti, яка підкреслює елегантність і відмінний характер двох автомобілів, можна покращити пакетом Veloce, щоб досягти найкращого рівня з точки зору продуктивності та спортивності. Не забуваймо, що назви Super, Sprint, Ti та Veloce мають довгу історію в історії Alfa Romeo. Отже, є чотири відмінні комплектації, які здатні задовольнити потребу клієнтів почуватися єдиними зі своїми автомобілями. Нарешті, нові Giulia та Stelvio пропонують значне оновлення щодо двигунів: для всіх моделей модельного ряду тепер доступна задньопривідна дизельна версія 160 CV. І, нарешті, є потужні повнопривідні газові двигуни потужністю 280 к. с. і дизельні двигуни потужністю 210 к. с.
Спеціальна серія Competizione, найкраще вираження продуктивності та стилю, сертифікована NFT
На честь дебюту нових Giulia та Stelvio компанія Alfa Romeo представляє спеціальну серію Competizione – справжню «концентрацію» стилю та стилю, яка обов’язково сподобається відданій плеяді Alfa Romeo. Заснована на комплектації Veloce і доступна з будь-яким двигуном, стартова версія є топовою в лінійці і вирізняється ексклюзивним сірим матовим кольором Moon Light та червоними гальмівними супортами. Насичений спортивний вигляд нового Stelvio підкреслюють 21-дюймові легкосплавні диски. Інтер’єр виділяється аудіосистемою Harman/Kardon і оббитою шкірою панеллю приладів і сидіннями з червоним простроченням. Нарешті, в салоні встановлено скло для забезпечення приватності та значок Competizione на боковинах та передніх підголівниках. У стандартну комплектацію Competizione входить ексклюзивна активна підвіска Alfa Active Suspension та технологія NFT (Non-Fungible Token), яка підтверджує унікальність кожного автомобіля Competizione та закріплює його оригінальну конфігурацію. Це найвищий вираз сутності Alfa Romeo з погляду стилю, продуктивності та технологій.
