Alfa Romeo на автосалоні Bremen Classic
Особлива виставка під назвою “Die 70er: Einfach Keil”, присвячена революційним розробленням 1970-х років, буде кульмінацією автосалону Bremen Classic, який проходитиме з 5 по 7 лютого і відкриє сезон класичних автомобілів. Це буде прекрасна можливість помилуватися парадом клиноподібних автомобілів, які є типовим виразом концепції екстремального дизайну свого часу. Разом з Lancia Stratos, Maserati Khamsin і Lamborghini Countach, однією з зірок шоу буде Alfa Romeo Caimano, розроблена в 1971 році компанією Italdesign на замовлення Alfa Romeo. Цей єдиний у своєму роді концепт-кар сьогодні належить музею Alfa Romeo в Арезе (Мілан), він також відомий як “Машина часу”. Автомобіль був побудований на шасі Alfasud і представлений приголомшеній публіці на автосалоні в Туріні в 1971 році.
Заснована Джорджетто Джуджаро і Альдо Мантовані компанія Italdesignнезадовго до цьогорозробила Alfasud, що було інтерпретуванням поняття хетчбек у принципово новому стилі: автомобіль мав низький передок і компактний передній опозитний двигун (унікальний у своєму сегменті). Він мав неперевершений простір всередині, місткий багажник, і – як природно очікувати від AlfaRomeo–його керованість і зчеплення з дорогою були кращими в своєму класі. AlfasudSprint–версія купе лінійки –був представлений саме 40 років тому в 1976 році. Тоді Italdesign розробила легкий автомобіль обтічної форми, який підняв динамічні якості Alfasud на вищий рівень.
Замовлення на проектування Caimano прийшло з завданням створити автомобіль, який не мав жодних шансів бути виробленим на той час. З непохитною вірою в прогрес дня, Джуджаро спроектував “клин на колесах”, який поставив на роль другого плану все, що з’явилося перед цим.
Italdesign створила кузов, який з’явився безпосередньо з науково-фантастичних книг, на шасі Alfasud, укороченому на 20 сантиметрів. Двомісний пасажирський салон був закритий скляним куполом з відкриттям вперед, завдяки чому автомобіль був схожим на космічну капсулу. Передню стойку було повністю ліквідовано, в той час як з’єднані середня і задня стойки створювали стабілізатор поперекової стійкості позаду пасажирського салону. Задня частина даху діяла як спойлер, який можна було регулювати у чотирьох різних позиціях на кут 32 градуси зсередини.
Під куполом водій і пасажир могли відкинутися на розтягнутих сидіннях-ковшах з вбудованими підголівниками. Замість вікон автомобіль мав два невеликі отвори на бічній кромці купола для контакту із зовнішнім світом і вентиляції всередині. Циліндрична передня панель мала два великих прилади з незвичайними дисплеями, які управлялися дисками, а не ручками.
Опуклість на капоті давала місце для 1,2-літрового двигуна Alfasud 68 к.с., який, будучи низьким чотирициліндровим опозитним двигуном, особливо підходив для оснащення клиноподібного автомобіля. Нарешті, передок прикрашали спливаючі фари.
