Alfa Romeo на Паризькому міжнародному автосалоні 2016
Alfa Romeo повертається на Паризький міжнародний автосалон з престижним стендом, гідним бренду преміум-класу, який символізує італійську досконалість. У центрі уваги буде сяяти Giulia, найбільш автентичне вираження духу Alfa Romeo, успішно поєднуючи всі елементи, які зробили його одним з найпривабливіших автомобільних брендів: особливий італійський дизайн, високопродуктивні двигуни, ідеальний розподіл ваги, унікальні технічні рішення і найкращеспіввідношення маси до потужності.
Відвідувачі світової прем’єри на Паризькому міжнародному автосалоні будуть мати можливість відкрити для себе новий Giulia Veloce, який представляє ексклюзивні версії двигунів, стиль і оснащеність. Giulia Veloce поставляється з двома новими версіями двигуна: бензиновий 2.0 Turbo 280 к.с. і 2,2-літровий дизельний двигун 210 к.с., обидва з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач і безпрецедентним повним приводом Q4.
Можна буде замовити версію Giulia Veloce з двигуном 2.2 Diesel210 к.с., починаючи з першого дня Паризького автосалону, 29-го вересня. У Парижі Alfa Romeo Giulia буде представлений в п’яти різних версіях: два нових Veloce, дві версії Super і чарівний Quadrifoglio. Поряд з цими творіннями, публіка зможе також побачити новий Giulietta Veloce і новий Mito Veloce, обидва з явно вираженим почуттям сімейності з Giulia, а також версії Coupé і Spider моделі Alfa Romeo 4C, сучасного символу бренду. Всі ці автомобілі є унікальними за своєю конструкцією та технологіями і були створені для гострих відчуттів на дорозі і на трасі. Протягом більше ста років, автомобілі Alfa Romeo були присвячені тим, хто потребує, щоб їх автомобілі виходили за рамки концепції «корисного засобу пересування» і стали, натомість, «джерелом справжніх емоцій».
Alfa Romeo Giulia Veloce
Славна назва «Veloce», традиційна дляAlfa Romeo з’явилася в 1956 році з моделлю Giuliettaі з тих пір визначає найбільш відмінні і спортивні версії бренду. Сьогодні назва Veloce повертається до іншої Giulia, щоб задовольнити потреби клієнтів в пошуках неповторних комплектацій. Нова модель буде поступово продаватися на всіх ринках регіону EMEA за цінами, які будуть варіювати від однієї країни до іншої. Більш докладну інформаціюможна знайти на місцевому сайтіpresssite.
На паризькому подіумі виступлять дві нові Giulia Veloce, обидвіз 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом: перша модель предстане на дебюті в синьому кольоріBlueMisano і буде оснащена новим бензиновим двигуном 2.0 Turbo потужністю 280 к.с., а друга Giulia Veloce, в сірому кольорі Silverstone, оснащена новим дизельним двигуном 2.2 Diesel потужністю 210 к.с.
Відмітний стиль та ексклюзивне обладнання
Зовнішній вигляд нової Giulia Veloce відрізняється як своїми витонченими рисами стилю, такими як специфічні бампери і глянсова чорна обробка двері, а також різним спортивнимобладнанням, як наприклад, спеціальний задній екстрактор з подвійною вихлопною трубою і 19-дюймові лекгосплавні диски на 5 болтах (опція ). Таке ж спортивне почуття панує всередині, де домінують нові чорні шкіряні спортивні сидіння, спортивне рульове колесо з оригінальною рукояткою, алюмінієві вставки на приладовій панелі, центральному тунелі, дверних панелях і ксенонові фари.
За цим відмітним стилем інтер’єру і екстер’єру криється базове устаткування, в яке входить двозонний клімат-контроль, система Alfa-DNA та інформаційно-розважальна система 6.5″Connect, а також нові ефективні активні системи безпеки, такі як попередження про небезпеку зіткнення (FCW) з автономним екстреним гальмуванням (БКА) і функцією розпізнавання пішоходів, інтегрована гальмівна система (IBS), попередження про вихід із займаної смуги (LDW) і круїз-контроль з обмежувачем швидкості.
Дві нові версії двигунів
Giulia Veloce сповіщає про дебют нового 2-літрового бензинового двигуна – 4-циліндровий двигун, зроблений повністю з алюмінію – який генерує 280 к.с. при 5250 об/хв і максимальний крутний момент 400 Нм при 2250 об/хв. На додаток до електрогідравлічної системи активації клапанів MultiAir, специфічні особливості цього двигуна включають в себе систему наддування «2-в-1» і пряме впорскування з системою високого тиску в 200 бар, які в сукупності забезпечують особливо швидке реагування на команди акселератора на всіх швидкостях, при цьому дозволяючи підтримувати високо економічний рівень витрати палива.
В якості альтернативи, Giulia Veloce може бути оснащена новим 2,2-літровим дизельним двигуном, який розвиває максимальну потужність 210 к.с. при 3500 об/хв і максимальний крутний момент 470 Нм при 1750 об/хв. Особлива примітка: 2,2-літровий турбодизельний двигун на Giulia є першим дизельним двигуном в історії Alfa Romeo, який виконаний повністю з алюмінію. З чотирма циліндрами в ряд, цей двигун виділяється своєю системою впорскування останнього покоління з технологією MultiJet II і InjectionRate Shaping (IRS), поряд з робочим тиском 2000 бар. Електричний турбонагнітач із змінною геометрією пропонує найсучаснішу механіку і скорочує до мінімуму час відгуку, водночас гарантуючи переваги з точки зору економічності. Найбільш витончені рівні комфорту і задоволення від водіння забезпечуються завдяки застосуванню балансувального вала.
Обидві нові моделі Giulia Veloce поставляються з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач і двигунами, зробленими в Італії на заводах в Termoli (бензин) і Pratola Серра (дизельне паливо), в місцях, призначених тільки для двигунів Alfa Romeo, за допомогою сучасних процесів і методів , які ставлять їх у верхній частині своїх категорій по продуктивності і ефективності.
Більш того, скоро буде доступна інноваційна версія «АЕ» – Advanced Efficiency(підвищена ефективність). Відрізняючись спеціальним значком на задніх дверях, ця версія, яка доступна в комплектаціях Giulia і Giulia Super, базується на 2,2-літровому дизельному двигуні 180 к.с. з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач.
Версія «Advanced Efficiency»демонструє видатні результати з точки зору споживання палива і рівнів викидів: 4,2 л/100 км і всього 99 г/км CO2 в змішаному циклі.
Ці результати отримані завдяки конкретним технічним рішенням:застосування клапана низького тиску системи рециркуляції відпрацьованих газів, який підвищує ефективність роботи двигуна, повітряно-водяного інтеркулера, контуру вторинного охолодження двигуна на додаток до первинного і спеціальних передавальних відносин. Крім цього, завдяки скороченню приблизно на 5 міліметрів висоти кузова автомобіля і ексклюзивним, спеціально розробленим легкосплавним колісним дискам, коефіцієнт CX скоротився до 0,23 завдяки збільшенню аеродинамічної ефективності. І останнє, але не в останню чергу, Giulia «AE» Advanced Efficiency оснащена специфічними шинами 205/60 R16 зі зниженим опором коченню.
Наслідки цих нововведень можна побачити в загальній продуктивності двигуна, починаючи з низьких оборотів, при цьому зберігаються видатні показники продуктивності: максимальна швидкість 230 км/год і 7,2 сек для розгону від 0 до 100 км/год.
Привід на чотири колеса з технологією Q4
На своїй світовій прем’єрі нова Giulia Veloce являє дебют інноваційної системи приводу на всі колеса з технологією Q4, призначеної для управління тягою машини в режимі реального часу, а також щоб гарантувати високий рівень продуктивності, ефективності та безпеки.
Архітектура системи на Q4 Giulia Fast включає в себе активну роздавальну коробку і передній диференціал, розроблені для задоволення конкретних технічних вимог Alfa Romeo – дуже швидко отримувати високий крутний момент при особливо компактній і легкій конструкції (збільшення ваги складає всього близько 60 кг). У роздавальній коробці використовуються передові технології активного зчеплення, що забезпечує надзвичайно динамічне водіння і в той же час гарантує меншу витрату палива. Швидке реагування і точний розподіл крутного моменту гарантує інтегрований привід Next-Gen в залежності від обраного режиму роботи на селекторі Alfa DNA.
Зокрема, система Q4 безперервно відстежує кілька параметрів, щоб гарантувати оптимальний розподіл крутного моменту між двома осями в залежності від того, як використовується автомобіль і який рівень зчепленням з дорожнім полотном. Ця технологія здатна передбачити втрату зчеплення колеса з дорогою, на основі інформації, зібраної датчиками бокового та поздовжнього прискорення, і датчиками кута повороту рульового колеса і курсової стійкості автомобіля. При нормальних умовах Giulia Veloce з системою Q4 поводиться як задньопривідний автомобіль: 100% крутного моменту розподіляється на задню вісь. Коли він досягає межі зчеплення колеса з дорогою, система передає до 60% крутного моменту на передню вісь в режимі реального часу, завдяки спеціальній роздавальній коробці. Для забезпечення максимальної швидкості реакції при розподілі крутного моменту система використовує високу механічну пробуксовку (до 2,5%) між двома осями, що означає керованість автомобілем на вершині своєї категорії в плані тяги і курсової стійкості на поворотах.
Таким чином, система Q4 на новому Giulia Veloce забезпечує всі переваги повного приводу – з точки зору стабільності, тяги і безпеки –в той же час гарантуючи зниження витрати палива, додаткову чуйність і повне задоволення від водіння автомобіля із заднім приводом.
Всі сильні сторони моделі Giulia
Новий Giulia Veloce підтверджує всі особливості моделі, яка почала повернення італійської марки в цей великий сегмент. Перш за все, чіткий італійський дизайн, який виражається через почуття пропорції і простоти плюс якість поверхонь, які оточують водія і створюють йому зручність. Крім того, вибір заднього приводу – а тепер системи повного приводу Q4 –це більше, ніж просто данина самим справжнім коріння легенди Alfa Romeo: це також технічне рішення, яке забезпечує високу продуктивність, велике задоволення і насолоду водінням.
До інших особливостей Giulia відноситься видатний розподіл ваги по двох осях, вишукана підвіска (Alfa Rome патент) і найточніший рульовий механізм в своєму сегменті. Крім того, Alfa Romeo Giulia поєднує в собі високопродуктивний двигун з широким використанням надлегких матеріалів, таких як вуглецеве волокно, алюміній, алюмінієві композити та пластик, для того, щоб отримати найкращий коефіцієнт співвідношення маси до потужності (менше3 в версії Quadrifoglio).
Відповідно до традицій Alfa Romeo, нова Giulia пропонує унікальні технічні рішення, які роблять її зразком в своєму сегменті. Більш складні функції включають в себе інтегровану систему гальм (IBS) для значного зменшення гальмівного шляху, а також активну підвіску для виняткового комфорту. Спеціально для версії Quadrifoglio, технологія векторизації крутного моменту Torque Vectoring забезпечує чудовий розподіл крутного моменту між двома колесами на задній осі, а активний аероспліттер активно управляє притискною силою на високих швидкостях.
Не слід забувати, що Alfa Romeo Giulia заробила недавно п’ять зірок престижного конкурсу Euro NCAP, набравши 98% в оцінці захисту дорослих пасажирів. Це найвищий бал, коли-небудь отриманий автомобілем, не дивлячись на більш сувору систему оцінки, введену в 2015 році. Цей видатний результат був досягнутий за рахунок реалізації двох ключових елементів: по-перше, прийняття цілого ряду інноваційних систем безпеки, а по-друге, ефективність каркаса кузова, який є легким і жорстким в рівній мірі, завдяки широкому використанню ультра-легких матеріалів, таких як вуглецеве волокно, алюміній і алюмінієві композити.
У шоу в Парижі братимуть участь дві моделі Giulia Super з 2,2-літровим дизельним двигуном 180 к.с. і 2,0-літровим бензиновим двигуном Turbo 200 к.с., обидва з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач і заднім приводом. Ці моделі були прикрашені за допомогою пакету Sport Pack (спортивне кермо зі спеціальною рукояткою, алюмінієві вставки на приладовій панелі, центральній консолі і дверних панелях, а також ксенонові фари) і пакету Luxury Pack, який включає в себе сидіння з натуральної шкіри (доступні в чотирьох кольорах: чорний, бежевий, тютюновий і червоний), обтягнуті шкірою передня панель і дверні панелі, передні сидіння з підігрівом і електричним регулюванням у восьми позиціях, підігрів рульового колеса, вставки з натурального дерева (дуб або горіх) на передній панелі, центральній консолі, дверних панелях, а також хромовані зовнішні віконні рами і електричні дзеркала заднього виду. Цей автомобіль також пропонує вишукані аксесуари Mopar з карбону: обтічники дзеркал заднього виду, передня решітка і важіль перемикання передач.
Експонати стенду завершує Competition Red Giulia Quadrifoglio, оснащена 2,9-літровим бензиновим двигуном V6 Biturbo 510 к.с. і представлена в спортивній комплектації з 19-дюймовими надлегкими колісними дисками на п’яти болтах, карбоно-керамічними гальмами і сидіннями Sparco з карбоновою несучою оболонкою.
Giulietta і Mito
У центрі уваги на виставці також буде і нова Giulietta і нова Mito, дві рестайлінгові моделі з явним відчуттям сімейності зчарівною Giulia – на передній частині нові грати радіатора і легендарний трилисник, можливо, один з найвідоміших і впізнаваних символів в світі автомобілів. Написи назв «Giulietta» і «Mito» також нагадують «Giulia», а також на обох автомобілях спортивний оновлений логотип марки Alfa Romeo.
Лінійки двох моделей були оптимізовані таким чином, щоб клієнти могли швидко і просто вибрати варіант, найбільш відповідний для їх смаків і потреб, а потім індивідуалізувати його додатковими деталями і аксесуарами. Видатні особливості нової Giulietta включають в себе сміливу спортивну характеристику: новий 1,6-літровий дизельний двигун JTDM Turbo потужністю 120 к.с. з інноваційною автоматичною коробкою передач Alfa TCT і чудовими сервісами UconnectTM LIVE, завдяки яким можна залишатися на зв’язку в будь-який час через смартфон.
Стенд Alfa Romeo в Парижі демонструє Giulietta Veloce з ексклюзивним бензиновим 240-сильним двигуном 21750 Turbo Petrol і автоматичною коробкою передач TCT. З металевим кольором кузова Etna Black, ця високоефективна версія виділяється зовні своїми новими спортивними бамперами з червоними вставками, оздобленням кольору глянцевого антрациту, скляним дахом, посиленою гальмівною системою Brembo з червоними супортами, 18-дюймовими колісними дисками на 5 болтах з полірованою обробкою і розширеною подвійною вихлопною трубою. Такий же спортивний настрій панує в інтер’єрі, підкресленому новими сидіннями з шкіри і алькантари з вбудованим підголівником, контрастними червоними строчками і колоритне чітко окреслене шкіряне кермо.
Більш того, Giulietta Veloce на виставці має ексклюзивні аксесуари Mopar, такі як карбоновий спойлер і обтічники дзеркал заднього виду, спеціальні спідниці з червоною вставкою Alfa, негабаритні задні вихлопні труби, світлодіодні вогні підходу на передніх дверях з логотипом Alfa Romeo і червоним значком «Veloce» від Alfa.
Також на стенді Alfa Romeo буде виставлений новий Mito з безліччю особливостей рестайлінгу, зберігаючи при цьому свою позицію в якості невеликого спорткара, здатного залучати клієнтів завдяки своєму італійському стилю, технічній досконалості і піднесеному задоволенню від водіння. На Паризькому міжнародному автосалоні також буде представлена сама спортивна версія в лінійці –Veloceз 170-сильним бензиновим двигуном1.4 MultiAir Turbo з автоматичною коробкою передач TCТ, на ній будуть нові спортивні сидіння з червоною шкіряною оббивкою і нові 18-дюймові легкосплавні колісні диски.
Mito Veloce на виставці в Парижі був також прикрашений аксесуарами Mopar у своїй новій комплектації Sport: від інноваційного покриття Alfa Red на передньому бампері до нового червоного значка «Veloce» від Alfa і 18-дюймових легкосплавних колісних дисків з алмазним шліфуванням.
4C Coupé і 4C Spider
Крім того, в центрі уваги буде чарівна Alfa Romeo 4C, в версіях Coupé іSpider, сучасна ікона бренду, що представляє гоночну душу, вписану в ДНК Romeo Alfa: оптимальна продуктивність і чудова інженерія, розроблені для максимального задоволення і захоплюючого стилю.
Обидві машини приводяться в дію потужним повністю алюмінієвим двигуном 1,750 см3 прямого вприскування з турбокомпресором і інтеркулером і подвійною безступінчастоюсистемою зміни фаз газорозподілу, що гарантує рівні продуктивності, зіставні з суперкаром: максимальна швидкість 258 км/год (257 км/год для 4C Spider), прискорення від 0 до 100 км/год за 4,5 секунди, 1,1 г бічного прискорення і 1,25 г максимальне уповільнення при гальмуванні.
Дух суперкара також видно в виборі надлегких матеріалів: вуглецеве волокно для оболонки, алюміній для передньої і задньої рамної конструкції шасі і SMC (компаунд низької щільності) для кузова.
На Паризькому шоу також буде представлений 4C Spiderв червоному тришаровому кольорі кузова Competition Red, на якому буде виділятися карбонове покриття захисної дуги, а також нова титанова центральнавихлопна система подвійного режиму Akrapovic. Крім того, для посилення стилю і підвищення легкості і продуктивності автомобіля, ця модель покаже поліровані спицеві колісні диски (18-дюймові передні і 19-дюймові задні), а також зовнішні компоненти з карбону, такі як бічний повітрозабірникі зовнішні дзеркала заднього виду. Червоні гальмівні супорти, колоритні сидіння і чорна шкіра передньої панелі з обробкою з вуглецевого волокна довершують стильову заявку кабріолета на виставці в Парижі.
На стенді будуть також з гордістю представлений зазначений преміями 4С Coupéз кузовом з металевої тришарової фарби Stromboli Greyз карбоновим дахом і інші елементи, такі як повітрозабірники збоку і на передньому бампері, дзеркала заднього виду і задній спойлер, а також червоні гальмівні супорти, гоночна вихлопна система і поліровані колісні диски на п’яти болтах (18-дюймові передні і 19-дюймові задні). Всередині, спеціальні червоні шкіряні спортивні сидіння разюче гармоніюють зі шкірою передньої панелі і вставками з карбону.
Обидві машини на виставці в Парижі обладнані складною звуковою системою «Alpine premium», яка забезпечує всеосяжні музичні відчуття.
