Alfa Romeo Mito

 FCA Importers – Alfaromeo

Alfa Romeo Mito

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

У серці Міто двигуни, які поєднують потужність і невисокі експлуатаційні витрати. 3 двигуни для тих, хто недавно отримав права: 70 і 78 к.с. на бензині або 85-сильний двигун дизельний JTDm Новий 105-сильний двигун TwinAir Turbo Євро 6. Турбодвигуни для тих, хто шукає виняткового гоночного духу: 140 сильний MultiAir і 120-сильний дизельний JTDm. Також двохпаливний безкомпромісний на ЗНГ в дусі Alfa.

Щоб зберегти низький рівень витрати палива і викидів, у MiTo є на борту ще один пристрій.

• Start & Stop: це пристрій, який автоматично зупиняє і запускає машину, коли вона знаходиться в дорожньому русі, він постійно активний, але також може бути відключений водієм.
• Індикатор перемикання передач – GSI: ця система радить перейти на передачу, яка найкраще підходить для оптимізації ефективності силової установки, включаючи лампу на панелі управління.

 

БЕНЗИН

Починаючи з атмосферних двигунів з низьким робочим об’ємом, але з блискучими робочими характеристиками для нових водіїв Alfa Romeo пропонує самий передовий ряд бензинових двигунів у своїй категорії

TWINAIR

105-сильний двигун Euro 6 0.9 Turbo TwinAir. Надзвичайно універсальний революційний двигун, який пропонує на блискучі робочі характеристики або низький рівень викидів в залежності від стилю водіння.

Останнє слово в автомобілебудуванні з погляду технології, продуктивності та екологічності, як показав його виграш престижного звання “Кращий новий двигун 2011 року”. Він являє собою поєднання технології MultiAir і особливої гідромеханіки, оптимізованої для досягнення максимальної паливної ефективності: потужність, неповторна гнучкість і чутливість коли ви потребуєте них. Найнижчі викиди СО2 на бензинових двигунах в даній категорії, які досягнуті завдяки системі Alfa DNA і пристрою Start & Stop.

ALFA MULTIAIR

Ця технологія відкриває нову еру для бензинових двигунів, дозволяючи контролювати забір повітря в двигун безпосередньо, як він входить в циліндри, на основі фактичних потреб двигуна.
Максимальна потужність стала більше на 10% – 35%, крутний момент збільшився на 15% на низьких швидкостях.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

1.4 Бензин 70 к.с.: Об’єм: 1368 см3 – Макс. крутний момент: 115 Нм (11,7 кгм) при 3000 об/хв – Макс. швидкість: 160 км/год – 0-100 км/год: 14,0 сек. – Витрата палива л/100 км: 5,8 – CO2 г/км: 134 – Клас: Euro 5

1.4 Бензин 78 к.с.: Об’єм 1368 см3 – Макс. крутний момент: 115 Нм (11,7 кгм) при 3000 об/хв – Макс. швидкість: 165 км/год – 0-100 км/год: 13,0 сек. – Витрата палива л/100 км: 5,6 – CO2 г/км: 130 – Клас: Euro 5 – Start & Stop: в базовій комплектації

0.9 Turbo TwinAir 105 к.с.: Об’єм: 875 см3 – Макс. крутний момент: 145 Нм (14,8 кгм) при 2000 об/хв – Макс. швидкість: 184 км/год; – 0-100 км/год: 11,4 сек. – Витрата палива л/100 км: 4,2 – CO2 г/км: 99 – Клас: Euro 6 – Start & Stop: в базовій комплектації

1.4 Turbo TwinAir 135 к.с./TCT: Об’єм: 1368 см3 – Макс. крутний момент: 206/230 Нм (21,0/23.4 кгм) при 1750 об/хв – Макс. швидкість: 207 км/год – 0-100 км/год: 8,4/8,2 сек. – Витрата палива л/100 км: 5,6/5,5 – CO2 г/км: 128/126 – Клас: Euro 5 – Start & Stop: в базовій комплектації

ДИЗЕЛЬ

JTDM

Підніміть капот і MiTo покаже друге покоління дизельних двигунів JTDM – еволюція системи Common Rail.

Згоряння оптимізовано, що дає кращі результати в плані споживання палива, викидів, шуму і керованості.

Екстремальну надійність підтверджують сервісні інтервали через 35000 км.

LPG

120 сильний двигун на ЗНГ. Цей двохпаливний двигун, перевірений, надійний і рішучий, встановлює і дає на нього гарантію Alfa Romeo.

На ньому кардинально зменшено викиди азоту і вуглекислого газу.

Автомобіль може пройти скрізь, навіть там, де застосовуються обмеження руху.

Пропонує більш 1200 км загальної дальності (на бензині та зрідженому газі).
Двохпаливний двигун 1.4 Turbo на бензині та зрідженому газі забезпечує такий же крутний момент, потужність і надженость, як бензиновий двигун, при цьому дозволяє мати більш низькі витрати на експлуатацію і техобслуговування, а рівень викидів нижче, ніж у його еквівалента на бензині.

Подачу палива до двигуна забезпечує система багатоточкового послідовного упорскування Multipoint, завдяки якій перемикання з бензину на зріджений газ непомітно і безпосередньо. У двигун спочатку подається бензин, а потім він автоматично перемикається на ЗНГ, при цьому прийомистість і чутливість двигуна залишаються незмінними.

Спеціальний перемикач на центральній консолі надає свободу вибору виду палива для роботи. Два бака гарантують запас ходу 1200 км. Двигун автоматично переходить на бензин, коли запас газу закінчується.