NEWS

Giulia and Stelvio NRING: вітрини майстерності Alfa Romeo

15 June 2018

180614_Alfa-Romeo_NRING

З моменту свого відкриття в 1927 році, Нюрбургринг представляв саму суть автоспорту: його унікальна структура траси через ліси, нескінченні вигини, різні підйоми і спуски, а також його популярність серед публіки зробили німецьку трасу землею обітованою для фанатів і сценою для епічних подвигів. Багато сторінок в майже столітній історії «Зеленого пекла» написані Alfa Romeo, яка саме в Нюрбургринзі підживлювала власний міф завдяки перемогам та рекордам. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, перший позашляховик в історії бренду, утримує рекорд для свого сегменту, завершивши 20,832 км Нордшлайфе за 7 хвилин 51,7 секунди. Це найшвидший серед позашляховиків, оснащений видатним бензиновим двигуном 2,9 V6 Bi-Turbo з 510 к.с. з обертовим моментом 600 Нм при максимальній швидкості 283 км/год і розгоном від 0 до 100км/год всього за 3,8 секунди. Giulia Quadrifoglio має час проходження кола 7’32”, досягнутий завдяки чудовій керованості, максимальній швидкості 307 км/год і розгону від 0 до 100 км/год за 3,9 секунди. Щоб відсвяткувати історичний зв’язок, недавно оновлений захоплюючими виступами нових моеделей Quadrifoglio, народилася спеціальна серія Nürburgring Edition обмеженого випуску – Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio «NRING» і Stelvio Quadrifoglio «NRING». Цей же зв’язок також відображений у натхненному наборі фотографій, які показують два автомобіля в ситуаціях, які ідеально підходять для їх дивовижних характеристик, на найбільш знакових вигинах «Кільця» і його найбільш символічних ділянках, включаючи знамениту Карусель Караччола.

 

Колекційні моделі з обмеженим тиражем тепер доступні для замовлення

Доступні для регіону EMEA тиражем всього 108 одиниць кожної моделі, призначені для колекціонерів і найбільш лояльних клієнтів Alfa Romeo, нові обмежені серії мають ексклюзивні елементи, такі як значок з номером на карбоновій вставці передньої панелі і унікальне сіре розфарбування Circuito Grey, виключно для цього обмеженого тиражу.
На додаток до виключного оснащення, яке характеризує всі автомобілі Quadrifoglio, базова комплектація спеціальної серії «NRING» є full specs і включає в себе карбоно-керамічні гальма, спортивні сидіння Sparco® з червоною строчкою і карбоновою конструкцією, важіль автоматичної трансмісії Mopar® з карбонової вставкою, кермо, оброблене шкірою і Alcantara, також з карбоновими вставками. Передній значок і дзеркала заднього виду виготовлені з карбону, як і бічні спідниці. Не кажучи вже про тоновані вікна, адаптивний круїз-контроль, високоякісний аудіо-пакет Harman Kardon та інформаційно-розважальну систему AlfaTM Connect 3D Nav з екраном 8,8”, Apple CarPlayTM, Android AutoTM і DAB. Giulia вперше представляє новий чисто карбоновий дах, а Stelvio оснащений панорамним дахом з електричним керуванням. Килимки на обох машинах з червоним логотипом, розробленим Mopar. Stelvio і Giulia Quadrifoglio серії Nürburgring Edition з логотипом «NRING» знаходяться понад топовими машинами модельного ряду і відмінно демонструють досконалість Alfa Romeo.

 

Масивна потужність та найсучасніші технології

Моделі Quadrifoglio вже самі по собі є концентрацією технічної та експлуатаційної цінності і продуктивності. Наприклад, на Stelvio вперше двигун 2,9 V6 Bi-Turbo поєднується з інноваційною повнопривідною системою Q4 з гарантією неперевершеної продуктивності, тяги, задоволення від водіння і безпеки у всіх ситуаціях. Обидва автомобілі також включають в себе систему AlfaTM Chassis Domain Control, яка координує всі бортові електронні системи, щоб забезпечити максимальну продуктивність і максимальне задоволення від водіння. Зокрема, система управляє і одночасно призначає конкретні завдання для різних активних систем, таких як повний привід Q4 (на Stelvio Quadrifoglio), AlfaTM Active Torque Vectoring, AlfaTM Active Suspension, ESC і AlfaTM DNA Pro з функцією Race. Технологія Torque Vectoring оптимізує розподіл тяги у Stelvio і Giulia і підкреслює їх спортивний характер. Дві муфти з електронним управлінням в системі Torque Vectoring дозволяють управляти подачею крутного моменту на кожне колесо окремо. Це забезпечує оптимальну передачу потужності на землю у всіх ситуаціях водіння. Це робить Stelvio безпечним і приємним для водіння в будь-який час, не вдаючись до допомоги системи контролю стійкості. 8-ступінчаста автоматична коробка передач ZF, що поставляється в базовій комплектації, спеціально відкалібрована в режимі Race для перемикання передач лише за 150 мілісекунд. У трансмісії є блокувальна муфта, щоб дати водієві потужне, точне відчуття прискорення при перемиканні передачі. Залежно від встановленого режиму системи DNA нова автоматична коробка оптимізує плавність, комфорт і легкість водіння в будь-якій обстановці, в тому числі по місту, а також покращує економію палива і скорочує викиди CO2. Таким чином, перевага не тільки у продуктивності – як спортивний позашляховик Alfa Romeo, так і седан також неймовірно ефективні з точки зору викидів і економічності споживання палива, завдяки їх електронній системі відключення циліндрів і функції «sailing», доступній в режимі Advanced Efficiency. І останнє, але не менш важливе: щоб максимізувати відчуття від водіння, обидві моделі оснащені пелюстками управління з цільного алюмінію, які вбудовані в рульову колонку.

 

Повні, унікальні відчуття

Alfa Romeo створила воістину машини преміум класу для повних і захоплюючих відчуттів від бренду для 216 покупців Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio «NRING» і Giulia Quadrifoglio «NRING» спеціальної серії Nürburgring Edition обмеженого випуску. Відчуття від покупки починаються навіть ще до доставки, оскільки прибуттю автомобіля передує відправка пронумерованої моделі в масштабі 1:18. Є ще один сюрприз при отриманні автомобіля: на борту покупець знайде подарунковий комплект «Welcome Kit», в який входять спортивні рукавички Sparco® і індивідуальна м’яка куртка, спортивна сумка Alfa Romeo з колекції «Pattern», запонки «Quadrifoglio» і оригінальне взуття від Car Shoe, володаря ліцензії Alfa Romeo для капсульної колекції «Quadrifoglio». Взуття, натхненне класичними черевиками гонщиків, виготовлене зі шкіри та технічної тканини і відрізняється символом, який більше, ніж будь-який інший, викликає в пам’яті виступи бренду Alfa Romeo. І більш того: всі власники Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio «NRING» і Giulia Quadrifoglio «NRING» зможуть протягом 2019 роки пройти курс спортивного водіння на трасі Нюрбургринга. Спеціальна телефонна консьєрж-служба буде надавати допомогу покупцям випуску NRING протягом усього часу експлуатації Alfa Romeo.

 

Сертифікація

Більш того, щоб відсвяткувати народження нового обмеженого випуску, версії NRING матимуть спеціальний «Сертифікат автентичності», випущений FCA Heritage, відділом, який рекламує історію італійських брендів концерну FCA.
Рішення видати для цих спеціальних випусків «Сертифікат автентичності», який зазвичай оформляється тільки для історичних автомобілів, відразу дає їм справжній статус «Instant Classic», поміщаючи їх серед автомобілів, оцінених як колекційні (і надійні вкладення грошей), як тільки вони потрапляють на ринок, завдяки їх винятковості, продуктивності і обмеженій кількості випущених автомобілів.

Кожен власник отримає комплект, що містить сертифікат автентичності, виданий конструктором, пронумеровану сертифікаційну табличку, що відповідає номеру шасі автомобіля, фотоальбом і техпаспорт.

 

Alfa Romeo в Нюрбургринзі – історія продовжується

Нові спеціальні обмежені випуски підсилюють зв’язок між брендом і легендарною трасою. Перша з численних перемог Альфи Ромео в «Зеленому пеклі» була зафіксована в 1932 році Рудольфом Караччоло, за кермом Gran Premio Tipo B, який виграв, випередивши дві інших Alfa Romeo з Нуволарі і Борцаккіні за кермом. Через три роки саме «літаючий мантуанець» став героєм в захоплюючій гонці: керуючи Alfa Romeo Tipo B, перед самим закінченням кар’єри, він перевершив своїх супротивників вже на кваліфікаційних етапах і домігся нищівної перемоги в Гран-Прі Німеччини. Не тільки Формула 1: починаючи з п’ятдесятих років, Alfa Romeo стала ключовим конкурентом в класі Tourism з Giulietta Sprint Veloce і зміцнила це домінування в наступному десятилітті з Giulia TZ, Giulia TZ2, Giulia Sprint GTA, GTA 1300 Junior і 1750-2000 GTAm , які домоглися багатьох абсолютних перемог в своїх класах в найважливіших гонках, таких як 1000 км, 500 км або 6-годинні. Giulia Sprint GTA також запам’яталася рекордом 9’59,7″, поставленим Андреа Де Адамічем, коли автомобіль GT з двигуном менше 1600 см3 перевершив 10-хвилинний бар’єр. У той час як у GTA не було суперників у своїй категорії, Alfa Romeo з’явилася на чемпіонаті світу серед спортивних марок з новою Tipo 33: дві перемоги в 1968 і 1969 роках в класі 2-літрових і два чемпіонати світу, виграні в 1975 і 1977 роках . Саме у 1975 році Мердзаріо і Лаффіт виграли сім з восьми гонок сезону, включаючи перемогу в Нюрбургринзі. Ще одна відмінна перемога Alfa Romeo датується 1993 роком, коли перемоги добилася 155 V6 TI під управлінням Нікола Ларіні: без успіху в Нюрбургринзі титул чемпіона DTM був би неповним.

Останні новини від Alfa Romeo