Alfa Romeo на Женевському міжнародному автосалоні 2017
Aвтомобілі Alfa Romeo вже більше ста років мають унікальну привабливість завдяки їх італійському стилю, а сівши в автомобіль і включивши двигун, водії можуть в повній мірі оцінити їх складну технологію і насолодитися неперевершеними відчуттями від водіння на будь-якому типі дороги і в будь-яких погодних умовах умови. Ці ж особливості у повному складі є в «інженерних творіннях» Alfa Romeo, представлених на виставці в Міжнародному автосалоні в Женеві: Stelvio, Giulia, 4C Spider, Giulietta і Mito. Всі вони -дивовижні автомобілі, які дають гострі відчуття на дорозі і на трасі, адже цей бренд завжди був спрямований на тих, хто хоче, щоб їх автомобіль вийшов за межі поняття «корисний засіб пересування» і перейшов в розряд «реальних емоцій».
Alfa Romeo Stelvio: перший позашляховик італійського бренду за більш ніж вікову історію
Зіркою стенду обов’язково буде Alfa Romeo Stelvio, перший позашляховик будь-коли побудований італійською компанією, який, вперше за більш ніж вікову історію, висловлює тепер справжній «дух Alfa» у версії SUV. В результаті з’явився автомобіль, який буде радувати навіть найвимогливіших автомобілістів захоплюючими відчуттями від водіння, і в той же час комфортом і універсальністю, які можна очікувати від цієї категорії. Alfa Romeo Stelvio робить будь-яку подорож унікальною, поодинці або в компанії друзів і сім’ї, завдяки ідеальному поєднанню задоволення від водіння, італійського стилю і універсальності.
На швейцарському дефіле будуть представлені ексклюзивна версія «First Edition» з бензиновим двигуном 2.0 Turbo 280 к.с., запущена з великим успіхом в регіоні EMEA два місяці тому, і дві нових супер версії, одна з 210-сильним двигуном 2.2 Diesel, а інша з 180-сильним двигуном 2.2 Diesel з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач і приводом на всі колеса Q4. На одному з автомобілів також представлені ексклюзивні аксесуари Mopar в темному, глянсовому кольорі Miron, а саме V-образна передня решітка, обтічники дзеркал заднього виду, задня захисна пластина днища і 20-дюймові легкосплавні диски. На завершення, стенд доповнює чарівний Stelvio Quadrifoglio з 510-сильним бензиновим двигуном 2.9 V6 Twin Turbo, який зробив свій всесвітній дебют в Лос-Анджелесі в листопаді минулого року.
Багаторазовий лауреат Alfa Romeo Giulia
Поруч Alfa Romeo SUV буде прекрасна Giulia, спортивний седан, який увірвався в нову еру бренду в 2016 році, переписуючи стиль, спортивність і зведення правил з технології. Модель Giulia є унікальним поєднанням всіх факторів, які зробили Alfa Romeo одним з найбажаніших брендів: своєрідний італійський дизайн, високопродуктивні двигуни, бездоганний розподіл ваги, унікальні технічні особливості і краще співвідношення ваги до потужності. Сьогодні ті ж самі інгредієнти були адаптовані до нової категорії – оригінального Stelvio SUV.
На стенді в Женеві будуть показані два автомобілі Giulia Veloce, демонструючи стиль цієї версії і винятковий зміст, гідні гордої традиції імені Alfa Romeo: назва «Veloce» вперше з’явилась в 1956 році для моделі Giulietta, і з тих пір вона позначає найбільш відмінні спортивні версії бренду. Щоб домогтися прихильності клієнтів в пошуках контенту, насиченого індивідуальністю, на швейцарській виставці буде представлена Giulia Veloce червоного кольору Alfa Red з 280-сильним бензиновим двигуном 2,0 Turbo з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач і приводом на всі колеса Q4. У парі з нею буде ще одна Giulia Veloce в сірому кольорі Grey Stromboli з 210-сильним дизельним двигуном 2.2 Diesel, 8-швидкісною автоматичною коробкою передач і системою повного приводу Q4.
Секцію завершить Giulia Quadrifoglio у кольорі Competizione Red, оснащена бензиновим двигуном 2.9 V6 Twin Turbo 510 к.с. в поєднанні з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, на якій встановлені надлегкі чорні 19-дюймові колісні диски з п’ятьма отворами, гальмівна система великої потужності з карбокерамічними дисками і спортивні обволікаючі сидіння зі шкіри та Alcantara® з електричним регулюванням в 8 положеннях. Автомобіль на виставці також представить карбонові аксесуари від Mopar, в тому числі V-образну решітку радіатора, обтічники наддверних дзеркал, порожки дверей з підсвічуванням і особливу рукоятку важеля перемикання передач.
Нова версія буде запущена в березні і розширить пропозицію в лінійці дизельних двигунів: Giulia Super 2.2 180 к.с. AT8 Q4. Заснована на найбільш популярному двигуні і версії, ця нова варіація призначена головним чином для клієнтів, які бажають отримати всі переваги інноваційної системи повного приводу Q4 – стандарт на Giulia Veloce – але з менш спортивною зовнішністю, ніж у Veloce. Для того, щоб задовольнити клієнтів, які віддають перевагу дуже спортивному зовнішньому вигляду, починаючи з березня будуть також продаватися нові пакети Veloce для нового інтер’єру і екстер’єру. Доступні для Giulia Super пакети дозволяють виконати персоналізацію як інтер’єру (сидіння з підігрівом, електричні, гоночного стилю в перфорованій шкірі і алюмінієві вставки на передній і дверній панелях), так і передніх і задніх бамперів завдяки ексклюзивним елементам, зазвичай характерним для версії Veloce.
Версії Veloce нових Alfa Romeo Giulietta і Alfa Romeo MiTo
Прожектори на виставці будуть також спрямовані на нові Giulietta і Mito, дві рестайлінгові моделі, які демонструють помітне відчуття сімейності з чарівною Giulia, як можна бачити по передній частині, на який знаходиться ексклюзивна решітка радіатора і легендарний трилисник, можливо, один з найвідоміших і впізнаваних символів в автомобільному світі. Зокрема, в Женеві буде демонструватися екземпляр Giulietta Veloce з 240-сильним бензиновий двигун 1750 Turbo з автоматичною коробкою передач TCT. У червоному кольорі Alfa Red, зовнішній вигляд цього високопродуктивного автомобіля буде відрізнятися новими спортивними бамперами з червоними вставками, елементами оздоблення з глянцевого антрациту, потужною гальмівною системою Brembo з червоними супортами, 18-дюймовими легкосплавними колесами з полірованою обробкою і надвеликими спареними вихлопними трубами. Той же спортивний відбиток має інтер’єр, який підкреслюють сидіння гоночного стилю зі шкіри та алькантари з вбудованим підголівником, контрастною червоною строчкою і спортивним кермо зі шкіряною обшивкою. Більш того, Giulietta Veloce на виставці оснащена карбоновими аксесуарами з каталогу Mopar, як наприклад, задній спойлер і обтічники дзеркал заднього виду, а також особливі елементи, такі як накладки дверей з підсвічуванням, освітлення підходу з світним логотипом, великі вихлопні труби і чорні поріжки з червоною вставкою Alfa Red.
На завершення цієї прекрасної колекції на стенді Alfa Romeo також представлений екземпляр Mito Veloce з 170-сильним бензиновим двигуном 1.4 MultiAir Turbo і автоматичною коробкою передач TCT: це самий спортивний варіант моделі Mito, компактного спортивного автомобіля спрямованого на клієнтів, які цінують італійський стиль і шукають технічну досконалість націлену на задоволення від водіння. Машину прикрашають 18-дюймові поліровані легкосплавні диски, червоні гальмівні супорти і сидіння в обшивці зі спортивної тканини і алькантари.
4C Spider: сучасна ікона бренду
Також на стенді буде захоплююча Alfa Romeo 4C, сучасна ікона бренду, яка представляє собою спортивну душу, закладену в ДНК Alfa Romeo: оптимальна продуктивність і відмінна інженерія націлені на задоволення від захоплюючого дух руху. Відвідувачі в Женеві зможуть помилуватися автомобілем у вишуканому металевому сірому кольорі Stromboli Grey, на якому виділяються карбонова оболонка захисного бруса, а також титанова центральна 2-режимна вихлопна система Akrapovich. Крім того, справжню спортивну душу також відображають чорні гальмівні супорти, спортивні сидіння і передня панель з чорної шкіри.
Вона оснащена потужним, повністю алюмінієвим двигуном 1750 Turbo 240 к.с. з прямим уприскуванням палива з інтеркулером і двома фазовими варіаторами. У поєднанні з автоматичною коробкою передач TCT він забезпечує продуктивність суперкара: співвідношення маса – потужність менш 4 кг/к.с, максимальна швидкість 258 км/год (257 км/год для 4C Spider), розгін до 100 км/год всього за 4,5 секунди, бічне прискорення 1,1 g і максимальне гальмівне уповільнення 1,25 g. Ці показники досягнуті завдяки щедрому використанню надлегких матеріалів, в тому числі карбону для кузова, алюмінію для переднього і заднього підрамників і SMC (з’єднання низької щільності) для кузова.
