4 C

 FCA Importers – Alfaromeo

4 C

BLOCK 1

Функціональна логіка всіх електронних систем була оптимізована для отримання точного правильного рівня продуктивності для умов водіння. Ви можете змінити характер вашого 4C простим дотиком пальця: слухняний і розумний режим All Weather, збалансований, але спортивний Natural або швидкий і агресивний Dynamic. З 2008 року Alfa Romeo пропонує селектор DNA для вибору трьох режимів водіння.  На Alfa Romeo 4C, система була ретельно переглянута, щоб задовольніти потреби високопродуктивного суперкара.
Три існуючі режими водіння були тому доповнені четвертим: Alfa Race.

Alfa Race
Alfa Race – це найбільш екстремальний режим водіння, і він вмикається переміщенням перемикача режимів в положення Dynamic і утримуючи його там протягом декількох секунд. Режим Alfa Race дає вам повний контроль над вашим автомобілем в умовах гонки. Мінімізуючи втручання електронних систем, він дає вам, як водію, повний контрроль.
У режимі Alfa Race система ESC контролю курсової стійкості, як правило, відключається, і втручається тільки, щоб запобігти втраті контролю при різкому гальмуванні. Система ASR також відключається при прискоренні і гальмуванні, залишивши управляти тягою тільки через педаль акселератора. Диференціальна система управління Q2 Альфи, з іншого боку, залишається активною, так як це важливо для виходу з швидких поворотів.

Dynamic
Режим Dynamic налаштовує машину, щоб забезпечити відмінні ходові якості. Параметри двигуна налаштовані на миттєве реагування для відклику на акселератор, а коробка передач Alfa TCT швидко вибирає програму дій, щоб скоротити час перемикання передач на 25%. Система ESC дозволяє певне відхилення і втручається тільки, якщо позиція керма і кута зносу може зробити ризик для машин.

Natural
Режим Natural призначений для повсякденного використання. Параметри перемикання передач налаштовані для максимального комфорту і гладкості. У ручному режимі коробка передач Alfa TCT допомогає при втраті водієм концентрації. Функція Auto-Up перемикає наступну передачу, коли швидкість двигуна наближається до допустимого ліміту, в той же час функція Auto-Down перемикає на нижчу передачу, як тільки швидкість двигуна падає нижче 1000 оборотів в хвилину. Нарешті, диференціал Alfa Q2 працює в м’якому режимі  і втручається тільки, якщо одне із задніх коліс втрачає зчепленість з дорогою.

All weather
Режим All Weather необхідно вибирати, щоб забезпечити максимальну безпеку при несприятливих погодних умовах.
У режимі All Weather автомобіль реагує на акселератор дуже обережно. Система ASR вибирає спеціальну логіку дії двигуна і блоку керування гальмом  і, в разі втрати зчеплення, змінює потужність відповідно до швидкості руху і запобігання ковзання, що в іншому випадку може бути важко контролювати.

ALFA TCT

Одна потужність не може доставити чудову продуктивність Alfa Romeo 4C. Це контролює удосконалена система коробки передач.

4С оснащений 6-ступінчастою коробкою передач Alfa TCT з подвійним сухим зчепленням, рішення, яке поєднує в собі миттєву силу послідовної зміни з усіма зручностями автоматичного режиму. Ця система працює як дві паралельні коробки передач, кожна зі своїм власним зчепленням. Наступне переключання вибирається тоді, коли попередня передача ще діє, усуваючи весь розрив у перемиканні.
Зчеплення Alfa TCT спеціально модифіковане для використання на Alfa Romeo 4C. Спеціальна муфта 4с має абсолюто нове програмне забезпечення, яке забезпечує максимально швидке перемикання передач в будь-яких умовах. Перемикання передач є більш агресивним на спортивних моделях, а водії можуть чітко відчувати новий механізм зчеплення, як на гоночному автомобілі.На поворотах, з іншого боку, перемикання передач завершується дуже плавно, щоб уникнути можливого зниження стійкості. 4С також оснащений системою Launch Control для легкого старту з положення зупинки. Launch Control активується натисканням на педаль гальма під час натискання на педаль акселератора до упору і натискаючи на пелюстку зліва від рульового колеса. Як тільки ви відпустите гальмо, система автоматично контролює коробку передач, тягу і потужність, щоб максимізувати прискорення.

Передова технологія видаляння спрацьованих газів Alfa Romeo 4C максимізує крутний момент на низьких оборотах і забезпечує більше потужності у відповідь на дії водія. Блок управління визначає час перекриття клапанів і кути з великою точністю, щоб створити наскрізний потік повітря від впускного колектора до випускного колектора, покращуючи продувку.

ТУРБОНАДДУВ

На додаток до технології очищення, двигун також оснащений турбокомпресором нового покоління і імпульсним конвертером випускного колектора, який використовує хвилі тиску, щоб підвищити момент при низьких оборотах двигуна. Колектор і турбіна виготовлені зі сталі Microcast і  призначені для роботи при дуже високих температурах (понад 1000°) – як задана умова.

BLOCK 7

Як і всі топові гоночні автомобілі, 4С використовує автоматичну систему охолодження для захисту свого турбокомпресора. Вимкнення двигуна, як правило, викликає негайну зупинку циркуляції масла, залишаючи масло в турбокомпресорі для стагнації при дуже високих температурах. Тепловий стрес від масла таким чином призводить до втрати мастильої здатності, а також призводить до утворення залишків, які можуть пошкодити двигун. Щоб запобігти цьому, Alfa Romeo розробила насос підкачування “after-run”. Цей електричний насос автоматично управляється системою ECU і підтримує циркуляцію масла через турбокомпресор поки воно достатньо не охолоне.