4 C

 FCA Importers – Alfaromeo

4 C

ЕСЕНЦІЯ ЕФЕКТИВНОСТІ

Лише 4 метри завдовжки, 2 метри завширшки і 118 см у висоту. Проектні рішення в Alfa Romeo 4С такіж сміливі, як і її розміри. Замість того, щоб використовувати крайню потужність, було вирішено мінімізувати вагу. Це рішення лежить в основі конструкції кожного компонента автомобіля.
Результат дивний: порожня маса менше 900 кг приводиться в дію за допомогою 240 к.с., даючи відношення ваги до потужності менше 4 кг / к.с. Цифра, яка обіцяє справжню гнучкість і продуктивність суперкара. Ця вражаюче низька вага була досягнута за допомогою надлегких матеріалів, таких як вуглецеве волокно, алюміній і композити – всі вибрані для максимальної динамічної ефективності. Швидкий, потужний і продвинутий. На 4C сучасні матеріали в поєднанні з інноваційними процесами і цінностями Alfa Romeo створили справжню есенцію ефективності.

ВЕЛИКА СИЛА НЕВЕЛИКОЇ ВАГИ

Перш за все, для створення центрального пасажирського відсіку було вибране вуглецеве волокно. Вуглецеве волокно пропонує значні переваги в порівнянні зі звичайними матеріалами, які “ізотропні”, тобто мають одні і ті ж характеристики міцності по всіх напрямках.

Вуглецеве волокно пропонує значні переваги в порівнянні зі звичайними матеріалами, які “ізотропні”, тобто мають одні і ті ж характеристики міцності по всіх напрямках. У односпрямованому вуглецевому волокні через те, що всі волокна йдуть в одному напрямку, вироблені з нього деталі можуть бути в 5 разів міцнішими.
Алюміній, міцний, але неймовірно легкий матеріал, був використаний, щоб зробити блок двигуна, сам двигун і передні і задні клітини, які захищають пасажирський салон від ударів.
Позаду пасажирів високо міцний сталевий брус запобігає деформації у разі перекидання. Передові композитні матеріали, які раніше вважалися занадто важкими для застосування на промислових моделях, завершують інноваційну структуру автомобіля. На Alfa Romeo 4C, низько щільні композити використовуються для зовнішнього корпусу, оскільки вони гарантують більш високу стабільність, ніж алюміній і мають на 20% менше ваги, ніж листова сталь.

Силовий агрегат 4C 1750 куб.см з турбонаддувом заснований на найсучаснішій технології двигунів. А інженери Alfa Romeo зробили цю технологію навіть ще більш агресивною і ефективною.

4 циліндри, алюмінієвий блок і конструкція, турбокомпресор нового покоління, пряме вприскування палива ультра-високого тиску, дві безступінчатих фази газорозподілу, технологіф очищення та подвійне зчеплення дозволяють цьому агрегату 1750 куб.см досягати безпрецедентної спортивної продуктивності.
Крутний момент і питома потужність встановлюють нові рекорди для двигуна цього розміру. Максимальна потужність 240 к.с. досягається при 6000 оборотах на хвилину, підтверджуючи надзвичайну еластичність і динамізм агрегата. Він демонструє виняткові результати, як під час розгону, так і при прискоренні. Alfa Romeo 4C досягає 100 км / год за 4,5 секунди і розвиває максимальну швидкість 258 км / ч. І це ще не все. Цей вражаючий рівень продуктивності досягається при мінімальному впливі на навколишнє середовище. Завдяки багатоточковій системі уприскування і передовим антифрикційним системам зниження втрати енергії, викиди в Alfa Romeo 4C цілком вписуються в строгі рамки екологічного класу Euro 6.

ЗАДНІЙ ПРИВІД

Задоволення від водіння є результатом ретельно збалансованою конструкції. Задній привід коліс і центрально розташований двигун – архітектура Alfa Romeo 4C є типовою для гоночних автомобілів, в яких оптимальний розподіл ваги є основною метою.

Альфа Ромео 4C має задній привід, щоб повною мірою використовувати динамічні переваги, які надає ця конфігурація. Задній привід дає краще зчеплення при прискоренні, коли потужність двигуна кидає вагу до задньої частини автомобіля. Задній привід також дозволяє входити в криві поворотів на більш високих швидкостях, забезпечуючи набагато більш сильні відчуття від водіння.
Алюмінієвий двигун встановлений по центру. Це значно знижує вагу, оскільки він усуває необхідність в карданному валу і оптимізує розподіл ваги, концентруючи масу в центрі для більш надійної керованості.